Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-05-2022 11:51:00 |
Składania : | 21-05-2022 11:48:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Juszkowo, 16.05.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł.
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański, ul. Zakątek 1 83 – 000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia będzie usługa pielęgnacji i poprawy estetyki wsi Rotmanka.
2. Prace będą polegały na:
· odchwaszczaniu oraz oczyszczaniu gminnych terenów zielonych,
· pielęgnacji i przycinaniu krzewów w razie potrzeb,
· bieżącym porządkowaniu miejsc po wykonanych pracach
· oczyszczaniu chodników z przerostu trawy,
· wykonaniu innych prac porządkowych lub ogrodniczych w razie potrzeby, mających na celu poprawę estetyki wsi
3. Wszystkie powyższe czynności będą wykonywane na:
· gminnych terenach wokół sołectwa Rotmanka,
· terenach wokół placu zabaw przy ul. Lipowej i Sportowej
· ciągach pieszych (chodniki) – tereny sołectwa Rotmanka
Szacunkowa liczba godzin prac: do 312 godzin.
4. Zgłoszenie konieczności wykonania poszczególnych prac będzie zgłaszane wykonawcy przez sołtysa sołectwa Rotmanka. Prace będą zlecane sukcesywnie, w miarę potrzeb sołectwa. Sołtys sołectwa każdorazowo określi rodzaj wykonywanych prac telefonicznie lub mailowo, podając także termin ich wykonania.
5. Wykonawca musi dokładnie zapoznać się z miejscem wykonywania usługi.
6. Wykonawca odpowiada za wszystkie szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez niego pracami (roszczenia osób trzecich).
III. Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 30.11.2022r.
IV. Istotne postanowienia umowy – zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do zapytania.
V. Kryteria wyboru oferty:
Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2
VI. Badanie ofert:
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
– jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
– Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego na Platformie Zakupowej OpenNEXuS oraz dodatkowo załączyć wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.
Termin złożenia oferty: 5 dni od daty umieszczenia na platformie Zakupowej Open Nexus.
VIII. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4. Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5. Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową Open NEXUS.
6. Termin płatności faktury – 14 dni od daty wpływu.
7. Koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.
IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
X. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.)
XI. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Agata Ogórek, tel. 58 692 94 65.
XII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
XIII. Klauzula informacyjna
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawców – osób fizycznych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że:
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:
− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
− nr telefonu: 58 692 94 00
− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl
Inspektor danych osobowych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl
Cel przetwarzania
Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy.
Podstawa przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy na podstawie zawartej umowy oraz przepisów prawa. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie przepisów prawa oraz umowne w pozostałym zakresie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa podpisania umowy.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczone od stycznia roku następnego po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych.
Odbiorcy danych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa (np. ZUS, Urzędy Skarbowe). Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. banki).
Prawa osób:
Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).
…………………………....... (podpis)
2022-07-22 13:28 | Agata Ogórek | Nie wybrano oferty. Wynik postępowania w załączeniu. |
Komunikaty