Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Szp/FZ/Spr-9.1/2022 Dostawa druków medycznych i administracyjnych oraz naklejek i etykiet samoprzylepnych

Urszula Pisching
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Department: Sekcja Zaopatrzenia
Deadlines:
Published : 04-04-2022 13:45:00
Placing offers : 11-04-2022 12:00:00
Offers opening : 11-04-2022 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications


 

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu,

 

ZAPRASZA DO SKŁADANIA PROPOZYCJI CENOWEJ
na podst. art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

 

 

1.    Przedmiot zamówienia

1)      Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków medycznych i administracyjnych oraz naklejek i etykiet samoprzylepnych które szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym pakiet  nr 1 i 2  do zaproszenia.

2)      Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 2 części . Za część należy rozumieć „pakiet” .Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej ,lub dwóch części.

3)      Zamawiający wymaga dostaw sukcesywnych od dnia podpisania umowy  na okres trzech miesięcy.

4)      Jako odrębny załącznik nr 2 do Zaproszenia, Zamawiający zamieścił wzór umowy, która określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zaproszenia .

 

2.    Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej

 

Oferty  należy złożyć w terminie do dnia 11.04.2022 r. za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem       https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw

 

3.    Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną.




Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 669984217

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
DRUKI.pdf pdf 521.73 2022-04-04 13:45:00 Proceeding
pakiety.xlsx xlsx 1054.03 2022-04-04 13:45:00 Proceeding
Załącznik nr 3 -Formularz Ofertowy.docx docx 18.87 2022-04-04 13:45:00 Proceeding
Wzory-ETYKIET.pdf pdf 369.71 2022-04-05 10:44:30 Public message
Wynik-druki.pdf pdf 20.15 2022-04-14 11:49:42 Public message

Announcements

2022-04-14 11:49 Urszula Pisching Wynik postępowania

Wynik-druki.pdf

2022-04-05 10:44 Urszula Pisching Wzory i wymiary etykiet

Wzory-ETYKIET.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 dostawa druków 4. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie internetowej. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 4. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie internetowej. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - .3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 474