Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DOA.202.163.2022 Okresowe, roczne, kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w Poznaniu

Deadlines:
Published : 22-03-2022 11:48:00
Placing offers : 28-03-2022 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:

"Okresowe, roczne, kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w Poznaniu"

Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 415 88 47 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
PPU - przeglad budowlany roczny 2022.pdf pdf 125.36 2022-03-22 11:48:00 Proceeding
wykaz zał. 2 i 3 - przeglad budowlany roczny 2022.pdf pdf 268.78 2022-03-22 11:48:00 Proceeding
załącznik nr 4 - wzór protokołu zad.1.pdf pdf 96.12 2022-03-22 11:48:00 Proceeding
załącznik nr 5 - wzór protokołu zad. 2.pdf pdf 95.53 2022-03-22 11:48:00 Proceeding

Announcements

2022-03-29 10:47 Lucyna Domańska W postępowaniu najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Commander Kamil Galewski z zaoferowaną kwotą 37 904,00 zł brutto.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Okresowe, roczne, kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w Poznaniu Stawka netto za kontrolę jednego budynku 816 pc. - (0)
2 Okresowe, roczne, kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w Poznaniu Stawka netto za jedną kontrolę jednego budynku wielkopowierzchniowego 8 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w następujących terminach: 1) rozpoczęcie czynności kontrolnych dla Zadania 1 – od dnia podpisania umowy 2) zakończenie czynności kontrolnych dla Zadania 1 - nie dłużej niż do dnia 15.10.2022 r.; 3) złożenie do właściwego POK protokołów pokontrolnych dotyczących Zadania 1 w terminie 15 dni od dnia zakończenia czynności kontrolnych, jednak nie później niż do dnia 30.10.2022 r.; 4) rozpoczęcie czynności kontrolnych dla Zadania 2 dla przeglądu Wiosennego – od dnia podpisania umowy a dla przeglądu Jesiennego - od dnia 1.11.2022 r.; 5) zakończenie czynności kontrolnych dla Zadania 2 dla przeglądu Wiosennego - do dnia 31.05.2022 r., a dla przeglądu Jesiennego - do dnia 30.11.2022 r.; 6) złożenie w siedzibie Zamawiającego protokołów pokontrolnych i zawiadomień złożonych w PINB po wykonanej kontroli wiosennej – do dnia 15.06.2022 r., a po wykonanej kontroli jesiennej – do dnia 15.12.2022 r. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 320