Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ – 079/2022 DOSTAWA AKCESORIÓW I NARZĘDZI OPERACYJNYCH DO OPERACJI ROBOTEM CHIRURGICZNYM DA VINCI

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 22-03-2022 09:26:00
Składania : 08-04-2022 09:00:00
Otwarcia : 08-04-2022 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów oraz narzędzi operacyjnych do operacji robotem chirurgicznym Da Vinci do siedziby Zamawiającego.


Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określa formularz asortymentowo–cenowy stanowiący załącznik nr 1.1-1.10 do formularza ofertowego.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (22-03-2022).pdf pdf 172.31 2022-03-22 09:26:00 Postępowanie
SWZ - 079.pdf pdf 3552.86 2022-03-22 09:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1-1.6 - Formularz asortymentowo-cenowy.xls xls 165 2022-03-22 09:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 52 2022-03-22 09:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie o wyrobach medycznych.doc doc 48 2022-03-22 09:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 31.15 2022-03-22 09:26:00 Postępowanie
Informacja nr 1.pdf pdf 461.12 2022-04-05 08:46:46 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.doc doc 217 2022-04-05 08:46:46 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - umowa wzór - modyfikacja.pdf pdf 572.29 2022-04-06 14:28:58 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 224.26 2022-04-08 10:08:44 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 46.5 2022-04-08 10:08:44 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 997.66 2022-04-13 07:40:28 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 124.06 2022-04-13 07:40:28 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (02-05-2022).pdf pdf 223.49 2022-05-02 07:42:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-02 07:42 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-04-13 07:40 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2022-04-08 10:08 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2022-04-08 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA


Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA AKCESORIÓW I NARZĘDZI OPERACYJNYCH DO OPERACJI ROBOTEM CHIRURGICZNYM DA VINCI przeznaczył kwotę 600 643,87 zł brutto w tym:

Zadanie nr 1 – 156 756,58 zł
Zadanie nr 2 – 88 199,99 zł
Zadanie nr 3 – 44 100,00 zł
Zadanie nr 4 – 107 805,59 zł
Zadanie nr 5 – 83 160,04 zł
Zadanie nr 6 – 17 220,01 zł
Zadanie nr 7 – 17 640,02 zł
Zadanie nr 8 – 52 920,00 zł
Zadanie nr 9 - 9 941,42 zł
Zadanie nr 10 – 22 900,22 zł
2022-04-06 14:28 Jacek Banaszak Zmodyfikowany Załącznik nr 2

Załącznik nr 2 - umo [...].pdf

2022-04-05 08:46 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.pdf

Informacja nr 1.doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 492