Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IN.271.3.2022 Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Świerczach

Adam Kubajewski
Gmina Świercze
Termin:
Zamieszczenia : 07-03-2022 10:17:00
Składania : 24-03-2022 10:00:00
Otwarcia : 24-03-2022 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IN 271 3 2022 Załącznik nr 5 do SWZ - Wykaz uslug.doc doc 87.5 2022-03-07 10:17:00 Postępowanie
IN 271 3 2022 Załącznik nr 6 do SWZ - Wykaz osob.doc doc 92 2022-03-07 10:17:00 Postępowanie
IN 271 3 2022 Załącznik nr 7 do SWZ - PFU.pdf pdf 1358.65 2022-03-07 10:17:00 Postępowanie
IN 271 3 2022 Załącznik nr 8 do SWZ - Wzór umowy.pdf pdf 504.28 2022-03-07 10:17:00 Postępowanie
SWZ IN 271 3 2021 Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Świerczach.pdf pdf 560.23 2022-03-07 10:17:00 Postępowanie
08da0019-54cf-31bd-62f9-5400010de490.pdf pdf 81.47 2022-03-07 10:17:00 Postępowanie
IN 271 3 2022 Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 105.5 2022-03-07 10:17:00 Postępowanie
IN 271 3 2022 Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia i braku podstaw wykluczenia.doc doc 91 2022-03-07 10:17:00 Postępowanie
IN 271 3 2022 Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej.doc doc 90.5 2022-03-07 10:17:00 Postępowanie
IN 271 3 2022 Załącznik nr 4 do SWZ - Zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów.doc doc 83.5 2022-03-07 10:17:00 Postępowanie
08da0b27-bc04-708a-eca1-5e0001efb6e1.pdf pdf 35.74 2022-03-21 11:47:12 Publiczna wiadomość
SWZ IN 271 3 2021 Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Świerczach v2.pdf pdf 560.14 2022-03-21 11:55:40 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert IN 271 3 2022.pdf pdf 404.13 2022-03-24 10:28:54 Publiczna wiadomość
Uniewaznienie postepowania IN 271 3 2022.pdf pdf 197.64 2022-03-24 11:50:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-24 11:50 Adam Kubajewski Informacja o unieważnieniu postępowania.

Uniewaznienie postep [...].pdf

2022-03-24 10:28 Adam Kubajewski Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-03-24 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 406 504,07 zł.
2022-03-21 11:55 Adam Kubajewski Zamawiający informuje o zmianach w SWZ:
Rozdział XVIII ust. 1: Ofertę należy złożyć poprzez platformę do dnia 22.03.2022 R. Do godziny 10:00.
Zmieniono brzmienie na: Ofertę należy złożyć poprzez platformę do dnia 24.03.2022 R. Do godziny 10:00.

Rozdział XVIII ust. 3: Otwarcie ofert następ w dniu 22.03.2022 r. O godzinie 10:15
Zmieniono brzmienie na: Otwarcie ofert następ w dniu 24.03.2022 r. O godzinie 10:15

SWZ IN 271 3 2021 Bu [...].pdf

2022-03-21 11:47 Adam Kubajewski Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

08da0b27-bc04-708a-e [...].pdf

2022-03-21 11:36 Adam Kubajewski 1. Jaką kwotę zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zadanie? Informacja ta jest niezbędna dla ograniczenia zaangażowania wykonawcy, którego oferta przekroczy budżet Zamawiającego.
Odpowiedź: Zamawiający na zadanie zamierza przeznaczyć 500.000,00 zł brutto.
2. PFU nie zawiera niezbędnych minimalnych informacji na dotyczących powierzchni objętych zamówieniem poza boiskiem. Proszę o podanie powierzchni bieżni oraz pozostałych obiektów, stref objętych zamówieniem.
Odpowiedź: Powierzchnia bieżni wynosi około 660 m^2
3. Czy w ramach strefy zamawianych robót występują jakiekolwiek sieci lub inne kolizje? ,Jeśli występują to wnosimy o udostępnienie stosownej inwentaryzacji z opisem i mapą.
Odpowiedź: W ramach strefy zamawianych robót nie występują sieci lub inne kolizje. Aktualna mapa do celów projektowych została załączona do PFU.
4. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres zgodny z wymaganym terminem realizacji, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy.
Odpowiedź: Przygotowanie projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę leży po stronie Wykonawcy.
5. Wnosimy o dopuszczenie odbiorów i płatności częściowych do 70% wartości wynagrodzenia.
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody.
6. Umowa nie przewiduje możliwości zmiany terminu realizacji w przypadku czynników niezależnych od wykonawcy, co wymaga uzupełnienia. W związku z tym brakiem niezbędnych zapisów w projekcie umowy dotyczących możliwości zmiany umowy w zakresie zmiany terminu wykonania umowy wnosimy o wprowadzenie zapisu:
Przewiduje się możliwość zmiany terminu realizacji w przypadku:
- wystąpienia warunków atmosferycznych i ich skutków uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z wymaganiami technologicznymi,
- siły wyższej,
- wystąpienia klęsk żywiołowych,
- sytuacji związanych z zachorowaniem na COVID-19.
Powyższe jest niezbędne dla zapewnienia wykonawcy możliwości zmiany terminu wykonania robót w przypadku ww. okoliczności, sytuacji od niego obiektywnie niezależnych.
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę.
7. SWZ i umowa podają sprzeczne zapisy dotyczące wynagrodzenia. ,Czy wynagrodzenie jest ryczałtowe czy kosztorysowe?
Odpowiedź: Wynagrodzenie ryczałtowe.
2022-03-21 11:35 Adam Kubajewski Do Zamawiającego wpłynęły pytania:
Zamawiający określa parametry trawy syntetycznej na kort tenisowy w sposób bardzo rygorystyczny i szczegółowy wskazujący na jednego konkretnego producenta. Powoduje to, że Zamawiający ogranicza zasady uczciwej konkurencji, a jak wynika z dyrektyw unijnych Zamawiający powinien otwierać się na konkurencję i w tym celu umożliwiać składanie ofert odzwierciedlających różnorodność rozwiązań technicznych. Wnosimy o korektę parametrów nawierzchni ze sztucznej trawy, dopuszczając do udziału w postępowaniu przetargowym wyroby więcej niż jednego producenta nawierzchni syntetycznych, a nie nawierzchni produkowanej wyłącznie przez jedną firmę. Takie działanie przełoży się na zwiększoną liczbę złożonych ofert i realniejsze wyceny Wykonawców, którzy będą mogli wybrać odpowiednią nawierzchnię spośród większej liczby produktów, a nie będą zdani tylko na jednego producenta, który ogranicza dostępność tego produktu lub zawyża ceny działając na szkodę Zamawiającego.
W ramach rozszerzenie konkurencji prosimy o dopuszczenie do przetargu II wariantu trawy posiadającej Certyfikat ITF (klasa szybkości 5) spełniającej poniższe wymagania jako rozwiązanie równoważne:
• Struktura włókna: polietylen, fibrylowana
• Grubość włókna: min. 105 mikronów
• Dtex: min. 8800
• wysokość włókna: min. 15mm
• ilość pęczków: min. 48 000/m2
• ilość włókien: min. 96 000/m2
• waga całkowita: min. 2600 g/m2
Dokumenty dotyczące nawierzchni syntetycznej, które Wykonawca powinien przedstawić w celu akceptacji:
- aktualny certyfikat ITF – kategoria 5 - trawa szybka,
- raport z badań potwierdzający parametry nawierzchni oraz klasę szybkości trawy wykonane przez specjalistyczne laboratorium,
- raport z badań potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013,
- atest higieniczny PZH,
- karta techniczna oferowanej trawy sztucznej potwierdzonej przez producenta,
- autoryzacja producenta systemu wystawioną na zadanie objęte przetargiem upoważniającą wykonawcę do instalacji oferowanej nawierzchni.
- próbka trawy wraz z etykietą,
- sprawozdanie z badań reakcji na ogień potwierdzające, że oferowany system nawierzchni syntetycznej (sztuczna trawa + wypełnienie) spełnia wymagania normy PN-EN 13501-1+A1:2010 dla materiałów podłogowych klasy Cfl-s1 jako materiał trudno zapalny.
Nadmieniamy, że Zamawiający wydatkuje środki publiczne i jego rolą jest wybranie oferty jak najkorzystniejszej zarówno jakościowo jak i finansowo, dlatego powinien tak opisać przedmiot zamówienia, aby jak największa ilość oferentów mogła wystartować w tym przetargu, nie utrudniając dostępu do zamówienia potencjalnym wykonawcom. Zamawiający winien również dołożyć wszelkich starań aby określić wymagania w sposób nie budzący jakichkolwiek podejrzeń i niezgodności z wytycznymi i standardami obowiązującymi w branży.
Proponowane zmiany nie wpływają na jakość oferowanej sztucznej trawy, a zezwolenie na nie przyczyni się do większej konkurencyjności co tylko wpłynie na uzyskanie lepszej ceny oferenta.
Mając powyższe na uwadze, prosimy o przychylenie się do naszej prośby.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane rozwiązanie.
Włókna monofilowe to splot pojedynczych pasemek (monofilamentów). W jednym pęczków może być od 6-12 włókien. Włókna fibrylowane to skręcona, ponacinana w kształcie plastra miodu taśma o szerokości do kilkudziesięciu milimetrów. Włókna monofilowe są grubsze od włókien fibrylowanych, uzyskując tym samym wysoką sprężystość, zwiększoną wytrzymałość na ściernie i łamanie. Włókna fibrylowane rozszczepiają się podczas szczotkowania, w efekcie czego mamy do czynienia z efektem zamykania się nawierzchni.
Zamawiający oczekuje trawy monofilowej z włókna kręconego, która lepiej imituje trawę naturalną niż proponowana trawa z włókna fibrylowanego oraz nie wymaga dużych nakładów finansowych na konserwację nawierzchni w okresie użytkowania.
Zamawiający określił minimalne wymagania trawy syntetycznej i dopuści wszystkie produkty spełniające minimalne wymagania określone w programie funkcjonalno-użytkowym, w związku z powyższym nie może być mowy o wskazywaniu konkretnego producenta.
2022-03-18 09:08 Adam Kubajewski Do Zamawiającego wpłynęły pytania:
1. program PFU określa, jak poniżej:
"Dokumenty do sztucznej trawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wraz z ofertą celem weryfikacji spełnienia wymagań określonych w dokumentacji."
Czy Wykonawca ma załączyć w/w dokumenty do oferty wraz z próbką trawy, czy może załączyć je w chwili uzupełnienia środków dowodowych?
Odpowiedź: Próbkę trawy należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego.

2. Prosimy o przesunięcie terminu składania ofert
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na wydłużenie terminu składania ofert.
2022-03-17 15:34 Adam Kubajewski Do Zamawiającego wpłynęło pytanie:

W związku z przedmiotowym postępowaniem przetargowym kierujmy prośbę o udzielenie wyjaśnień:
1) SIWZ w rozdz. X. pkt. 1. podaje iż należy ofertę złożyć w postaci formularza ofertowego i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Dalej w pkt. 3 SIWZ opisuje, jakie dokumenty ma przedłożyć oferent, którego oferta została najwyżej oceniona, w tym wymaga się złożenia wykazu wykonanych usług. Natomiast SIWZ w pkt. XIV podaje iż wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć między innymi wykaz usług.
Prosimy o informacje czy wykaz usług wykonawca ma składać wraz z ofertą, czy na wezwanie Zamawiającego?

Odpowiedź: Wykaz usług należy przedstawić na wezwanie Zamawiającego po otwarciu ofert.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 676