Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-03-2022 10:17:00 |
Składania : | 24-03-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-03-2022 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-03-24 11:50 | Adam Kubajewski | Informacja o unieważnieniu postępowania. |
2022-03-24 10:28 | Adam Kubajewski | Informacja z otwarcia ofert. |
2022-03-24 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 406 504,07 zł. |
2022-03-21 11:55 | Adam Kubajewski |
Zamawiający
informuje
o
zmianach
w
SWZ: Rozdział XVIII ust. 1: Ofertę należy złożyć poprzez platformę do dnia 22.03.2022 R. Do godziny 10:00. Zmieniono brzmienie na: Ofertę należy złożyć poprzez platformę do dnia 24.03.2022 R. Do godziny 10:00. Rozdział XVIII ust. 3: Otwarcie ofert następ w dniu 22.03.2022 r. O godzinie 10:15 Zmieniono brzmienie na: Otwarcie ofert następ w dniu 24.03.2022 r. O godzinie 10:15 |
2022-03-21 11:47 | Adam Kubajewski | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. |
2022-03-21 11:36 | Adam Kubajewski |
1. Jaką
kwotę
zamierza
przeznaczyć
na
przedmiotowe
zadanie?
Informacja
ta
jest
niezbędna
dla
ograniczenia
zaangażowania
wykonawcy,
którego
oferta
przekroczy
budżet
Zamawiającego. Odpowiedź: Zamawiający na zadanie zamierza przeznaczyć 500.000,00 zł brutto. 2. PFU nie zawiera niezbędnych minimalnych informacji na dotyczących powierzchni objętych zamówieniem poza boiskiem. Proszę o podanie powierzchni bieżni oraz pozostałych obiektów, stref objętych zamówieniem. Odpowiedź: Powierzchnia bieżni wynosi około 660 m^2 3. Czy w ramach strefy zamawianych robót występują jakiekolwiek sieci lub inne kolizje? ,Jeśli występują to wnosimy o udostępnienie stosownej inwentaryzacji z opisem i mapą. Odpowiedź: W ramach strefy zamawianych robót nie występują sieci lub inne kolizje. Aktualna mapa do celów projektowych została załączona do PFU. 4. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres zgodny z wymaganym terminem realizacji, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy. Odpowiedź: Przygotowanie projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę leży po stronie Wykonawcy. 5. Wnosimy o dopuszczenie odbiorów i płatności częściowych do 70% wartości wynagrodzenia. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody. 6. Umowa nie przewiduje możliwości zmiany terminu realizacji w przypadku czynników niezależnych od wykonawcy, co wymaga uzupełnienia. W związku z tym brakiem niezbędnych zapisów w projekcie umowy dotyczących możliwości zmiany umowy w zakresie zmiany terminu wykonania umowy wnosimy o wprowadzenie zapisu: Przewiduje się możliwość zmiany terminu realizacji w przypadku: - wystąpienia warunków atmosferycznych i ich skutków uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z wymaganiami technologicznymi, - siły wyższej, - wystąpienia klęsk żywiołowych, - sytuacji związanych z zachorowaniem na COVID-19. Powyższe jest niezbędne dla zapewnienia wykonawcy możliwości zmiany terminu wykonania robót w przypadku ww. okoliczności, sytuacji od niego obiektywnie niezależnych. Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę. 7. SWZ i umowa podają sprzeczne zapisy dotyczące wynagrodzenia. ,Czy wynagrodzenie jest ryczałtowe czy kosztorysowe? Odpowiedź: Wynagrodzenie ryczałtowe. |
2022-03-21 11:35 | Adam Kubajewski |
Do
Zamawiającego
wpłynęły
pytania: Zamawiający określa parametry trawy syntetycznej na kort tenisowy w sposób bardzo rygorystyczny i szczegółowy wskazujący na jednego konkretnego producenta. Powoduje to, że Zamawiający ogranicza zasady uczciwej konkurencji, a jak wynika z dyrektyw unijnych Zamawiający powinien otwierać się na konkurencję i w tym celu umożliwiać składanie ofert odzwierciedlających różnorodność rozwiązań technicznych. Wnosimy o korektę parametrów nawierzchni ze sztucznej trawy, dopuszczając do udziału w postępowaniu przetargowym wyroby więcej niż jednego producenta nawierzchni syntetycznych, a nie nawierzchni produkowanej wyłącznie przez jedną firmę. Takie działanie przełoży się na zwiększoną liczbę złożonych ofert i realniejsze wyceny Wykonawców, którzy będą mogli wybrać odpowiednią nawierzchnię spośród większej liczby produktów, a nie będą zdani tylko na jednego producenta, który ogranicza dostępność tego produktu lub zawyża ceny działając na szkodę Zamawiającego. W ramach rozszerzenie konkurencji prosimy o dopuszczenie do przetargu II wariantu trawy posiadającej Certyfikat ITF (klasa szybkości 5) spełniającej poniższe wymagania jako rozwiązanie równoważne: • Struktura włókna: polietylen, fibrylowana • Grubość włókna: min. 105 mikronów • Dtex: min. 8800 • wysokość włókna: min. 15mm • ilość pęczków: min. 48 000/m2 • ilość włókien: min. 96 000/m2 • waga całkowita: min. 2600 g/m2 Dokumenty dotyczące nawierzchni syntetycznej, które Wykonawca powinien przedstawić w celu akceptacji: - aktualny certyfikat ITF – kategoria 5 - trawa szybka, - raport z badań potwierdzający parametry nawierzchni oraz klasę szybkości trawy wykonane przez specjalistyczne laboratorium, - raport z badań potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013, - atest higieniczny PZH, - karta techniczna oferowanej trawy sztucznej potwierdzonej przez producenta, - autoryzacja producenta systemu wystawioną na zadanie objęte przetargiem upoważniającą wykonawcę do instalacji oferowanej nawierzchni. - próbka trawy wraz z etykietą, - sprawozdanie z badań reakcji na ogień potwierdzające, że oferowany system nawierzchni syntetycznej (sztuczna trawa + wypełnienie) spełnia wymagania normy PN-EN 13501-1+A1:2010 dla materiałów podłogowych klasy Cfl-s1 jako materiał trudno zapalny. Nadmieniamy, że Zamawiający wydatkuje środki publiczne i jego rolą jest wybranie oferty jak najkorzystniejszej zarówno jakościowo jak i finansowo, dlatego powinien tak opisać przedmiot zamówienia, aby jak największa ilość oferentów mogła wystartować w tym przetargu, nie utrudniając dostępu do zamówienia potencjalnym wykonawcom. Zamawiający winien również dołożyć wszelkich starań aby określić wymagania w sposób nie budzący jakichkolwiek podejrzeń i niezgodności z wytycznymi i standardami obowiązującymi w branży. Proponowane zmiany nie wpływają na jakość oferowanej sztucznej trawy, a zezwolenie na nie przyczyni się do większej konkurencyjności co tylko wpłynie na uzyskanie lepszej ceny oferenta. Mając powyższe na uwadze, prosimy o przychylenie się do naszej prośby. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane rozwiązanie. Włókna monofilowe to splot pojedynczych pasemek (monofilamentów). W jednym pęczków może być od 6-12 włókien. Włókna fibrylowane to skręcona, ponacinana w kształcie plastra miodu taśma o szerokości do kilkudziesięciu milimetrów. Włókna monofilowe są grubsze od włókien fibrylowanych, uzyskując tym samym wysoką sprężystość, zwiększoną wytrzymałość na ściernie i łamanie. Włókna fibrylowane rozszczepiają się podczas szczotkowania, w efekcie czego mamy do czynienia z efektem zamykania się nawierzchni. Zamawiający oczekuje trawy monofilowej z włókna kręconego, która lepiej imituje trawę naturalną niż proponowana trawa z włókna fibrylowanego oraz nie wymaga dużych nakładów finansowych na konserwację nawierzchni w okresie użytkowania. Zamawiający określił minimalne wymagania trawy syntetycznej i dopuści wszystkie produkty spełniające minimalne wymagania określone w programie funkcjonalno-użytkowym, w związku z powyższym nie może być mowy o wskazywaniu konkretnego producenta. |
2022-03-18 09:08 | Adam Kubajewski |
Do
Zamawiającego
wpłynęły
pytania: 1. program PFU określa, jak poniżej: "Dokumenty do sztucznej trawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wraz z ofertą celem weryfikacji spełnienia wymagań określonych w dokumentacji." Czy Wykonawca ma załączyć w/w dokumenty do oferty wraz z próbką trawy, czy może załączyć je w chwili uzupełnienia środków dowodowych? Odpowiedź: Próbkę trawy należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego. 2. Prosimy o przesunięcie terminu składania ofert Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na wydłużenie terminu składania ofert. |
2022-03-17 15:34 | Adam Kubajewski |
Do
Zamawiającego
wpłynęło
pytanie: W związku z przedmiotowym postępowaniem przetargowym kierujmy prośbę o udzielenie wyjaśnień: 1) SIWZ w rozdz. X. pkt. 1. podaje iż należy ofertę złożyć w postaci formularza ofertowego i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Dalej w pkt. 3 SIWZ opisuje, jakie dokumenty ma przedłożyć oferent, którego oferta została najwyżej oceniona, w tym wymaga się złożenia wykazu wykonanych usług. Natomiast SIWZ w pkt. XIV podaje iż wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć między innymi wykaz usług. Prosimy o informacje czy wykaz usług wykonawca ma składać wraz z ofertą, czy na wezwanie Zamawiającego? Odpowiedź: Wykaz usług należy przedstawić na wezwanie Zamawiającego po otwarciu ofert. |
Komunikaty