Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Szp/FZ/Spr-002/2022 Art.Gosp.Domowego

Urszula Pisching
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Department: Sekcja Zaopatrzenia
Deadlines:
Published : 26-01-2022 10:56:00
Placing offers : 31-01-2022 12:00:00
Offers opening : 31-01-2022 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications


Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu,

 

ZAPRASZA DO SKŁADANIA PROPOZYCJI CENOWEJ
na podst. art. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

1.    Przedmiot zamówienia

1)      Przedmiotem zamówienia jest dostawa:  Artykułów Gospodarstwa Domowego które zostały szczegółowo opisane  w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.

2)      Zamawiający wymaga dostawy w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia

 

2.    Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej

1)      Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 31.01.2022 do godz. 12:00 za pośrednictwem platformy zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw

2)      Otwarcie ofert nastąpi na platformie zakupowej  w dniu  31.01.2022 o godz. 12:05.

3)      W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

4)      Zamawiający  poinformuje  o  zmianie  terminu  otwarcia  ofert  na  stronie internetowej prowadzonego zapytania ofertowego.

 

3.    Przy wyborze propozycji cenowej  Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną.

 

4.    Zamawiający wymaga załączenia na platformie zakupowej skanu  formularza asortymentowo cenowego stanowiącego załącznik nr. 1

5.    W przypadku braku załączenia w/w załączników do oferty na platformie zakupowej, oferta zostanie odrzucona.

 

6.    Informacje o wyborze najkorzystniejszej propozycji cenowej zamawiający zamieści na stronie internetowej.

7.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

Załączniki do niniejszego Zaproszenia:

1.     Formularz asortymentowo cenowy – załącznik nr 1


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 669984217

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Art.Gosp.Domowego.pdf pdf 54.33 2022-01-26 10:56:00 Proceeding
Form.Asort-Cenowy-AGD.xls xls 34 2022-01-26 10:56:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Art.Gosp.Domowego 4. Zamawiający wymaga załączenia na platformie zakupowej skanu formularza asortymentowo cenowego stanowiącego załącznik nr. 1 5. W przypadku braku załączenia w/w załączników do oferty na platformie zakupowej, oferta zostanie odrzucona. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 268