Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 26-01-2022 10:07:00 |
Placing offers : | 31-01-2022 13:40:01 |
Offers opening : | 31-01-2022 08:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Treść zapytania
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie zamówienia i montażu drzwi klasy odporności na włamanie RC4 szt.1 (90) i RC2 szt.2 (80) na terenie Oddziałów Prewencji Policji w Poznaniu przy ul. Taborowej 22 .
Zakres wykonania prac :
* Dostawa i montaż drzwi klasy odporności na włamanie RC4 z dwustronną kontrolą dostępu, lewe, pełne, szerokości 90 cm, atestowane z certyfikatem, pokryte obustronnie blachą grubości 2 mm, o kolorze RAL 7024 ( szary ), przestrzeń pomiędzy arkuszami blachy wypełniona wełną mineralną, ościeżnica wykonana z blachy grubości 3 mm, trzy blokady antywyważeniowe od strony zawiasów, trzy zawiasy fi 22 z łożyskami tocznymi. Drzwi wyposażone w elektro-zaczep rewersyjny, zamek główny rozporowy w klasie 7, wkładka klasy 6, zamek górny w klasie 7, gałka/gałka ze stali nierdzewnej.
* Dostawa i montaż drzwi klasy odporności na włamanie RC2 szt. 2 z dwustronną kontrolą dostępu, lewe, pełne, szerokości 80 cm, atestowane z certyfikatem, skrzydło o grubości 75 mm o kolorze RAL 7024 ( szary ), ościeżnicą stałą, progiem aluminiowym, bolce antywyważeniowe, trzy zawiasy. Drzwi wyposażone w elektro-zaczep rewersyjny, zamek listwowym hakowy – podstawowy klasy 4 z trzema trzpieniami, zamek górny klasy 4 z trzema trzpieniami, wkładka klasy C, gałka/gałka z szyldem dolnym i górnym antywłamaniowa klasy 3 z zabezpieczeniem antyrozwierceniowym.
Wymagania Wystawiającego:
Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
Termin realizacji zamówienia - 6 tygodni od daty dostarczenia zlecenia
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót.
Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu
Do zamówienia nie ma zastosowanie art.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2022-01-31 13:40 | Jarosław Maciejewski | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Informuję, że przedmiotowe postępowanie zostało anulowane z uwagi na zmiany warunków i wymogów technicznych prowadzonego remontu. |
Announcements