Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-01-2022 15:31:00 |
Składania : | 24-01-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 24-01-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 322420133 wew. 741 lub 799.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-02-09 13:39 | Joanna Szykowska |
INFORMACJA
o
dokonaniu
wyboru
najkorzystniejszej
oferty
–
dotyczy
zapytania
ofertowego
nr
EE/03/ZOC/2022:
Dozorowanie
obiektów
po
byłej
KWK
„Wawel”
przy
ul.
Szyb
Walenty
w
Rudzie
Śląskiej–
Rudzie
(ID
563253) Zamawiający informuje, że po przeprowadzonej analizie złożonych ofert dokonał wyboru najkorzystniejszej i jedynej złożonej oferty. Kryterium oceny była najniższa cena brutto za świadczoną usługę. Do realizacji zamówienia Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez firmę: F. H. U. IMPROVEX DARIUSZ KŁAPCZUK 40-841 Katowice, ul. Ignacego Mościckiego 3 8 NIP 634-139-33-57 Oferowana cena brutto: Wartość oferty: 12 667,77 zł Dziękujemy za złożoną oferty. Wkrótce skontaktujemy się w sprawie sfinalizowania zamówienia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. |
2022-01-21 13:47 | Joanna Szykowska | W załączeniu skan odpowiedzi Zamawiającego. |
2022-01-21 13:46 | Joanna Szykowska |
Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie zawarte przez Wykonawcę w dniach 20-21 stycznia 2022 r., jak niżej: Pytanie nr 1: w związku z brakiem w całości dokumentacji związanych z zapytaniem ofertowym na DOZOROWANIE OBIEKTÓW PO BYŁEJ KWK „WAWEL” PRZY UL. SZYB WALENTY W RUDZIE ŚLĄSKIEJ – RUDZIE. umowy Znak sprawy: EE/03/ZOC/2022, proszę o jej dołączenie. Odpowiedź na pytanie nr 1: Zamawiający dołącza wzór umowy. Pytanie nr 2: proszę o informację czy w przypadku rozbieżności zapisów umowy z zapisami w zapytaniem ofertowym Wykonawca będzie mógł odstąpić od zawarcia umowy bez kar oraz sankcji wynikających z PZP. Odpowiedź na pytanie nr 2: Treść dotycząca naliczania kar umownych zawarta jest we wzorze umowy. Pytanie nr 3: proszę o informację jaki jest przewidziany termin płatności. Odpowiedź na pytanie nr 3: W formularzy zawarta jest informacja dotycząca terminu 30 dni na zapłatę. Informację tę należy zaakceptować. Pytanie nr 4: proszę o informację czy Zamawiający przewiduje odpowiedzialność Wykonawcy za jakie ryzyka. Czy w granicach rzeczywistej straty czy utraconych przyszłych korzyści. Odpowiedź na pytanie nr 4: Zamawiający nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy dotyczącej utraty przyszłych korzyści. Pytanie nr 5: proszę o informację czy Zamawiający przewiduje ograniczenie kwot odpowiedzialności, jeżeli tak to jakiej? Odpowiedź na pytanie nr 5: Treść dotycząca naliczania kar umownych zawarta jest we wzorze umowy. Pytanie nr 6: proszę o informację czy Zamawiający przewiduje kary % czy kwotowe i w jakiej wysokości. Odpowiedź na pytanie nr 6: Treść dotycząca naliczania kar umownych zawarta jest we wzorze umowy. Pytanie nr 7: proszę o informację czy Zamawiający określenie szkody będzie określał na podstawie protokolu, komisji szkodowej lub inny oraz czy w okresleniu szkody będzie brał udział przedstawiciel Wykonawcy. Odpowiedź na pytanie nr 7: W określaniu szkody będzie brał udział przedstawiciel Wykonawcy, co zostanie ujęte w stosownym protokole. Pytanie nr 8: wnosimy o zmianę terminu składania ofert o 7 dni do daty umieszczenia jej przez Zamawiającego na platformie zakupowej https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/563253 Odpowiedź na pytanie nr 8: Zamawiajacy nie przewiduje zmiany terminu składania ofert. Treść powyższej odpowiedzi jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców, którzy będą ubiegać o udzielenie zamówienia i złożą ofertę w ww. postępowaniu. |
Komunikaty