Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Prowadzenie w 2022r. bieżącej konserwacji oraz serwisu naprawczego i pogotowia technicznego instalacji sanitarnych tj.systemu wentylacji i klimatyzacji wraz z urządzeniami zainstalowanymi w skrzydle północnym, piwnicach skrzydła zachodniego, w CIKit oraz pod tarasem południowym Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie, przy ul. Korsarzy 34.

Deadlines:
Published : 20-12-2021 15:07:00
Placing offers : 29-12-2021 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie zaprasza do złożenia ofert na świadczenie usług - Prowadzenie w 2022r. bieżącej konserwacji oraz serwisu naprawczego i pogotowia technicznego systemu wentylacji i klimatyzacji wraz z urządzeniami zainstalowanymi w skrzydle północnym, piwnicach skrzydła zachodniego, w CIKiT oraz pod tarasem południowym Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie, przy ul. Korsarzy 34. 

Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021r. poz.1129) z uwagi na wartość mniejszą niż 130 tys. zł.

I.     Warunki realizacji zamówienia i zakres zamówienia określono we:

1. Wzorze umowy.

II.  Zamawiający wymaga: 

 - warunki płatności: 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT; 

 - termin realizacji: od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, będącej załącznikiem do zapytania.

III. Kryteria i warunki formalne 

 1.   Kryterium cena: za wykonanie przeglądów serwisowego netto: waga 60%.

        Sposób przyznania punktów za kryterium:koszt  wykonania miesięcznego przeglądu serwisowego netto - 60 punktów. 

       Sposób dokonania oceny ofert w zakresie kryterium: koszt wykonania miesięcznego przeglądu serwisowego netto

       Pn = Pof.n./Pof.bx 100 x 60% = liczba punktów 

        gdzie: 

        Pn - liczba punktów za kryterium koszt wykonania miesięcznego przeglądu serwisowego netto

        Sof.n. - najniższy  koszt wykonania miesięcznego przeglądu serwisowego netto ocenianych ofert 

         Sof.b. -koszt wykonania miesięcznego przeglądu serwisowego netto oferty badanej

2.       Kryterium cena: stawka roboczogodziny (w tym koszta pośrednie) netto: waga 25%.

          Sposób przyznania punktów za kryterium: Stawka roboczogodziny  netto - 25 punktów. 

         Sposób dokonania oceny ofert w zakresie kryterium: stawka roboczogodziny netto

         Sn = Sof.n./Sof.bx 100 x 25% = liczba punktów 

          gdzie: 

         Sn - liczba punktów za kryterium stawka roboczogodziny 

         Sof.n. - najniższa stawka roboczogodziny netto ocenianych ofert 

         Sof.b. -stawka roboczogodziny netto oferty badanej

3.  Kryterium narzut do kosztów zakupu części zamiennych  - 15%

      Sposób przyznania punktów za kryterium: narzut do kosztów zakupu części zamiennych - 15 punktów. 

      Sposób dokonania oceny ofert w zakresie kryterium: koszty pośrednie 

      Zn = Zof.n./Zof.bx 100 x 15% = liczba punktów 

        gdzie: 

           Zn - liczba punktów za kryterium narzut do kosztów zakupu części zamiennych

           Zof.n. - najniższy narzut do kosztów zakupu części zamiennych spośród ocenianych ofert 

           Zof.b.narzut do kosztów zakupu części zamiennych z oferty badanej

          Ostateczna ilość punktów badanej oferty wynikać będzie z zsumowania ilości punktów uzyskanych w ocenie poszczególnych kryteriów:

        On = Pn. + Sn  +Zn 

          gdzie: 

          On - całkowita liczba punktów badanej oferty 

         Sn - liczba punktów za kryterium stawka roboczogodziny netto

         Pn- liczba punktów za koszt wykonania miesięcznego przeglądu serwisowego netto

   Zn liczba punktów za kryterium narzut do kosztów zakupu części zamiennych

IV.     Zakończenie przyjmowania ofert: 10.12.2021 r. godzina 10:00.

V.    Załączniki

  1. Umowa wzór.
  2. Oświadczenie o akceptacji i zasady przyjmowania faktur w formie elektronicznej

    VI.   Informacje dodatkowe

                1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane  lub usługi oraz o partnerstwie publiczno prywatnym wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.

                 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

                 3. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

                 4. Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji

    VII. W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zał nr 1 umowa wzór.pdf pdf 239.65 2021-12-20 15:07:00 Proceeding
Oświadczenie o akceptacji i zasady przyjmowania faktur w formie elektronicznej.pdf pdf 159.16 2021-12-20 15:07:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Przeglądy serwisowe i konserwacje urządzeń klimatyzacyjnych Warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT; proszę potwierdzić wpisując: POTWIERDZAM (0)
3 Termin realizacji - od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.; proszę potwierdzić wpisując: POTWIERDZAM (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując POTWIERDZAM (0)
5 Stawka roboczogodziny (w tym koszta pośrednie) netto 25% Proszę wpisać wartość zł netto (0)
6 Narzut do kosztów zakupu części zamiennych 15% Proszę wpisać wartość procentową (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 338