Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i adaptacji lokalu mieszkalnego na lokal gastronomiczny przy Stary Rynek 11/17 lok 2 w Poznaniu

Deadlines:
Published : 25-11-2021 11:58:00
Placing offers : 03-12-2021 09:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zadanie polega na zaprojektowaniu i wykonaniu przebudowy i adaptacji lokalu mieszkalnego na lokal gastronomiczny przy Stary Rynek 11/17 lok 2 w Poznaniu.


Przy wycenie należy przyjąć VAT w wysokości:

  • Dokumentacja projektowa 23%
  • Roboty budynki wielorodzinne 8%


Dodatkowo zwracamy uwagę, iż Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. wykonał co najmniej remont lub przebudowę lub rozbudowę lub modernizację budynku na kwotę nie mniejszą niż 90 000,00 zł.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 61/ 415 87 17 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
IPU Stary Rynek 11.17 lok 2 do ogłoszenia.pdf pdf 440.79 2021-11-25 11:58:00 Proceeding
PFU - Stary Rynek 11-17 m.2 13.08.2021r.pdf pdf 516.83 2021-11-25 11:58:00 Proceeding
St, Rynek 11_17 gaz 2021r..pdf pdf 72.02 2021-11-25 11:58:00 Proceeding
St. Rynek 11_17 1-roczny budowlany 2021.pdf pdf 219.16 2021-11-25 11:58:00 Proceeding
St. Rynek 11_17 komin 2021.pdf pdf 295.94 2021-11-25 11:58:00 Proceeding
Zrzuty.pdf pdf 122.56 2021-11-25 11:58:00 Proceeding

Announcements

2021-12-06 08:20 Joanna Antoniewicz Dzień dobry,

"Działając na podstawie OWZ pkt 41 ppkt a) Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania zmierzającego do udzielenia zamówienia na "Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i adaptacji lokalu mieszkalnego na lokal gastronomiczny przy Stary Rynek 11/17 lok 2 w Poznaniu", ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i adaptacji lokalu mieszkalnego na lokal gastronomiczny przy Stary Rynek 11/17 lok 2 w Poznaniu - dokumentacja projektowa Zaprojektowanie przebudowy i adaptacji lokalu mieszkalnego na lokal gastronomiczny przy Stary Rynek 11/17 lok 2 w Poznaniu, a w szczególności: 1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu budowlanego obejmującego Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno – budowlany i Projekt techniczny, a także opracowanie oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacją, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego 2) na podstawie Projektu zagospodarowania terenu i Projektu architektoniczno – budowlanego, o których mowa w pkt. 1 powyżej, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, 3) pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach Umowy Dokumentacji, zwane dalej Nadzorem autorskim 1 building work - (0)
2 Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i adaptacji lokalu mieszkalnego na lokal gastronomiczny przy Stary Rynek 11/17 lok 2 w Poznaniu - roboty budynki wielorodzinne Wykonanie przebudowy i adaptacji lokalu mieszkalnego na lokal gastronomiczny przy Stary Rynek 11/17 lok 2 w Poznaniu, a w szczególności: 1) realizacja robót budowlanych na podstawie Dokumentacji wraz z dokonaniem zgłoszenia o zakończeniu robót (a w tym zakresie uzyskanie zaświadczenia o braku wniesienia sprzeciwu przez organ) oraz wykonaniem dokumentacji powykonawczej. 1 building work - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki udziału w postępowaniu: zdolność techniczna lub zawodowa - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. wykonał co najmniej remont lub przebudowę lub rozbudowę lub modernizację budynku na kwotę nie mniejszą niż 90 000,00 zł. Prosimy potwierdzić wpisując: "Oświadczam spełnienie warunku" (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - W zakresie wykonania Dokumentacji oraz uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę: a) 90 dni na opracowanie Dokumentacji wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz z ich aktualizacją, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu zagospodarowania terenu, Projektu architektoniczno – budowlanego z wyłączeniem części Dokumentacji określonej w pkt 1 lit. b poniżej, licząc od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, iż złożenie Zamawiającemu tej części Dokumentacji powinno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu, b) 50 dni na opracowanie Projektu technicznego, w tym na przygotowanie STWiOR, BIOZ, Przedmiaru robót oraz Szczegółowego Kosztorysu Wykonawczego, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu kwalifikacji Projektu zagospodarowania terenu oraz Projektu architektoniczno – budowlanego z adnotacją „bez zastrzeżeń”, z zastrzeżeniem, iż złożenie Zamawiającemu tej części Dokumentacji powinno nastąpić nie później niż 14 dni przed upływem tego terminu, c) 90 dni licząc od dnia podpisania protokołu kwalifikacji Projektu zagospodarowania terenu, Projektu architektoniczno – budowlanego z adnotacją „bez zastrzeżeń” na uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, 2) pełnienia Nadzoru autorskiego – od dnia protokolarnego przekazania terenu robót do dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót, 3) w zakresie wykonania robót oraz sporządzenia Dokumentacji Powykonawczej oraz uzyskania zaświadczenia organu o braku sprzeciwu co do zakończenia robót – 105 dni licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do końcowego odbioru robót i przekazanie Dokumentacji Powykonawczej wraz z zaświadczeniem organu winno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 365