Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ –74/2021 DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH RÓŻNYCH

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 23-11-2021 10:06:00
Składania : 30-12-2021 09:00:00
Otwarcia : 30-12-2021 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń medycznych wraz z ich montażem i uruchomienie zwanych dalej „sprzętem medycznym”.


Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1.1-1.13  do SWZ.


w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ - 74.pdf pdf 4011.75 2021-11-23 10:06:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowane 23-11-2021).pdf pdf 272.29 2021-11-23 10:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów.docx docx 96.71 2021-11-23 10:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 184 2021-11-23 10:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 48.5 2021-11-23 10:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 84.5 2021-11-23 10:06:00 Postępowanie
Informacja nr 1.pdf pdf 2280.2 2021-11-30 08:43:42 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.doc doc 2961.5 2021-11-30 08:43:42 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.pdf pdf 842.52 2021-12-06 09:12:43 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.doc doc 201 2021-12-06 09:12:43 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.1 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów - modyfikacja 2.docx docx 98.33 2021-12-06 13:10:38 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 469.35 2021-12-02 08:18:54 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.doc doc 191.5 2021-12-02 08:18:54 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.1 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów - modyfikacja.docx docx 95.56 2021-12-02 08:18:54 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.pdf pdf 900.74 2021-12-06 13:10:38 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.doc doc 196.5 2021-12-06 13:10:38 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (opublikowane 13-12-2021) zmiana terminu.pdf pdf 68.52 2021-12-13 09:39:02 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5.pdf pdf 350 2021-12-08 12:23:47 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5 -.doc doc 189 2021-12-08 12:23:47 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6 - zmiana terminu.pdf pdf 1255.41 2021-12-13 13:58:21 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6 - zmiana terminu.doc doc 204 2021-12-13 13:58:21 Publiczna wiadomość
Informacja nr 7.pdf pdf 714.97 2021-12-15 11:01:28 Publiczna wiadomość
Informacja nr 7.doc doc 194.5 2021-12-15 11:01:28 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 341.18 2021-12-30 10:36:08 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 49.5 2021-12-30 10:36:08 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 1546.33 2022-03-02 14:12:11 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 127.66 2022-03-02 14:12:11 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (opublikowane 20-04-2022).pdf pdf 317 2022-04-26 08:47:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-26 08:47 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-03-02 14:12 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2021-12-30 10:36 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2021-12-30 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH RÓŻNYCH przeznaczył kwotę 508 795,86 zł brutto w tym:

Zadanie nr 1 – Aparat EKG – 11 000,00 zł
Zadanie nr 2 – Koszyki sterylizacyjne – 80 000,00 zł
Zadanie nr 3 – Pistolet do biopsji – 6 048,00 zł
Zadanie nr 4 – Wózek do transportu materiałów sterylnych – 25 542,30 zł
Zadanie nr 5 – Stół diagnostyczno – zabiegowy – 8 597,00 zł
Zadanie nr 6 – Łóżko szpitalne – 9 160,56 zł
Zadanie nr 7 – Kozetka lekarska – 10 700,00 zł
Zadanie nr 8 – Rejestrator telemetryczny – 48 000,00 zł
Zadanie nr 9 – Holter EKG – 21 000,00 zł
Zadanie nr 10 – Głowica USG – 225 000,00 zł
Zadanie nr 11 – Stymulator zewnętrzny jednojamowy – 10 000, 00 zł
Zadanie nr 12 – Lampa zabiegowa – 17 946,00 zł
Zadanie nr 13 – Fotel laryngologiczny – 35 802,00 zł
2021-12-15 11:01 Jacek Banaszak Informacja nr 7 dla Wykonawców

Informacja nr 7.pdf

Informacja nr 7.doc

2021-12-13 13:58 Jacek Banaszak Informacja nr 6 dla Wykonawców - zmiana terminu

Informacja nr 6 - zm [...].pdf

Informacja nr 6 - zm [...].doc

2021-12-13 09:39 Jacek Banaszak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (opublikowane 13-12-2021)

Zmiana terminu składania ofert

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-12-08 12:23 Jacek Banaszak Informacja nr 5 dla Wykonawców

Informacja nr 5.pdf

Informacja nr 5 -.do [...].doc

2021-12-06 13:10 Jacek Banaszak Informacja nr 4 dla Wykonawców.

Zmodyfikowany Załącznik nr 1.1 w załączeniu.

Załącznik nr 1.1 - Z [...].docx

Informacja nr 4.pdf

Informacja nr 4.doc

2021-12-06 09:12 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla Wykonawców

Informacja nr 3.pdf

Informacja nr 3.doc

2021-12-02 08:18 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla Wykonawców

Informacja nr 2.pdf

Informacja nr 2.doc

Załącznik nr 1.1 - Z [...].docx

2021-11-30 08:43 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.pdf

Informacja nr 1.doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1634