Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP/PROW/161/2021 Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prowod Sp. z o. o.

Piotr Stolarski
Prowod Sp. z o.o.
Deadlines:
Published : 04-10-2021 14:27:00
Placing offers : 07-10-2021 13:00:00
Offers opening : 07-10-2021 13:05:00
Procedure: Zapytanie o ofertę - RFQ
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


W imieniu Prowod Sp. z o. o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest celem uzyskania ofert na: "Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prowod Sp. z o. o."


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

Zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do Zapytania ofertowego (kosztorysie). 


Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: do 7 dni od złożenia zamówienia; 

- dodatkowe koszty związane z dostawą: po stronie Wykonawcy;  

- dostawa zamówienia pod adres: Prowod Sp. z o. o. - Biuro Zarządu, ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole

- Zamawiający wymaga złożenia oferty na cały zakres zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert na wybrane elementy zamówienia;

- Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą Kosztorys szczegółowy, z którego będzie wynikała cena ofertowa, opracowany na podstawie załącznika do niniejszego zapytania ofertowego. 

- Dla pozycji Kosztorysu, w których wpisano konkretnego producenta/model/rodzaj artykułu Zamawiający wymaga dostarczenia dokładnie takiego artykułu. W pozycjach gdzie wpisano przykładowych producentów należy zaoferować produkt któregoś z tych producentów. W razie jakichkolwiek pytań dot. zakresu zamówienia należy kontaktować się z Zamawiającym.


Klauzula informacyjna RODO udostępniona została pod adresem: klauzula-informacyjna-dla-oferentow-platformy-zakupowej.pdf (prowod.pl)


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
2021_10_04_Kosztorys.xlsx xlsx 28.95 2021-10-04 14:27:00 Proceeding

Announcements

2021-10-05 08:27 Piotr Stolarski W odniesieniu do treści kosztorysu stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego Zamawiający informuje, iż należy wycenić jedynie te pozycje, dla których wpisano określone ilości artykułów. W pozycjach "zerowych" (bez ilości) nie należy wpisywać cen.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Materiały biurowe Materiały biurowe wg załącznika 1 set Prowod Sp. z o. o. Biuro Zarządu
Janiny Kłopockiej 3
45-920, Opole
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Dostawa pod adres: ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole. Koszt dostawy po stronie dostawcy. Proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - Do 7 dni od złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 253