Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DO.261.3.2021.AS Organizacja usług transportu uczestników Dziennego Domu Pobytu SENIOR+ w Bukówce w roku 2021.

Anita Szawioła
Gmina Lubawka Oddział: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Termin:
Zamieszczenia : 20-05-2021 15:21:00
Składania : 31-05-2021 15:10:00
Otwarcia : 01-06-2021 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub u pracownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawce Pani Anity Szawioła w poniedziałki od godziny 8.00-16.00 i od wtorku do piątku w godzinach 7.00-15.00 lub pod nr tel 757411800 wew.21, emial:a.szawiola@mgops.lubawka.eu 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zapytanie ofertowe.docx docx 31.23 2021-05-20 15:21:00 Postępowanie
2. Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 17.67 2021-05-20 15:21:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków.docx docx 14.71 2021-05-20 15:21:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku powiązań.docx docx 13.49 2021-05-20 15:21:00 Postępowanie
5. Załącznik 4 a i 4 b- WZORY UMÓW.docx docx 33.16 2021-05-20 15:21:00 Postępowanie
6.Załącznik nr 5- Klauzula RODO.docx docx 16.8 2021-05-20 15:21:00 Postępowanie
7. Załącznik nr 6 Oświadczenie RODO.docx docx 12.58 2021-05-20 15:21:00 Postępowanie
8.Załącznik nr 7 Oświadczenie o braku wykluczenia .docx docx 14.66 2021-05-20 15:21:00 Postępowanie
Protokół wyboru oferty - scan.pdf pdf 652.44 2021-06-01 12:40:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-01 12:40 Anita Szawioła Lubawka, dnia 01.06.2021.r.
Znak sprawy DO.261.3.2021.AS


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawce, działając jako Zamawiający, informuje, że w wyniku postępowania
udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ Organizacja usług transportu uczestników Dziennego Domu Pobytu SENIOR+ w Bukówce w roku 2021.” o wartości nie przekraczającej 130.000 zł:
I. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:
PRZEWÓZ OSÓB, HANDEL OBWOŹNY SOKAŃSKI ADRIAN- Kwota brutto: 10425,24 zł.

Uzasadnienie wyboru:
Powyższy Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez ww. Wykonawcę została sporządzona prawidłowo i nie podlega odrzuceniu.
Wybrana oferta jest najkorzystniejsza - otrzymały największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.
W załączeniu protokół wyboru oferty.

Protokół wyboru ofer [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 CZĘŚĆ I Codzienny dojazd uczestników na zajęcia do Dziennego Domu Pobytu Senior +w Bukówce w roku 2021 wg następujących założeń: Przedmiotem zamówienia są usługi transportu 20 uczestników Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Bukówce, przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy) na trasie Lubawka – Bukówka i z powrotem. Wyjazdy z Lubawki zaplanowano ok. godz. 09:00. Część uczestników będzie wyjeżdżała z ul. Mickiewicza z Lubawki, a pozostała część z Placu Wolności. Powroty z Bukówki zaplanowane są ok godz. 14:00 do miejsca skąd były wyjazdy. Szacunkowa ilość km w okresie obowiązywania umowy wynosi 2058 km (147 dni x 14 km dziennie). 2058 km - (0)
2 CZĘŚĆ II Transport uczestników w ramach dodatkowych wyjazdów uczestników na zajęcia integracyjne, kulturalne i wycieczki wg następujących założeń:Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja 7 wyjazdów uczestników Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Bukówce (około 20 osób) o łącznej trasie około 100 km (tam i z powrotem) średnio raz w miesiącu. Wyjazdy będą obejmować wyjazdu integracyjne, kulturalne i wycieczki. Szacunkowa ilość km w ramach tej części będzie wynosić 700 km w całym okresie realizacji zamówienia. 700 km - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Formularz ofertowy - Proszę uzupełnić i podpisać formularz ofertowy- załącznik nr 1- załączyć w formie skanu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał nr 2 - Proszę zapoznać się z Oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 i na platformie zakupowej potwierdzić oświadczenie wpisując słowo OŚWIADCZAM I AKCEPTUJĘ- i załączyć skan popisanego dokumentu oraz skan polisy i licencji potwierdzone za zgodność z oryginałem. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Oświadczeniem o braku powiązań osobowych i kapitałowych - załącznik nr 3 - Proszę zapoznać się z oświadczeniem o braku powiązań osobowych i kapitałowych - załącznik nr 3 na platformie zakupowej potwierdzić oświadczenie wpisując słowa -OŚWIADCZAM I AKCEPTUJĘ - i załączyć skan popisanego dokumentu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 7 - Proszę zapoznać się z Oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 7 potwierdzić oświadczenie wpisując słowo OŚWIADCZAM I AKCEPTUJĘ- i załączyć skan popisanego dokumentu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Potwierdzenie posiadania licencji - Proszę potwierdzić posiadanie licencji na świadczenie usług transportu osób na terenie kraju, wpisując słowo POSIADAM (0)
8 Potwierdzenie ubezpieczenia OC i NW - Proszę potwierdzić posiadanie ważnego OC I NW- wpisując słowo POSIADAM (0)
9 Potwierdzenie posiadania ubezpieczenia oc działalności gospodarczej - Proszę potwierdzić posiadanie ubezpieczenia OC. z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej- wpisując słowo POSIADAM (0)
10 Potwierdzenie zapoznania się z umowami zał. 4a i 4b - Proszę potwierdzić zapoznanie się z wzorem umowy (załącznik nr 4a i załącznik 4b) słowami ZAPOZNAŁEM SIĘ I AKCEPTUJĘ (0)
11 Klauzula RODO i Oświadczenie RODO zał. 5 I 6 - Proszę podpisać Klauzulę RODO i oświadczenie RODO- wpisując słowo AKCEPTUJĘ i załączyć skan popisanego dokumentu- (załącznik nr 5 nr 6) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 792