Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IE.2600.1.1.2021 Dzierżawa Urządzeń Wielofunkcyjnych na potrzeby funkcjonowania Urzędu Gminy Luzino.

Awatar Pracownika
Damian Rozenkranc
Urząd Gminy Luzino
Termin:
Zamieszczenia : 18-05-2021 14:02:00
Składania : 21-05-2021 15:00:00
Otwarcia : 21-05-2021 15:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Złożenie oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego  o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania dotyczącego niniejszego zapytania ofertowego, bez podania przyczyny.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania dotyczącego niniejszego zapytania ofertowego, bez podania przyczyny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie Ofertowe 2600.1.pdf pdf 186.4 2021-05-18 14:02:00 Postępowanie
Załącznik nr - 3 wykaz urządzeń.pdf pdf 164.18 2021-05-18 14:02:00 Postępowanie
Załącznik nr - 2 OPZ.pdf pdf 212.69 2021-05-18 14:02:00 Kryterium
Załącznik nr - 1 formularz ofertowy.pdf pdf 222.96 2021-05-18 14:02:00 Kryterium
Załącznik nr - 4 Wzór umowy.pdf pdf 284.86 2021-05-18 14:02:00 Kryterium
Wybór najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 74.35 2021-05-26 09:23:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-26 09:23 Damian Rozenkranc Wybór najkorzystniejszej oferty.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dzierżawa urządzeń. Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wdrożeniem systemu nadzorującego eksploatacje urządzeń. Okres dzierżawy 12 miesięcy. 1 usługa Urząd Gminy Luzino
Ofiar Stutthofu 11
84-242, Luzino
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Termin wystawienia oraz dostarczenia faktury VAT nastąpi do 20 dnia następnego miesiąca za miesiąc ubiegły, zaś termin płatności wynosi do 30 dni kalendarzowych, od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury za miesięczną dzierżawę przedmiotu umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji dostawy urządzeń - Dostawa i uruchomienie przedmiotu zamówienia zrealizowane zostanie przez Wykonawcę w terminie do 28.05.2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu oraz wniesienia, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Lokalizacja - Budynek nr 1: Urząd Gminy Luzino ul. Ofiar Stutthofu 11 84-242 Luzino, Budynek nr 2: Urząd Gminy Luzino ul. 10 marca 11 84-242 Luzino. Urządzenia zostaną zainstalowane w piwnicy, na piętrze oraz na poddaszu w dwóch różnych budynkach. Podczas instalacji Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił min. 2 pracowników, którzy będą odpowiedzialni za wniesienie sprzętu do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji. Koniecznie jest zapewnienie dwóch pracowników Zamawiającego do wniesienia urządzeń. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Wzór umowy - Akceptacja warunków umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr - 4 Wzó [...].pdf

(0)
7 Formularz Ofertowy - Proszę o załączenie wypełnionego oraz opatrzonego podpisami Załącznika nr 1. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr - 1 for [...].pdf

(0)
8 Opis przedmiotu zamówienia - Akceptacja warunków OPZ w tym modeli urządzeń dopuszczonych do postępowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr - 2 OPZ [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 586