Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-04-2021 11:08:00 |
Składania : | 05-05-2021 12:30:00 |
Otwarcia : | 05-05-2021 12:35:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Prowod Sp. z o. o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest celem uzyskania ofert na: "Dostawa fabrycznie nowej zgrzewarki elektrooporowej firmy Eurotech - szacowanie zamówienia".
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Należy przedstawić ofertę na dwa modele zgrzewarki Eurotech: model 500 i 315 FOX,
2. W przypadku, gdy wykonawca nie ma w ofercie sprzedażowej sprzętu marki Eurotech, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów innego producenta (odpowiednio dla każdego modelu z podanych przez Zamawiającego). W takim przypadku należy przyjąć do oferty urządzenia o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż parametry produktów referencyjnych marki Eurotech podanych powyżej.
3. Zamawiający prosi o wycenę dwóch modeli urządzenia jednak ostatecznie, jeśli na podstawie złożonych ofert dokona wyboru którejkolwiek, wybór dotyczył będzie tylko jednego modelu.
4. Ostateczna decyzja o ewentualnym wyborze danej oferty należy do Zmawiającego.
5. Do oferty należy dołączyć dokumenty (opis, karta techniczna) zaoferowanego sprzętu.
Zastrzegamy, że postępowanie ma charakter szacowania przedmiotu zamówienia i co do zasady nie musi skończyć się wyłonieniem wykonawcy oraz złożeniem zamówienia na podstawie składanych ofert. Zamawiający jednak dopuszcza możliwość złożenia takiego zamówienia po wcześniejszym kontakcie z wybranym wykonawcą.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: możliwie najszybciej. Należy określić termin dostawy;
- koszty dostawy: w cenie ofertowej;
Klauzula informacyjna RODO udostępniona została pod adresem:
https://prowod.pl/download/attachment/1474/klauzula-informacyjna-dla-klientow-i-kontrahentow.pdf
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-30 14:29 | Piotr Stolarski | Zamawiający informuje, iż zmienił termin składania ofert na dzień 05.05.2021r. godz. 12.30. |
Komunikaty