Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 22.BLT.SZP.2612.29.2021 Remont częściowy budynku nr 107 przy ul. Powstańców Warszawy 28B w Pruszczu Gdańskim

Deadlines:
Published : 02-04-2021 11:16:00
Placing offers : 19-04-2021 10:00:00
Offers opening : 19-04-2021 10:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 111.31 2021-04-02 11:16:00 Proceeding
SWZ.zip zip 7861.66 2021-04-02 11:16:00 Proceeding
2021 04 19 29 INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT.docx docx 23.88 2021-04-19 11:05:55 Public message
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty- sipp.pdf pdf 315.1 2021-04-26 11:44:44 Public message
Zawiadomienie o wyborze-sipp skan.pdf pdf 393.26 2021-04-26 11:44:44 Public message
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 60.88 2021-05-11 12:01:11 Public message

Announcements

2021-05-11 12:01 Iwona Szmigiel Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-04-26 11:44 Iwona Szmigiel Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-04-19 11:05 Iwona Szmigiel Informacja z sesji otwarcia ofert.

2021 04 19 29 INFORM [...].docx

2021-04-19 10:00 Buyer message Kwota gross jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: 80.000,00 zł.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 666