I.Oferty cenowe:
Złożyć należy za pomocą platformy zakupowej KWP w Lublinie.
Dla ważności oferty Zamawiający wymaga:
- podania wszystkich cen i wartości poszczególnych usług wyszczególnionych w załączniku nr 1, na podstawie, którego Zamawiający będzie mógł określić prawidłowość sporządzenia oferty cenowej,
- złożenia oferty na drukach określonych przez Zamawiającego wydrukowane, podpisane i załączone do oferty jako skan w formacie pdf lub jpg. Przedmiotowe druki mogą również być przesłane pocztą elektroniczną na adres: Anna.lagoda@lu.policja.gov.pl
- załączenia do oferty dokumentów potwierdzających posiadanie przez zaoferowane rodzaje wykładziny wymaganych parametrów technicznych wyszczególnionych w załączniku nr 1,
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładziny dywanowej i PCV, taśmy samoprzylepnej oraz listew: aluminiowej, przypodłogowej i samoprzylepnej na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
III. Opis odpowiednich części zamówienia
Dla ważności oferty Zamawiający wymaga podania wszystkich cen i wartości oferowanych materiałów określonych w ofercie cenowej (zgodnie z załącznikiem nr 1), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł określić prawidłowość sporządzenia oferty cenowej (pod względem rachunkowym i merytorycznym).
IV. Wymagania stawiane oferentom
1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów, na własny koszt i ryzyko, w formie zamówień cząstkowych, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia otrzymania zapotrzebowania od Zamawiającego (dopuszczalna droga faksowa, mailowa), określającego ilość, rodzaj materiału oraz miejsce dostawy na terenie miasta Lublin.
2. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego (tel.: 81- 535 46 62 lub 81-535 41 95) o terminie dostawy z dwudniowym wyprzedzeniem.
3. Materiały będące przedmiotem dostawy będą dostarczone w opakowaniach zabezpieczających je przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. Każde opakowanie musi zawierać etykietę informacyjną.
4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały wyszczególnione w załącznikach będą pełnowartościowe, w klasie I gatunku materiałów.
5. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wady dostarczonego materiału Wykonawca zobowiązuje się do wymiany na materiał wolny od wad w terminie określonym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 5 dni.
6. W przypadku zmiany stawek podatku VAT na materiały będące przedmiotem niniejszego zamówienia, ceny jednostkowe brutto wyszczególnione w załącznikach mogą ulec zmianie, kosztem zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych materiałów. Zmiana dotyczy ceny brutto z zachowaniem ceny netto.
7. Od 2017 roku ceny jednostkowe brutto określone w ofercie mogą ulec zmianie raz w roku, nie więcej niż o wskaźnik zmian cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w obwieszczeniu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w biuletynie GUS z zachowaniem formy pisemnego powiadomienia, na jeden miesiąc przed planowaną podwyżką. Ceny będą zawierać obowiązujący podatek VAT.
8. Akceptacja w całości wzoru umowy - załącznik nr 3.
V. Termin wykonania umowy
Umowa będzie realizowana przez okres 2 lat od dnia podpisania umowy przez obie strony.
VI. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena oferty brutto – 100%
Cena oferty określona przez oferenta w druku oferty traktowana będzie jako ostateczna i nie będzie ona podlegała dodatkowym negocjacjom.
VII. Sposób obliczenia ceny
1. Podstawą oceny będzie wartość brutto „Razem”.
2. Wartość brutto „Razem” winna być sumą wartości brutto materiałów z poszczególnych wierszy.
3. „Wartość brutto [zł]” materiałów winna być iloczynem kolumny „Ilość” oraz „Cena jednostkowa brutto [zł]”.
4. Zamawiający w toku badania oferty poprawi oczywiste omyłki rachunkowe.
VIII. Termin płatności
Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktur za zrealizowane dostawy cząstkowe w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktur.
IX. Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Anna Łagoda i Marzena Konieczny- tel.: (81) 535 41 95 - Wydział Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
dane oferenta2.doc
0
2016-01-15 08:18:24
Postępowanie
Wzór umowy 3.doc
0
2016-01-15 08:18:24
Postępowanie
oferta cenowa 1.xls
xls
0
2016-01-15 08:18:24
Przedmiot zamówienia
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty