Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: D/3/12WOG/21 DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO BIUROWYCH NA POTRZEBY JW./INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU GOSPODARCZYM 12.WOG

Termin:
Zamieszczenia : 26-03-2021 13:20:00
Składania : 16-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 16-04-2021 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie.zip zip 1733.25 2021-03-26 13:20:00 Postępowanie
Ogłoszenie.zip zip 1822.23 2021-03-29 14:35:01 Publiczna wiadomość
Informacja w zakresie udzielenia wyjaśnień.pdf pdf 823.72 2021-03-31 11:49:02 Publiczna wiadomość
Udzielenie wyjaśnień w zakresie zmiany warunków.pdf pdf 1022.17 2021-04-02 11:58:45 Publiczna wiadomość
PO MODYFIKACJI NR 2.zip zip 1266.09 2021-04-02 12:01:19 Publiczna wiadomość
Modyfikacja nr 3.zip zip 1714.22 2021-04-06 14:16:45 Publiczna wiadomość
Po modyfikacji nr 4.zip zip 4009.82 2021-04-09 16:13:42 Publiczna wiadomość
Modyfikacja nr 5 wraz z załącznikami i informacją dla Wykonawców.zip zip 760.85 2021-04-13 15:02:21 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.pdf pdf 994.95 2021-04-19 08:04:22 Publiczna wiadomość
Infor. z wyboru.pdf pdf 610.15 2021-06-04 11:03:27 Publiczna wiadomość
Informacja z wyboru.pdf pdf 602.21 2021-06-04 11:04:32 Publiczna wiadomość
Unieważnienie.pdf pdf 497.81 2021-06-09 13:59:18 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu czynności.pdf pdf 367.89 2021-06-11 14:53:13 Publiczna wiadomość
rozstrzygnięcie cz. 1.pdf pdf 1156.46 2021-06-15 15:46:00 Publiczna wiadomość
rozstrzygnięcie cz. 3.pdf pdf 852.76 2021-06-15 16:05:23 Publiczna wiadomość
Unieważnienie części nr 3 postępowania.pdf pdf 1686.25 2021-06-17 15:05:27 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu.pdf pdf 656.79 2021-06-21 14:59:09 Publiczna wiadomość
Informacja z wyboru.pdf pdf 83.47 2021-06-23 15:04:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-23 15:04 Piotr LIPIŃSKI W załączeniu rozstrzygnięcie postępowania w części nr 3.
Pozdrawiam
Piotr Lipiński

Informacja z wyboru. [...].pdf

2021-06-21 14:59 Piotr LIPIŃSKI W załączeniu przesyłam informację o unieważnieniu czynności unieważnienia
Pozdrawiam
Piotr Lipiński

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-06-17 15:05 Piotr LIPIŃSKI Unieważnienie postępowania w części nr 3

Unieważnienie części [...].pdf

2021-06-15 16:05 Piotr LIPIŃSKI Wynik cz.3 postępowania

rozstrzygnięcie cz. [...].pdf

2021-06-15 15:46 Piotr LIPIŃSKI Wynik część nr 1 postępowania

rozstrzygnięcie cz. [...].pdf

2021-06-11 14:53 Piotr LIPIŃSKI Informacja w sprawie unieważnienia czynności

Pozdrawiam
Piotr LIPIŃSKI

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-06-09 13:59 Piotr LIPIŃSKI Informacja unieważnienie postępowania

Unieważnienie.pdf

2021-06-04 11:04 Dorota KOSMECKA Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty.
Dotyczy cz. nr 4.

Informacja z wyboru. [...].pdf

2021-06-04 11:03 Dorota KOSMECKA Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty.
Dotyczy cz. nr 2.

Infor. z wyboru.pdf

2021-04-19 08:04 Piotr LIPIŃSKI Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-04-16 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 625.000,00 PLN w tym:
na część nr 1 - 380.000,00 PLN ; na część 2 - 20.000,00 PLN; na część nr 3 - 200.000,00 PLN ; na część nr 4 - 25.000,00 PLN.
2021-04-13 15:02 Piotr LIPIŃSKI Informacja w sprawie wyjaśnień dla Wykonawców oraz Modyfikacja nr 5

Modyfikacja nr 5 wra [...].zip

2021-04-09 16:13 Piotr LIPIŃSKI Modyfikacja nr 4

Po modyfikacji nr 4. [...].zip

2021-04-09 15:53 Piotr LIPIŃSKI Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-04-09 14:21 Piotr LIPIŃSKI Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-04-06 14:16 Piotr LIPIŃSKI Informacja w sprawie udzielenia wyjaśnień Wykonawcą wraz z modyfikacją SWZ

Modyfikacja nr 3.zip

2021-04-02 12:01 Piotr LIPIŃSKI SWZ wraz z załącznikami po modyfikacji nr 2 z dnia 02.04.2021 r.

PO MODYFIKACJI NR 2. [...].zip

2021-04-02 11:58 Piotr LIPIŃSKI Udzielenie wyjaśnień w zakresie zmiany warunków w postępowaniu

Udzielenie wyjaśnień [...].pdf

2021-04-01 07:47 Piotr LIPIŃSKI Zamawiający publikując postępowanie na stronie Platformy zakupowej omyłkowo zaznaczył tryb postępowania jako Przetarg nieograniczony. Zgodnie z Ogłoszeniem i SWZ niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019)
2021-03-31 11:49 Piotr LIPIŃSKI Informacja w zakresie udzielenia wyjaśnień

Informacja w zakresi [...].pdf

2021-03-29 14:35 Piotr LIPIŃSKI Modyfikacja nr 1 SWZ z dnia 29.03.21

Ogłoszenie.zip

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1227