Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-10-2020 13:24:00 |
Składania : | 15-10-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 15-10-2020 10:15:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Ogłoszenie nr 594401-N-2020 z dnia 2020-10-07 r.
Gmina Świercze: Świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów do
szkół na terenie gminy Świercze w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Świercze, krajowy numer identyfikacyjny 13037849100000, ul. ul. Pułtuska
47 , 06-150 Świercze, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.
236 916 045, e-mail swiercze@op.pl, faks 236 916 045.
Adres strony internetowej (URL): http://www.swiercze.biuletyn.net/
Adres profilu nabywcy: http://www.swiercze.biuletyn.net/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
https://www.platformazakupowa.pl/pn/swiercze
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.platformazakupowa.pl/pn/swiercze
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Nie
https://www.platformazakupowa.pl/pn/swiercze
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
https://www.platformazakupowa.pl/pn/swiercze
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi
polegającej na przewozie uczniów do szkół na terenie gminy Świercze w roku
szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny: IN.271.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1)
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego świadczenie usługi
polegającej na przewozie uczniów do szkół na terenie gminy Świercze w roku
szkolnym 2020/2021 2) Zamówienie polegać będzie na bezpiecznym i punktualnym
dowozie i odwozie uczniów do poszczególnych szkół: Szkoły Podstawowej w
Świerczach i Szkoły Podstawowej w Strzegocinie. 3) Realizacja przewozów w
dniach nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem dowozu i odwozu uczniów do szkół
(z przerwami zgodnymi z organizacją roku szkolnego – ferie i dni wolne od
nauki). Natomiast w dniach innych niż dni nauki szkolnej, np.: rekolekcje,
odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których
konieczność wynika z organizacji roku szkolnego - według rozkładu
okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym i Dyrektorami szkół.
II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
60172000-4 |
60112000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2020-11-02 |
2021-06-25 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 uPzp oraz nie
podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.
24 ust. 1, 2 i 2a uPzp. 2. Spełnienie warunków odnoszących się do realizacji
zamówienia zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) posiadanie kompetencji
lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej: a)posiadanie
uprawnień do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie
transportu drogowego; 2) zdolność techniczna i zawodowa: a) udokumentowanie
wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej
jednego zamówienia na usługi polegające na przewozie osób o wartości nie
mniejszej niż 120.000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie; b) dysponowanie
odpowiednią ilością pojazdów do przewiezienia uczniów - minimum 3 autobusy nie
starsze niż rok produkcji 2010, z liczbą miejsc siedzących minimum 65 każdy,
wyposażone w ABS, automatycznie otwierane drzwi, pasy bezpieczeństwa na każdym
siedzeniu i klimatyzację;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: opłacona polisa, a w przypadku jej
braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 150 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3. Pojazdy muszą posiadać wyposażenie dodatkowe
zwiększające bezpieczeństwo (ABS i drzwi automatyczne otwierane przez
kierowcę); 4. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za
spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt. 12
niniejszej specyfikacji, potwierdzą jednoznacznie ich spełnianie. 5. W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 11.1 i 11.2 SIWZ
oceniane będzie łącznie. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w
przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania
(do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki
cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z
podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana
w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące
wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7. Wymagania dot. zatrudnienia osób
wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie
umowy o pracę. 7.1 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga
zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
minimum 50% osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z
2020r. poz. 1320, ze zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące
czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty ziemne, drogowe. Każdorazowo
na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym
niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu poświadczone
za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię
umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o
których mowa wyżej. Kopia umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób
zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781, ze
zm.). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar
etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę
kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi roboty
budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako
niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących roboty budowlane
na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników
świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu
Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w
załączonym do SIWZ wzorze umowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3; b) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności grupy kapitałowej - załącznik nr 5; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt 2. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3; b)
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności grupy kapitałowej -
załącznik nr 5; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. d) Aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków
udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt 2. Wykonawca
zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania
z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
15.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 15.2 Ustala się wadium dla całości
przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00zł, słownie: pięć tysięcy złotych
00/100 15.3 Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej
poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy
jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach
ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.) 15.4
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank
Spółdzielczy w Nasielsku nr rachunku: 30 8226 0008 2003 3000 1818 0005 z
adnotacją: "wadium - Świadczenie usługi polegającej na przewozie uczniów
do szkół na terenie gminy Świercze w roku szkolnym 2020/2021” 15.5 Wadium
wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 15.6 Wadium
wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby
wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania
ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za
termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na
rachunku bankowym Zamawiającego. 15.7 Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie
zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym
było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego
oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
wykonawcę. 15.8 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w
formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 15.9 Polisa, poręczenie,
gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać w swojej
treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty
na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki
powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15.10 W
przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej
specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób
nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 15.11 Zamawiający
zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej
oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 15.12 Wykonawcy, którego oferta
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie
po zawarciu umowy. 15.13 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek
wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.14
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia
przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15.15 W zakresie
wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i
46 Prawa zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas podstawienia taboru zastępczego w sytuacjach awaryjnych |
30,00 |
Termin płatności faktury |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2020-10-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
2020-10-15 13:56 | Adam Kubajewski | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2020-10-15 10:32 | Adam Kubajewski | Informacja o treści złożonych ofert |
Komunikaty