Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-09-2020 19:59:00 |
Składania : | 30-09-2020 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
I.
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1
83-000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia:
Napraw drzwi szklanych w ciągniku marki KIOTI typ NX 4510
1) Dostawa z wymianą drzwi szklanych (lewe) wraz z uszczelką w ciągniku rolniczym
KIOTI typ NX 4510 ( Nr VIN : PN 3300047)
Drzwi powinny być nowe, nie używane, dedykowane do marki, modelu i typu ciągnika
zał. nr 1 - POGLĄDOWE ZDJECIE DRZWI KTÓRE NALEŻY WYMIENIĆ
III. Termin realizacji zamówienia: w terminie do 30 października 2020 r. po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
IV. Miejsce naprawy : Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Gminy Pruszcz Gdański,
83-000 BĘDZIESZYN 113
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
2) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu
zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w
stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie
wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym
zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli
niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open
Nexus.
Termin złożenia oferty: 30.09.2020 roku, do godz. 8.00.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie
oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza
wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości
dostawy/zakupu przedmiotu zamówienia w zależności od podanej ceny.
3) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi
telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o
udzielenie zamówienia.
4) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie
poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia
negocjacji lub podpisania umowy/zamówienia.
5) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia
umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród
złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
6) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać
przez Platformę Zakupową openNEXUS.
7) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół
odbioru.
8) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu. 9) Koszty dostawy po
stronie Dostawcy.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie
zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony
prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j.
Dz.U. z
2019 r. poz. 1843 oraz
z 2020 r. poz.
288, 1086.).
XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Arkadiusz Kloskowski, tel. 58 692 94 59
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open
Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
Komunikaty