Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-03-2020 13:19:00 |
Składania : | 31-03-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi regeneracji amortyzatorów.
Zakres czynności:
• Czyszczenie powierzchni amortyzatora ze smarów i błota poprzez piaskowanie,
• Demontaż i mycie części składowych amortyzatora,
• Pomiar i weryfikacja elementów składowych
• Wymiana oleju i wszystkich uszczelnień
• Wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych tulei metalowo-gumowych,
• Konserwacja amortyzatora poprzez malowanie na żądany kolor,
• wymianę oleju i wymianę wszystkich uszczelnień,
• wymianę lub regenerację wyeksploatowanych części składowych
• Oznaczenie amortyzatora tabliczką nieusuwalną w warunkach normalnej eksploatacji, posiadającą czytelny znak Wykonawcy naprawy, typ naprawianego amortyzatora, siłę tłumienia, rok naprawy oraz numer kolejny amortyzatora,
• Sprawdzenie amortyzatora po naprawi na stanowisku prób i badań oraz wydanie świadectwa odbioru 3.2
Dostawa na koszt i ryzyko Dostawcy do ul. kolejowa 22, 21-400 Łuków w ciągu 14 dni od dnia przesłania zamówienia.
Forma płatności: przelew 30 dni od dnia otrzymania przedmiotu dostawy wraz z fakturą.
1. Dostawca oświadcza, że dostarczane materiały spełniają wymagania techniczne, a w szczególności:
a) odpowiadają wszystkim cechom określonym w zapytaniu,
b) są fabrycznie nowe.
2. Dostawca dołączy (jeśli jest to wymagane) do każdego dostarczanego do Odbiorcy asortymentu stosowne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości producenta lub innego uprawnionego podmiotu potwierdzające zgodność produktu z deklarowanymi parametrami technicznymi i jakościowymi.
3. Zamawiający zastrzega sobie:
a/ możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru i bez podania przyczyny oraz unieważnienia postępowania;
b/ możliwość zmiany warunków prowadzonego postępowania przed upływem terminu składania ofert;
c/ po zakończeniu zapytania możliwość rozpoczęcia II etapu w formie aukcji zniżkowej.
d/ możliwość swobodnego wyboru oferty.
4. Wszystkie informacje przekazane od Oferentów będą traktowane jako poufne i nie będą w żaden sposób udostępniane publicznie.
5. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kary umownej za:
a) zwłokę w wykonaniu przedmiotu dostawy w wysokości 0,1% wynagrodzenia Dostawcy za każdy dzień zwłoki,
b) odstąpienia przez Dostawcę od umowy z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności w wysokości 5% wynagrodzenia Wykonawcy.
c) odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które Dostawca ponosi odpowiedzialność w wysokości 5% wynagrodzenia Wykonawcy
W przypadku problemów technicznych związanych z obsługa platformy proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta - tel. 61 646 00 24
Komunikaty