Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: D.7011.55.5.2019.2020.N „Opracowanie ekspertyzy technicznej w zakresie stanu technicznego bramy wjazdowej w ekranie akustycznym”

Jakub Jaskulski
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 14-02-2020 10:38:00
Składania : 02-03-2020 09:00:00
Otwarcia : 02-03-2020 11:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Opis przedmiotu zamówienia: „Opracowanie ekspertyzy technicznej w zakresie stanu technicznego bramy wjazdowej w ekranie akustycznym”

Zakres zadania obejmuje opracowanie ekspertyzy technicznej w zakresie stanu technicznego bramy wjazdowej w ekranie akustycznym Nr 4 zlokalizowanym przy
ul. Wyszyńskiego  (drodze krajowej nr 28 w km 233+640 ÷ 233+680 w Krośnie) w trybie określonym w art. 81c ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U.
z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). Ekspertyza techniczna powinna określać stan techniczny przedmiotowej bramy wjazdowej, a także jej przydatność do użytkowania w obecnym stanie. Powinna również odnosić się do możliwości samodzielnego otwierania bramy, w tym możliwości korzystania z bramy przez osoby niepełnosprawne oraz wskazanie zakresu robót i rozwiązań technicznych koniecznych do wykonania w celu usunięcia nieprawidłowości (w przypadku ich stwierdzenia) w stanie technicznym przedmiotowej bramy wjazdowej.

Ekspertyza techniczna (szt. 2) będąca przedmiotem zamówienia winna zawierać m.in. następujące elementy:

1)  Przedmiot, cel i zakres ekspertyzy

2)  Podstawę prawną wykonania ekspertyzy

3)  Opis stanu istniejącego przedmiotowej bramy wjazdowej (opis konstrukcji, wymiarów, materiałów z jakich została wykonana)

4)  Opis wykonanych badań (jeśli wystąpi taka konieczność)

5)  Dokumentację rysunkową i fotograficzną bramy wjazdowej lub jej elementów ze wskazaniem ich stanu technicznego oraz wskazanie zakresu robót i rozwiązań technicznych koniecznych do wykonania w celu usunięcia nieprawidłowości (w przypadku ich stwierdzenia) 

6)   Określenie stanu technicznego przedmiotowej bramy, a także jej przydatności do użytkowania w szczególności w zakresie o którym mowa w postanowieniu Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, pismo znak: IK.771.1.182.2016 z dnia 08.10.2019 r.

7)  Wnioski i zalecenia

8)  Kompletna wersja elektroniczna ekspertyzy na nośniku CD/DVD w formacie ogólnodostępnym edytowalnym (część opisowa w formacie *.doc,*.xls, *dwg., *.dxf, oraz całość dokumentacji w formacie pdf)

 

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia materiałów i opracowań, uzgodnień, opinii, sprawdzeń oraz innych dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.

 

Ekspertyza powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyn, w szczególności w przypadku braku wystarczających środków finansowych w budżecie miasta.

Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści.

Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonej oferty oraz jej załączników.

W przypadku wystąpienia omyłek pisarskich w ofercie Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich poprawy.

Umowa na realizację Zamówienia zostanie przygotowana przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 47 43 617 - Piotr Kustroń od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  7:00 do 15:00.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
mapka z lokalizacją bramy i ekranu akustycznego.pdf pdf 1877.71 2020-02-14 10:38:00 Postępowanie
postanowienie Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, pismo znak IK.771.1.182.2016 z dnia 08.10.2019 r.pdf pdf 1224.27 2020-02-14 10:38:00 Postępowanie
Dok. foto 1.jpg jpg 1729.18 2020-02-14 10:38:00 Postępowanie
Dok. foto 2.jpg jpg 1487.29 2020-02-14 10:38:00 Postępowanie
Dok. foto 3.jpg jpg 1597.59 2020-02-14 10:38:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ekspertyza techniczna Opracowanie ekspertyzy technicznej w zakresie stanu technicznego bramy wjazdowej w ekranie akustycznym 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi jedną fakturą końcową wystawioną po zakończeniu i odbiorze przedmiotu zamówienia. Płatność nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy, spisany w dniu odbioru przez Zamawiającego kompletnego przedmiotu zamówienia. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - • od dnia podpisania umowy • do dnia 30.04.2020 r. (przez zakończenie prac projektowych Zamawiający rozumie przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji) Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane - Zamawiający wymaga by oferent dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Do oferty należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane (kserokopia uprawnień potwierdzona za zgodność z oryginałem oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 801