Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO/1/02/2020 Wymiana części sieci wodociągowej i przyłączy w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 05-02-2020 14:05:00
Składania : 13-02-2020 08:55:00
Otwarcia : 13-02-2020 09:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w załącznikach 1, 2 i 3.

Wzór umowy stanowi załącznik 4 .


Zamawiający informuje, wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert :

1. Cena - waga 60 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C):

 

                   najniższa cena ofertowa   

     C  = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 %

    cena ofertowa w ofercie ocenianej

 

2. Termin wykonania - waga 20 %

 

Sposób przyznania punktów w kryterium „Termin wykonania” (T):

 

Wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:

a) Termin wykonania od 29 dni do 35 dni, licząc od daty zawarcia umowy – 0 pkt.

b) Termin wykonania od 22 dni do 28 dni, licząc od daty zawarcia umowy – 10 pkt.

c) Termin wykonania do 21 dni, licząc od daty zawarcia umowy – 20 pkt.

Termin 35 dni jest terminem maksymalnym. 

 

3. Okres gwarancji na armaturę - waga 20 %

 

Za armaturę Zamawiający rozumie w tym przypadku wszystkie kształtki zamontowane w celu połączenia rurociągów sieci i przyłączy.

 

Sposób przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji na armaturę” (G):

Wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:

a) Okres gwarancji 5 lat – 0 pkt.

b) Okres gwarancji 6 lat – 4 pkt.

c) Okres gwarancji 7 lat – 8 pkt.

d) Okres gwarancji 8 lat – 12 pkt.

e) Okres gwarancji 9 lat – 16 pkt.

f) Okres gwarancji 10 lat i więcej – 20 pkt.

 

Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 5 lat (60 miesięcy).

Maksymalny okres gwarancji: 10 lat (120 miesięcy) od daty odbioru końcowego.

Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 10 lat od daty odbioru końcowego, do oceny ofert w kryterium „Okres gwarancji” zostanie przyjęty okres 10 lat, czyli maksymalny zgodny z żądaniem i możliwościami Zamawiającego.

 

Łączna ocena punktowa (OP) każdej z ofert dokonana zostanie poprzez zsumowanie przyznanych punktów w poszczególnych kryteriach zgodnie ze wzorem:


OP = C + T + G

Największa ilość punktów (OP) wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik 2 Mapy.zip zip 4167.37 2020-02-05 14:05:00 Postępowanie
Załącznik 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 892.34 2020-02-05 14:05:00 Postępowanie
Załącznik 3. Przedmiar robót.pdf pdf 745.8 2020-02-05 14:05:00 Postępowanie
Załącznik 4 - Wzór umowy.pdf pdf 437.08 2020-02-05 14:05:00 Postępowanie
Sieć przez Pawilon 2 uszczegółowienie.jpg jpg 716.57 2020-02-07 15:00:03 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.xlsx xlsx 13.24 2020-02-13 10:45:48 Publiczna wiadomość
Ogłosznie o wyborze.pdf pdf 964.85 2020-02-26 14:04:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-02-26 14:04 Stanisław Wąsala Zzamawiający w załączeniu przekazuje ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Ogłosznie o wyborze. [...].pdf

2020-02-13 10:45 Stanisław Wąsala INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 5 ofert.
Szczegółowe informacje zawarte są w załączniku.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].xlsx

2020-02-12 15:28 Stanisław Wąsala Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania zawarte poniżej.
Pod pytaniami zamieszczono jednocześnie odpowiedzi Zamawiającego.
Pytanie 1: Ze względu na konieczność ciągłej dostawy wody do budynków czy możliwe jest układanie nowej sieci obok istniejącej.
Ad. 1. Zamawiający zwraca uwagę , iż wymiana sieci wewnętrznej Zamawiającego po istniejącej trasie nie jest objęta zgłoszeniem, ani pozwoleniem na budowę. W tym przypadku sieć wewnętrzna, jest zewnętrzną instalacja doziemną Zamawiającego. Pytanie nie zawiera wszystkich istotnych szczegółów pozwalających na precyzyjną odpowiedź. Należy mieć jednak na względzie Prawo budowlane i akty wykonawcze do ustawy. Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie przy czym, jeżeli Wykonawca zamierza położyć nową rurę obok istniejącej i taki stan będzie zachowany, to robota będzie wymagała zgłoszenia (co najmniej). Wykonawca wobec tego winien ocenić termin wykonania odpowiednio do proponowanych rozwiązań.
Pytanie2: Gdzie mają zostać wbudowane hydranty.
Ad. 2: Hydranty należy zabudować w miejscu istniejących, oznaczonych na mapie (plik: Mapa KG-Model sieć PE 110.pdf) – „kółko ze strzałką”.
Pytanie 3: Jakie parametry hydrantów należy zastosować? (łamane czy proste)?
Ad. 3. Hydranty proste o parametrach podanych w przedmiarze robót.
Pytanie 4 : Trasa przyłącza do budynku 1F przebiega w terenie zadrzewionym i istnieje prawdopodobieństwo wystąpienia kolizji z rosnącymi drzewami. Jak w tej sytuacji postępować?
Ad. 3. Zamawiający informuje, iż może się zdarzyć, że wystąpi kolizja w trakcie realizacji robót z istniejącymi drzewami. Nie sposób na obecnym etapie stwierdzić jednak, czy i których drzew będzie dotyczyła, co wynika z treści Opisu przedmiotu zamówienia.
W związku z tym Zamawiający dokonuje modyfikacji treści wzoru umowy w zakresie § 3. I tak:
1) ust. 2 otrzymuje brzmienie: „Termin zakończenia robót przewidzianych umową ustala się na dzień …... (zgodnie z ofertą Wykonawcy), z zastrzeżeniem postanowień ust. 4, 5 i 6.”
2) Dodaje się ust. 6 o następującej treści: „Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu konieczność uzyskania niezbędnych opinii bądź decyzji związanych m.in. z ewentualną wycinką drzew, o czas niezbędny dla ich uzyskania”.
Pytanie 5 : Czy przed prowadzonymi robotami będą wymagane uzgodnienia i zgoda Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu? (czy teren szpitala jest wpisany jako obiekt do rejestru zabytków i jest objęty opieką Konserwatora zabytków?)
Ad. 5. Z posiadanej przez Zamawiającego wiedzy wynika, iż teren Spółki nie jest wpisany do rejestru zabytków. Zamawiający niezależnie zweryfikuje posiadane dane w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków we Wrocławiu.
Pytanie 6: Dotyczy pozycji 3.4. Czy zasuwy zabudować w istniejących komorach czy w nowo wbudowanych?
Ad. 6. W istniejących komorach.
Pytanie 7: W jaki sposób należy odtworzyć nawierzchnie ciągów pieszych utwardzonych, parkingu utwardzonego i dróg dojazdowych (grubość warstw konstrukcyjnych oraz frakcja kruszywa)?
Ad. 7. Wykonawca zobowiązany jest przywrócić nawierzchnie oraz warstwy konstrukcyjne do stanu zastanego. Oznacza to, że Zamawiający nie narzuca wykonywania konstrukcji innych niż obecne. Jeżeli Wykonawca uzna za zasadne wzmocnienie konstrukcji nawierzchni w miejscach kolizyjnych z wodociągiem, Zamawiający dopuszcza taką możliwość i będzie to efektem ustaleń roboczych między stronami. Takie rozwiązanie Zamawiający traktuje co do zasady, jako rozwiązanie równoważne. Istotą jest jakość wykonanych robót przez Wykonawcę, mająca również odzwierciedlenie w udzielonej gwarancji.
Zamawiający wyjaśnia także, że operat geodezyjny powykonawczy będzie wymagany jedynie w sytuacji odmiennego przebiegu wodociągu niż podany na załączniku graficznym. Za przebieg odmienny należy rozumieć przebieg po trasie innej niż ujawniona w zasobie geodezyjnym. Jak podano w Opisie przedmiotu zamówienia rzeczywisty (istniejący) przebieg sieci, w terenie ze względu na jego wiek i brak jednoznacznych historycznych danych może być odmienny. Nie należy za odmienny przebieg sieci jednak rozumieć położenia nowej sieci w innym przebiegu od rzeczywistego.
Wobec tego Zamawiający doprecyzowuje zapisy wzoru umowy w zakresie § 6 ust. 3 i otrzymują one brzmienie:
„Przez „operat kolaudacyjny” należy rozumieć zbiór wszystkich dokumentów umownych, z uwzględnieniem zmian zaistniałych w czasie realizacji robót, wyników przeprowadzonych badań, pomiarów i prób, aprobat technicznych materiałów i deklaracji zgodności z Polską Normą.”
2020-02-07 15:00 Stanisław Wąsala Zamawiąjacy informuje, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły następujące pytania:
Pytanie nr 1
Prosimy o informacje o sposobie przejścia wodociągiem pod łącznikiem pomiędzy pawilonami IIA a IIB. Wykonawca w tak ważnej sprawie nie ma prawa podejmować decyzji samodzielnej o wyborze sposobu przejścia . Potrzebna do tego jest geologia oraz opinia konstruktora budowlanego, który określi czy to ma być przewiert, przecisk czy przebicie przez ściany i posadzki z ręcznym przekopem.
Pytanie nr 2
Prosimy o informację czy obiekt jest objęty ochroną przez konserwatora zabytków i czy są stosowne uzgodnienia

Odpowiedź Zamawiającego:
Ad. 1 Omyłkowo na rzucie Pawilonu 2A i 2B oznaczono przejście przez budynek kolorem zielonym. Przedmiot zamówienia nie obejmuje przejścia przez budynek. Poprawiony w tym zakresie rysunek jest dołączony do niniejszej odpowiedzi. Nie należy wobec tego ujmować robót w budynku w wycenie oferty. Tak więc Wykonawca winien ująć w ofercie "dołączenie się" z nową siecią do "wejścia" i "wyjścia" z budynku. Wymiana tej części instalacji budynku stanowić będzie przedmiot odrębnego postępowania.
Ad. 2 Budynki: Pawilon 2A i 2 B (adresowo: 1Bi 1H) są wpisane do rejestru zabytków. W związku z odpowiedzią Ad. 1 - nie są wymagane uzgodnienia w tym zakresie.

Sieć przez Pawilon 2 [...].jpg

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Roboty budowlane w zakresie sieci i przyłączy wodociągowych Wymiana części sieci wodociągowej i przyłączy w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze 1 robota budowlana Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Janusza Korczaka 1
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin wykonania 20% Liczba dni od otrzymania zamówienia. Proszę wpisać liczbę dni (maksimum 35). (0)
4 Okres gwarancji na armaturę 20% Okres gwarancji na armaturę sieci. Proszę wpisać okres w latach z przedziału 5-10 lat. Minimum 5, maksimum 10 lat. (0)
5 Okres gwarancji na wykonane roboty - Okres gwarancji na wykonane roboty: 60 miesięcy (5 lat), z wyłączeniem okresu gwarancji na armaturę sieci. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Okres rękojmi na wykonane roboty - Okres gwarancji na wykonane roboty: 36 miesięcy (3 lata). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
7 Kierownik robót - Osoba pełniąca funkcję kierownika robót, posiadająca niezbędne uprawnienia budowlane. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Akceptacja "Wzoru umowy" - Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć umowę zgodnie ze Wzorem umowy (Załącznik 4). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 837