Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 29/TO/2019 Sukcesywny odbiór oraz dalsze zagospodarowanie odpadów oraz opakowań z tworzyw sztucznych

Deadlines:
Published : 11-06-2019 10:18:08
Placing offers : 21-06-2019 12:00:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór oraz dalsze zagospodarowanie przez Wykonawcę, zgodnie z posiadanymi przez niego zezwoleniami w tym zakresie, partii odpadów w kodach:
15 01 02 - Opakowania z tworzyw sztucznych
17 02 03 - Odpady z tworzyw sztucznych
07 02 13 - Odpady tworzyw sztucznych
20 01 39 – Tworzywa sztuczne
15 01 06 - Zmieszane odpady opakowaniowe.
2. Odbiór odpadów będzie odbywał się sukcesywnie, na zgłoszenie Zamawiającego z terenu należącego do Spółki przy ul. Ciepłej w Oleśnicy (56-400) lub innego na terenie miasta Oleśnica w przypadkach awaryjnych.
3. W miesiącach: styczeń 2019 – kwiecień 2019 wydano do dalszego zagospodarowania około 300 Mg odpadów w ilościach:
15 01 02 - około 270 Mg,
17 02 03 – około 3 Mg,
07 02 13 – około 11 Mg,
20 01 39 – około 9 Mg,
15 01 06 – około 9 Mg.
4. Załadunek odpadów na zabudowie pojazdu Wykonawcy za pomocą ładowarki leży po stronie Zamawiającego.
5. Wykonawca dokona odbioru odpadów w ciągu 5 dni roboczych od przesłania przez Zamawiającego informacji drogą mailową lub telefoniczną.
6. Odbiór będzie odbywał się tylko w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 7-14.
7. Aby dokonać załadunku w danym dniu pojazd musi zostać podstawiony w godzinach 7-12.
8. Odpady powinny być odbierane przez Wykonawcę przy użyciu samochodów ciężarowych o pojemności min. 80 m3
9.. Zamawiający gwarantuje wielkość jednorazowego odbioru, w granicach pełnej pojemności środka transportowego wykonawcy, około 4-5 Mg/jeden transport.
10. Warunkiem rozliczenia za każdą odebraną partię odpadów będzie dostarczenie w formie papierowej faktury wraz z załączoną KPO wystawioną przez Wykonawcę w odpowiedniej ilości egzemplarzy. KPO w momencie dostarczenia będzie już potwierdzona w pozycjach podmiot transportujący i przejmujący odpad. Potwierdzone KPO są załącznikiem do faktury.
11. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia z miejsca odbioru jw. pokrywa Wykonawca.
12. Proszę o podanie w załączniku kosztu zagospodarowania oraz odbioru odpadów z uwzględnieniem dopłaty do recyklingu (DPR/DPO).
13. Termin wykonania zamówienia w okresie 01 lipca 2019 r. - 31 września 2019 r.

14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
15. Pytania proszę składać za pomocą platformy lub bezpośrednio na e-mail: l.laprus@mgk.olesnica.pl, a.sikora@mgk.olesnica.pl
16. Telefon kontaktowy: 71 396 71 40/39
17. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus - tel. 61 679 19 00

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

2019-06-17 11:48 Anna Sikora Have edited the following elements of transactions: end date

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Koszt odbioru i zagospodarowania 1 Mg odpadu - 1 metric ton - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 477