Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-04-2019 12:33:00 |
Składania : | 08-04-2019 13:00:00 |
Otwarcia : | 08-04-2019 13:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Prowod Sp. z o. o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców i zapraszamy do składania ofert na:
Dostawę artykułów reklamowych z nadrukami.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Zakres zamówienia:
1) Czapka z daszkiem bawełniana - 300 szt.
2) Torba bawełniana płaska z długimi uchwytami - 100 szt.
3) Balony 12 cali - 300 szt.
4) Piłki plażowe - 100 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 14 dni od złożenia zamówienia;
- przed złożeniem zamówienia Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy przesłania do akceptacji projektów nadruków jakie mają znaleźć się na poszczególnych elementach zamówienia,
- nie dopuszcza się składania ofert na wybrane elementy zamówienia, należy złożyć ofertę na cały zakres;
- do oferty należy doliczyć wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem zamówienia na adres Prowod Sp. z o.o., ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole;d) Zamawiający zastrzega a Wykonawca akceptuje,iż w przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym towarze Wykonawca zobowiąże się do dostarczenia towaru bez wad w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia zamówienia jedynie w odniesieniu do wybranych przez siebie pozycji z całego zakresu zamówienia wycenionego przez wybranego Wykonawcę. Niniejsze uwaga dotyczy w szczególności artykułów opisanych w punktach 2 (torby) i 4 (piłki plażowe) Opisu przedmiotu zamówienia, dla których Wykonawca ma wycenić dwa warianty kolorystyczne wykonania nadruków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty