Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa gastronomiczna i wynajem sali na Spotkanie Wigilijne pracowników UDT - Biuro w Piotrkowie Tryb.

Anna Krasnodębska
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Biuro UDT w Piotrkowie Trybunalskim, Oddział w Łodzi
Termin:
Zamieszczenia : 08-11-2018 11:07:53
Składania : 13-11-2018 23:40:00
Otwarcia : 13-11-2018 23:45:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Urząd Dozoru Technicznego (dalej jako UDT lub Zamawiający) zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usługi cateringowej / gastronomicznej i wynajmu sali podczas spotkania wigilijnego pracowników UDT - Biuro w Piotrkowie Tryb. zaplanowanego na dzień 15.12.2018r. na godz. 15,30 zgodnie z pozycjami wymienionymi w formularzu ofertowym, który stanowi załączniknr 1 do niniejszego zapytania.

Istotne warunki realizacji zamówienia:

• Usługa realizowane będzie w formie zlecenia,

• Termin realizacji:  15.12.2018 r.;  ilość uczestników - 24 osoby ,

Zamawiający określa dopuszczalny maksymalny koszt cateringu na jednego uczestnika w wysokości do 50 zł brutto,

• usługa potwierdzana będzie protokołem odbioru, stanowiącym podstawę do wystawienia faktury,

• termin i forma płatności: przelew na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty wpływu do UDT prawidłowo wystawionej
  faktury wraz z podpisanym przez Strony protokołem odbioru,

• termin ważności oferty: min. 30 dni od upływu terminu składania ofert;

• Zamawiający wymaga wypełnienia załączonego - Formularza oferty - załącznika nr 1(w pliku Word), który musi zawierać:
- datę oferty, adresata oferty,

- ceny w PLN netto i brutto,

- określenie asortymentu oferowanego menu,

- podpis z pieczęcią osoby sporządzającej ofertę,

- termin ważności oferty. 

Usługa obejmuje:

• wynajęcie sali swobodnie mieszczącej grupę 24 osób podczas spotkania wigilijnego dla pracowników UDT - Biuro w 
  Piotrkowie Trybunalskim,

• przygotowanie, dostarczenie i rozmieszczenie posiłków w formie „bufetu szwedzkiego” przed spotkaniem wigilijnym pracowników UDT,

• obsługę w postaci przygotowania wskazanego pomieszczenia (sali) tj.rozłożenia posiłków i zastawy oraz uprzątnięcie sali po spotkaniu;

• zapewnienie niezbędnego wyposażenia do wykonywania usługi tj.: termosów gastronomicznych, urządzeń grzewczych itp., czystej i nieuszkodzonej (niewyszczerbionej) zastawy stołowej ceramicznej, sztućców metalowych,szklanek, filiżanek, dekoracji stołów w tym materiałowych obrusów, papierowych serwetek.

W ramach realizowanej usługi Wykonawca zapewni klasyczne regionalne dania wigilijne:

• dania wigilijne na ciepło – min. 3 rodzaje,

• dania wigilijne na zimno – min. 3 rodzaje

• ciasta -min. 3 rodzaje

• napoje ciepłe i zimne tj.: herbata, kawa, kompot z suszu, soki owocowe, wodamineralna

Zamawiający wymaga,aby wszystkie wyserwowane przez Wykonawcę dania były:

- przygotowane zgodnie dobrymi praktykami i wymaganiami HACCP;

- bezwzględnieświeże; - przygotowane ze świeżych produktów oraz miały estetyczny wygląd;

-przygotowane na bazie produktów, o najwyższej jakości oraz posiadały odpowiednie walory smakowe i zapachowe.

UWAGA:wszelkie koszty związane z realizacją usługi powinny być wliczone w całkowitą wartość usługi.

Informacje o RODO:

Zgodniez art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:

• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu DozoruTechnicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,

• Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – InspektoremOchrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres:iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl )

• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego na usługę cateringową podczas spotkania wigilijnego pracownikówUrzędu Dozoru Technicznego (dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer)prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;

• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do
  art. 22 RODO;

• posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;

• nie przysługujePani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jestart. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W przypadku pytań:

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przyciskuw prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. Anna Krasnodębska 694 454 701

- związanych z obsługą platformy proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oferta_Wigilia 2018_catering+ sala.docx docx 26.15 2018-11-08 11:07:53 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługa cateringowa/gastronomiczna usługa objęta 8% stawką podatku VAT 1 szt. Urząd Dozoru Technicznego - Piotrków Trybunalski
Wiosenna 3
97-300, Piotrków Trybunalski
(0)
2 Usługa cateringowa/gastronomiczna usługa objęta 23% stawką podatku VAT 1 szt. - (0)
3 Wynajęcie sali usługa objęta 23% stawką podatku VAT 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0245 PLN, EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji - Zgodny z terminem określonym w zapytaniu (0)
5 RODO - W przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego stosownie do art. 13 ust.4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 526