Szanowni Państwo,
Urząd Dozoru Technicznego zwraca się z prośbą oprzygotowanie oferty na wykonanie (zakup) tablic/ planszy informacyjnych zgodniez poniższym opisem.
Specyfikacja:
- Materiał: płyta PCV
- Druk: pełny kolor, matowy wykonywany bezpośrednio na PCV
- Grubość PCV: 3 mm
Rozmiar tablic/ planszy (maksymalny):
w oprawie ramka aluminiowa o szerokości 2 cm (szerokość x wysokość – liczba sztuk):
- 220 cm x 80 cm – 1 sztuka
bez oprawy / ramki (szerokość x wysokość –liczba sztuk)
- 120 cm x 218 cm – 1 sztuk
- 150 cm x 218 cm – 7 sztuk
- 40 cm x 218 cm – 1 sztuk
- 163 cm x 218 cm – 2 sztuk
- 100 cm x 218 cm – 3sztuk
- 148 cm x 218 cm – 1 sztuk
Termin realizacji zamówienia – 36-38 tydzień (3-21 wrzesień 2018 r.)
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani realizacją Zamówienia na wykonanie, transportwraz z montażem tablic/ planszy, prosimy o przesłanie oferty zawierającej informacje:
- Opis firmy/ dane kontaktowe
- Cena za wykonanie/ wydruk tablic/ planszy
- Cena za transport
- Cena za montaż
- Czas realizacji Zamówienia od przekazania projektów graficznych
- Ewentualnie inne, dodatkowe koszty (jeżeli występują)
Inne istotne informacje dotyczące realizacji Zamówienia:
- Projekt graficzny dostarczony przez Zamawiającego
- Ostateczne wymiary do realizacji Zamówienia zostanąpobrane w uzgodnionym terminie z Zamawiającym
- Transport oraz montaż tablic/ planszy na terenie Warszawy
- Wykonawca powinien udzielić Zamawiającemu - 2 letniej gwarancjina produkt (druk, materiał, montaż)
W przypadku pytań proszę o kontakt pod numerem tel. 22 57 22 369 lub 451.
Informacja o RODO:
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
- Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizację zamówienia na wykonanie (zakup) tablic/ planszy informacyjnych zgodnie z opisem.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel tel. 22 57 22 369 lub 451.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty