Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wymiana pokrycia dachu budynku Ratusza – łącznika w Koronowie (IPP.271.9.2018)

Maria Klapczyńska
Urząd Miejski Koronowo Department: Referat Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 14-03-2018 08:47:37
Placing offers : 22-03-2018 09:00:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

ROZDZIAŁ I Nazwa i adres Zamawiającego

Gmina Koronowo ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo
tel. 52 38 26 400, fax 52 38 26 401, www.bip.koronowo.pl
Godziny pracy: - poniedziałek, środa, czwartek od godz. 7:30 do 15:30;
- wtorek od godz. 7:30 do 17:00;
- piątek od godz. 7:30 do 14:00;

ROZDZIAŁ II Tryb udzielenia zamówienia
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego na podstawie art. 4 pkt 8) ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W zakresie nieuregulowanym niniejszej iwz zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
3. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.

ROZDZIAŁ III Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Wymianie pokrycia dachu budynku ratusza – łącznika w Koronowie.
2. Z zakresie robót wykonawcy znajduje się:
a) Łącznik – dach stromy
- wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki krytej w koronkę,
- wymiana pokrycia dachowego z papy na dachówkę,
- wymiana części deskowania,
- wymiana orynnowania i obróbek blacharskich,
- remont kominów,
- wymiana instalacji odgromowej na dachu,
b) Łącznik – dach płaski
- remont pokrycia dachowego z papy,
- wymiana orynnowania i obróbek blacharskich,
- remont kominów i attyk,
- wymiana instalacji odgromowej na dachu,
c) Sala – dach stromy
- wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki krytej w koronkę,
- wymiana części deskowania,
- wymiana orynnowania i obróbek blacharskich,
- remont kominów,
- wymiana instalacji odgromowej na dachu,
d) Sala – dach płaski
- remont pokrycia dachowego z papy,
- wymiana orynnowania i obróbek blacharskich,
- remont kominów i attyk,
- wymiana instalacji odgromowej na dachu.
3. Na obiekcie nie stwierdzono występowania gniazd gatunków chronionych ptaków czy nietoperzy.
4. Obiekt znajduje się na obszarze dzielnicy starego miasta Koronowa wpisanej do rejestru zabytków. Jednak decyzja konserwatora zabytków nie wnosi szczególnych wytycznych.
5. Kod CPV: 45260000-7, 45453000-7.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
9. Podstawa prawna wykonania robót: zaświadczenie Starosty Bydgoskiego nr WB.6743.997.2017 z dnia 29 września 2017 r.

ROZDZIAŁ IV Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia upływa: do dnia 15 października 2018 r.

ROZDZIAŁ V Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia Wykonawcy
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp oraz na podstawie okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 5 uPzp wskazanych w rozdziale V ust. 6 pkt 1) i 2),
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w iwz.
2. Zamawiający, wymaga wykazania spełniania następujących warunków udziału w postępowaniu, dotyczących:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 złotych.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
Wymieniona osoba powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dalej uPb, tekst jedn. Dz.U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do w/wym., zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 uPb.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Wykonawcy zrealizuje przedmiot zamówienia własnymi siłami.
6. Zamawiający, na podstawie art. 24 ust. 5 uPzp, przewiduje wykluczenie wykonawcy:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615);
2) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
7. Wykonawca ma obowiązek wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania.
8. Zgodnie z art. 24 ust. 8 uPzp. Wykonawca, który podlega wykluczeniu z podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub art 24 ust. 5 uPzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Art. 24 ust. 8 uPzp nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające przedstawione dowody.

ROZDZIAŁ VI Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia
W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenie niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualną, opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
5) * pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Informacje zawarte w wyżej wymienionych dokumentach będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

ROZDZIAŁ VII Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami;
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą może odbywać się pisemnie za pośrednictwem Platformy Zakupowej obsługiwanej przez Open Nexus.
2. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń, dokumentów i pełnomocnictw wymienionych w pkt VI iwz. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzającej zgodność z oryginałem przez notariusza Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
3. Dokumenty przesłane drogą elektroniczną winny mieć formę skanu dokumentu podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentacji. (Nie dotyczy to wyłącznie wniosków o wyjaśnienie treści iwz).
4. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści iwz. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści iwz wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści iwz wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 5, lub będzie dotyczyć udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
6. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt VII.5 iwz.
7. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał iwz bez ujawniania źródła zapytania oraz udostępnia na Platformie Zakupowej.
8. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną.
9. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane faksem lub pocztą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem odpowiednich terminów.
10. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
1) ws. formalno-prawnych:
Maria Klapczyńska tel. 52 38 26 459
2) ws. merytorycznych (dot. przedmiotu zamówienia)
Artur Senski - tel. 52 38 26 453.

ROZDZIAŁ VIII Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, a jego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

ROZDZIAŁ IX Opis przygotowania oferty
1. Oferta musi zawierać:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenie niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualną, opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
5) * pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),
2. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji, określonymi w dokumencie rejestrowym Wykonawcy lub przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w jego imieniu.
5. Miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną.
6. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane, oraz jednocześnie zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane. Przy czym Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp.
8. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści IWZ,
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
3) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4) została złożona przez wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
5) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie innej omyłki,
6) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a jego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób,
7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

ROZDZIAŁ X Składanie ofert
Ofertę należy złożyć, w terminie do dnia 22 marca 2018 r. do godz. 9:00.

ROZDZIAŁ XI Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Cenę należy obliczyć w sposób uwzględniający:
1) wszystkie nakłady pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie,
2) okres realizacji zamówienia, w tym skutki wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych do końca realizacji przedmiotu zamówienia,
3) wykonanie wszelkich zobowiązań wynikających z iwz,
4) formę wynagrodzenia ryczałtowego zdefiniowanego w art. 632 KC,
5) udzielenie co najmniej 60 miesięcznego okresu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady,
7) zobowiązanie wykonawcy uwzględnienia w oferowanej cenie:
a) wszystkich kosztów związanych z realizacją robót budowlanych objętych dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
Obliczona przez wykonawcę cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie wykonawca uważa za niezbędne dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty w tym podatek VAT. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie oferty wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane w niniejszej iwz.
Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, określonego w umowie.
b) podstawą wyceny robót budowlanych jest projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wszelkie inne informacje o przedmiocie zamówienia zawarte w IWZ, przy czym załączone do IWZ przedmiary robót nie są podstawą do sporządzenia przez wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny.
Wobec powyższego, mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonych przedmiarach robót a ilością i zakresem prac do wykonania z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opisu przedmiotu zamówienia. Ilość i zakres prac wskazany w przedmiarach robót nie jest wiążący dla wykonawcy.
Podane w przedmiarach robót podstawy nakładów w postaci odpowiednich tablic KNR użyte są jedynie w celu pełniejszego opisu robót. Podana podstawa nie stanowi obowiązującej dla wykonawcy podstawy przy kalkulacji ceny. Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna, oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja.
W przypadku wykrycia wad w dokumentacji projektowej czy w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (np. braki informacyjne, rozbieżności między ilością robót określoną w załączonym przez Zamawiającego przedmiarze robót a ilością wynikającą z dokumentacji projektowej zarówno na „+” jak i „-”, należy złożyć pod adresem Zamawiającego prośbę o wyjaśnienie wątpliwości.
c) cena ofertowa musi zawierać w szczególności również:
- koszty zabezpieczenie terenu wokół budynku w tym opłaty za zajęcie pasa drogowego
- koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (w tym energia elektryczna, woda, odprowadzenie nieczystości itp.), wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia,
- koszty związane z oznakowaniem BHP i p-poż. terenu budowy,
- koszty ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy,
- koszty utrzymania porządku na terenie budowy,
- koszty oznaczenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami terenu budowy (odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych, wygrodzenie stref składowania materiału oraz odpadów,
- koszt wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- koszty utrzymania wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi, rusztowań oraz urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy,
- koszty związane z usunięciem odpadów, gruzu z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku śmieci, utylizacja itp.)
- koszty usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych zaplecza itp. po zakończeniu robót,
- koszty uporządkowania terenu po zakończeniu robót,
- podatek VAT naliczony według obowiązujących przepisów,
- pozostałe koszty, niezbędne do poniesienia w celu kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia,
- ze względu na okres realizacji zamówienia skutki wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych
2. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) z podatkiem od towarów i usług VAT /obowiązującym na dzień składania ofert/ oraz obejmować inne podatki oraz daniny publiczne. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
4. Błąd rachunkowy w obliczeniu ceny, którego nie można poprawić spowoduje odrzucenie oferty.
5. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest poinformować zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

Rozdział XII Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert:
Cena – 100 % - wskaźnik C
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ----------------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
O wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.
3. Inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do Zamawiającego, wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy.
4. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek) a także inne omyłki polegające na niezgodności oferty z istotnymi warunkami zamówienia (niepowodujące istotnych zmian w treści oferty), niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom IWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.
6. W przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 93 uPzp zamawiający unieważni postępowanie.
7. O unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

ROZDZIAŁ XIII Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do niniejszej iwz.
2. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.
4. Jeśli wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający nie powtarza przetargu lecz wybiera ofertę najkorzystniejszą (kolejną z najwyższą liczbą punktów) spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania, chyba że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

ROZDZIAŁ XIV Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Warunki umowy zostały zawarte w załączonym do iwz wzorze umowy. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do iwz wzorze umowy.
2. Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 uPzp, w tym w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
2) zmiany warunków gospodarczych, w tym zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT),
3) zmiany osób wskazanych w wykazie stanowiącym załącznik do oferty oraz do umowy, jeżeli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w rozdziale V pkt 2 ppkt 2),
4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, w szczególności zmiany zakresu lub metody wykonania przedmiotu umowy,
5) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
6) przesłanek wymienionych we wzorze umowy, w tym w zakresie wydłużenia terminu realizacji umowy.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
dokumentacja na platformę.pdf pdf 21284.67 2018-03-14 08:47:37 Proceeding
zapytanie ofertowe.pdf pdf 578.33 2018-03-14 08:47:37 Proceeding
projekt umowy + załaczniki.pdf pdf 1092.92 2018-03-14 08:47:37 Proceeding
Załącznik nr 1 - ośw. dot. braku podsatw do wylkuczenia.docx docx 18.6 2018-03-14 08:47:37 Proceeding
Załącznik nr 2 - wykaz osob.docx docx 17.72 2018-03-14 08:47:37 Proceeding
Załącznik nr 2 - wykaz osob.docx docx 17.72 2018-03-14 08:47:37 Criterion
projekt umowy + załaczniki.pdf pdf 1092.92 2018-03-14 08:47:37 Criterion
Załącznik nr 1 - ośw. dot. braku podsatw do wylkuczenia.docx docx 18.6 2018-03-14 08:47:37 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wymiana pokrycia dachu budynku Ratusza – łącznika w Koronowie Przedmiot zamówienia opisany w istotnych warunkach zamówienia 1 building work - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Termin realizacji - do dnia 15 października 2018 r., proszę potwierdzić (0)
2 Warunki umowy - zgodnie z załączonym projektem umowy, proszę potwierdzić

projekt umowy + zała [...].pdf

(0)
3 Spełnianie warunków udziału w postępowaniu i niepodleganie wykluczeniu - Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu i nie podlegam wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub art 24 ust. 5 uPzp, proszę potwierdzić oraz załączyć oświadczenie

Załącznik nr 1 - ośw [...].docx

(0)
4 Posiadanie wymaganych uprawnień - Oświadczam, że dysponuję minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, proszę potwierdzić oraz załączyć wykaz osób oraz uprawnienia potwierdzające posiadanie uprawnień przez wymienione osoby

Załącznik nr 2 - wyk [...].docx

(0)
5 Posiadanie aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczeniowej - Potwierdzam, że posiadam aktualną, opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 złotych, proszę potwierdzić oraz załączyć dokument polisy wraz z dokumentami potwierdzającymi jej opłacenie (0)
6 Posiadanie aktualnego wypisu z rejestru lub ewidencji - Potwierdzam, że posiadam aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, proszę potwierdzić oraz załączyć odpowiedni dokument (0)
7 Posiadanie pełnomocnictw - Jeżeli dotyczy, proszę załączyć odpowiedni dokument (0)
8 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 341