Gmina Koronowo z siedzibą w Koronowie przy ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Koronowie nr LIX/494/18 z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Lipkusz 4” dla terenu położonego w Koronowie, gm. Koronowo, powierzchnia ok. 3,2 ha.
Przedmiotowa uchwała wraz z załącznikami stanowi załącznik graficzny do niniejszego zapytania ofertowego.
Wszystkie opracowania i projekty należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z:
- ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073),
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587)
- ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.).
Gmina Koronowo przekaże protokolarnie wykonawcy mapy sytuacyjno – wysokościowe dla obszarów obejmujących przedmiot zamówienia.
2. Opracowanie projektu m.p.z.p. powinno zawierać w szczególności:
- projektu planu i rysunek planu w skali 1:1000 w technice czarno – białej – komplet opracowania – 2 egz.
- rysunek planu w skali 1:1000 w technice kolorowej – 1 egz.
- rysunek planu w skali 1:1000 w technice czarno – białej w celu opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko – Pomorskiego – 2 egz.
- rysunek i ustalenia planu w wersji elektronicznej (cyfrowej) dostosowanej do wymogów ustawy o infrastrukturze przestrzennej – 1 egz.
- ustalenia planu w wersji xml – 1 egz.
- opracowanie ekofizjograficzne – 1 egz.
- prognoza oddziaływania na środowisko – 1 egz.
- prognoza skutków finansowych – 1 egz.
- opracowanie dokumentacji formalno – prawnej- 1 egz.
- wszelkie uzgodnienia ustawowe,
- przeprowadzenie 2 spotkań z właścicielami gruntu celem uzgodnienia koncepcji planu,
- strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko.
Całość opracowania w wersji elektronicznej:
- część graficzna – format plików: JPG, PDF – 3 egz.
- część tekstowa – format plików: docx, PDF i xml – 3 egz.
3. Od wykonawców oczekuje się uczestniczenia w czynnościach proceduralnych tj. udzielanie informacji zainteresowanym stronom w trakcie wyłożenia planu, uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projektach planów rozwiązaniami, udział w sesjach Rady Miejskiej w Koronowie.
4. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania zamawiającemu.
5. Wszystkie czynności będące przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać we własnym zakresie i na własny koszt, co uwzględni przy sporządzaniu oferty w tym również: opracowanie redagowanie projektów pism zawiadamiających, uzgadniających, obwieszczających, opiniujących itp. redagowanie projektów ogłoszeń, przygotowanie projektów zawiadomień, obwieszczeń - również do prasy o wyłożeniu do publicznego wglądu itp.
6. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zapytaniem ofertowym oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia.
8. Uzgodnienia ustawowe i koszty z tym związane są po stronie Wykonawcy.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą, która posiada wymagane prawem uprawnienia zawodowe w zakresie sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego tj. spełniają wymogi, o których mowa w art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Kryterium oceny ofert: 100% cena.
13. Termin wykonania zamówienia: do dnia 10 grudnia 2018 r.
W/w termin liczy się od dnia podpisania umowy do przekazania projektu planu wraz z pełną dokumentacją formalno – prawną do uchwalenia przez Radę Miejską w Koronowie.
14. Wykaz wymaganych dokumentów, które należy załączyć do oferty:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy – załącznik nr 1.
2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda następujących dokumentów:
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony wg wzoru, stanowiący załącznik nr 2 do zapytania,
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp załącznik nr 3 do zapytania,
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy albo do reprezentowania wykonawcy i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do reprezentacji we właściwym rejestrze.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do podpisywania ofert z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.
15. Opis sposobu obliczenia ceny
1) oferent poda kwotę wynagrodzenia wyrażoną z PLN brutto – stanowiącą wartość oferty.
2) Wszystkie wartości winny być określone do dwóch miejsc po przecinku.
3) Dodatkowe zapisy, które mogłyby wpłynąć na cenę danej usługi nie będą brane pod uwagę. Wydatki związane z dojazdami nie będą stanowiły dodatkowego wynagrodzenia – należy je uwzględnić w cenie oferty.
16. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierować kryterium cena 100%.
1) Kryterium obliczone zostanie dla całości zamówienia wg wzoru:
Najniższa cena ofertowa brutto
CENA = ---------------------------------------------------------- x 100 pkt x 100%
Cena badanej oferty brutto
2) za najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów.
17. Termin składania ofert: do dnia 9 marca 2018 r. do godz. 09.00.
Announcements