-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 927136
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
TI.21.3.8.2024 Sprzedaż i dostawa nowego serwera DELL PowerEdge R350
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Swatek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-05-14 13:33:00
-
Składania2024-05-21 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-05-21 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w
Częstochowie
42-202 Częstochowa, ul. Jaskrowska 14/20, Rzeczpospolita Polska
NIP: PL 5730003841, REGON: 150354701
Adres strony internetowej: https://www.pwik.czest.pl/
Platforma Zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/pwik_czest
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego Serwera Dell PowerEdge R350.
Warunki zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do Umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia wymaganej konfiguracji na stronie Producenta po podaniu numeru seryjnego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
INFORMACJE OGÓLNE
Postępowanie prowadzone w trybie zapytania
ofertowego z dostępem nieograniczonym w oparciu o przepisy Regulaminu udzielania
zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane.
WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a. zdolności do występowania w
obrocie gospodarczym;
b. uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów;
c. sytuacji ekonomicznej lub
finansowej;
d. zdolności technicznej lub
zawodowej;
oraz
e. spełniania wszystkich przepisów
prawa, które mają zastosowanie, włączając w to przepisy dotyczące
zdrowia, bezpieczeństwa i środowiska przyrodniczego;
f. wyrażenia zgody na weryfikację,
przez przedstawicieli Zamawiającego, spełniania przez Wykonawcę wymagań
prawnych np. poprzez audyt; Wykonawca zostanie powiadomiony o planowanym
audycie przynajmniej 30 dni przed datą jego rozpoczęcia; audyt zostanie
wykonany na koszt Zamawiającego.
SPOSÓB
POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w
tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej na Platformie Zakupowej która znajduje się pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pwik_czest, pod nazwą postępowania.
TERMIN ZWIĄZANIA
OFERTĄ
Termin związania ofertą upływa po 60 dniach od upływu ostatecznego terminu
składania ofert.
KLAUZULA INFORMACYJNA
W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ PRZEDSIEBIORSTWO
WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI OKRĘGU CZĘSTOCHOWSKIEGO SA W CZĘSTOCHOWIE
W CELU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1),
(zwanego dalej RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu
Częstochowskiego S.A. w Częstochowie, 42- 202 Częstochowa, ul. Jaskrowska
14/20;
2. we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem
Pani/Pana danych osobowych można się kontaktować z wyznaczonym przez
Administratora Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres email: iod@pwik.czest.pl lub pisemnie na adres siedziby
Administratora;
3. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania zamówień na dostawy,
usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji
Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie dostępnego na stronie
internetowej Administratora: www.pwik.czest.pl;
5. Dostęp do Państwa danych osobowych
będą mieć:
a. Pracownicy
Administratora odpowiedzialni za realizację postępowania oraz sprawy
administracyjne, księgowo- finansowe, prawne i archiwalne;
b. Podmioty
współpracujące z Administratorem obsługujące systemy informatyczne oraz
realizujące inne zlecone usługi, zgodnie z zawartymi umowami oraz umowami
powierzenia danych;
c. Inne podmioty
uprawnione na podstawie przepisów prawa;
6. podanie przez Panią/Pana danych
osobowych jest dobrowolne, niemniej jest warunkiem niezbędnym do uczestnictwa
w procedurze udzielania zamówienia publicznego;
7. Pani/Pana dane osobowe będą
przetwarzane na potrzeby realizacji zamówienia oraz do celów archiwalnych; dane
przechowywane będą do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania wynikającego
z przepisów prawa, w tym przez okres wynikający z Jednolitego Rzeczowego
Wykazu Akt dostępnego na stronie internetowej Administratora: www.pwik.czest.pl;
8. jako Administrator danych
osobowych nie zamierzamy przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa
trzeciego (spoza obszaru UE) ani do organizacji międzynarodowych;
9. w zakresie swoich danych osobowych
posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych osobowych,
sprostowania (poprawienia) lub uzupełnienia danych jeżeli dane osobowe
przetwarzane przez Przedsiębiorstwo są niezgodne z rzeczywistością, usunięcia
danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem, wniesienia żądania
ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, przenoszenia danych.
Informujemy, że nie wszystkie powyższe żądania
będziemy mogli zawsze wypełnić. Zakres przysługujących praw zależy
bowiem zarówno od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania danych,
jak i często – sposobów ich gromadzenia. Ponieważ Państwa dane osobowe w
Przedsiębiorstwie przetwarzane są wyłącznie w granicach wskazanych przepisami
prawa nie będziemy mogli zrealizować na przykład prawa do przenoszenia czy
prawa do usunięcia Pani/Pana danych, jak również prawa sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych;
10. Pani/Pana dane nie będą
wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o
którym mowa w art. 22 rozporządzenia RODO;
11. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Organ nadzorczy- Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-05-20
12:17:48
|
Magdalena Swatek |
Działając
zgodnie
z
art.
36
ust.
3
Regulaminu
udzielania
zamówień
na
dostawy,
usługi
i
roboty
budowlane
Zamawiający
udziela
następujących
wyjaśnień:
Pytanie Czy w związku z podtrzymaniem warunku usunięcia usterki w terminie 1 dnia roboczego oraz zgodnie z opisem wymagając gwarancji producenta w trybie podstawowym, Zamawiający zapoznał się z warunkami świadczenia gwarancji w trybie podstawowym producenta Dell? Zgodnie z załączonymi do pytania Warunkami świadczenia usług, producent nie gwarantuje naprawy w następnym dniu roboczym, przez co Zamawiający wymaga dostarczenia poziomu usług, który nie występuje w portfolio producenta wymaganego serwera. Odpowiedź: Zamawiający zmienia warunki umowy. §5 ust. 2. wzoru umowy otrzymuje brzmienie: „Czas reakcji od zgłoszenia usterki wyznacza się następnego dnia roboczego do dnia zgłoszenia. Czas usunięcia usterki ustala się w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia”. |
2024-05-20
09:49:38
|
Magdalena Swatek |
Działając
zgodnie
z
art.
36
ust.
3
Regulaminu
udzielania
zamówień
na
dostawy,
usługi
i
roboty
budowlane
Zamawiający
udziela
następujących
wyjaśnień:
Pytanie nr 1 §5.2. Czas usunięcia usterki ustala się do następnego dnia roboczego od dnia mailowego zgłoszenia. Zwracamy się do Zamawiającego z wnioskiem o wydłużenie terminu usunięcia usterki do 3 dni roboczych od dnia mailowego zgłoszenia. Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy zawarte we Wzorze umowy. |
2024-05-17
11:06:48
|
Magdalena Swatek |
Działając
zgodnie
z
art.
36
ust.
3
Regulaminu
udzielania
zamówień
na
dostawy,
usługi
i
roboty
budowlane
Zamawiający
udziela
następujących
wyjaśnień:
Pytanie nr 1 §5.2. Czas usunięcia usterki ustala się do następnego dnia roboczego od dnia mailowego głoszenia. Wnioskujemy do Zamawiającego o modyfikację powyższego zapisu ze względu na fakt, iż producent nie gwarantuje konkretnego czasu naprawy sprzętu. Usterka usuwana jest niezwłocznie, aczkolwiek mogą wystąpić sytuacje niezależne już od Wykonawcy/Serwisu. Prosimy zatem o modyfikację zapisu na następujący: Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii nastąpi w terminie nie dłuższym niż następny dzień roboczy, natomiast naprawa zostanie wykonana niezwłocznie, w najkrótszym możliwym terminie. Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy zawarte we Wzorze umowy. Pytanie nr 2 §5.4. W przypadku gdy naprawa nie będzie mogła być zrealizowana w terminie, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć i zainstalować (na czas naprawy) sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od uszkodzonego. Koszt ewentualnego dostarczenia i zainstalowania sprzętu zastępczego obciążać będzie Wykonawcę. Wnioskujemy do Zamawiającego o usunięcie powyższego zapisu ze względu na fakt, iż producent w warunkach gwarancji nie zapewnia sprzętu zastępczego na czas naprawy. Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy zawarte we Wzorze umowy. Pytanie nr 3 §7.1.b. za zwłokę w dostawie przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 3 ust. 1, za każdy dzień zwłoki, c. za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji w wysokości 0,5% wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 3 ust. 1, za każdy dzień zwłoki liczonej od dnia wyznaczonego na usunięcie wad. Wnioskujemy do Zamawiającego o zmniejszeniu wysokości kar w powyższych punktach do 0,2% wynagrodzenia. Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy zawarte we Wzorze umowy. |
2024-05-16
12:20:50
|
Magdalena Swatek |
Działając
zgodnie
z
art.
36
ust.
3
Regulaminu
udzielania
zamówień
na
dostawy,
usługi
i
roboty
budowlane
Zamawiający
udziela
następujących
wyjaśnień:
Pytanie:
Proszę
o
przesłanie
specyfikacji
serwera,
Odpowiedź:
Zamawiający
informuje,
że
specyfikacja
serwera
znajduje
się
w
Załączniku
nr
1
do
Umowy. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?