Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 10-05-2024 09:12:00 |
Placing offers : | 17-05-2024 10:00:00 |
Offers opening : | 17-05-2024 10:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu,
ZAPRASZA DO SKŁADANIA
PROPOZYCJI CENOWEJ
na podst. art. 2
ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Krzeseł biurowych które zostało szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.
2) Zamawiający wymaga dostawy sukcesywnej od daty zawarcia umowy.
2. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej
1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17.05.2024 do godz. 10:00 za pośrednictwem platformy zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw
2) Otwarcie ofert nastąpi na platformie zakupowej w dniu 17.05.2024 o godz. 10:05.
3) W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
4) Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego zapytania ofertowego.
3. Termin dostawy krzeseł biurowych do 28.06.2024 r.
4. Przy wyborze propozycji cenowej Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną.
5. Zamawiający wymaga załączenia na platformie zakupowej:
1) skanu formularza asortymentowo cenowego stanowiącego załącznik nr. 1 oraz formularza
ofertowego.
2) opisów folderów oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia,
potwierdzających spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku
polskim lub tłumaczonych na język polski.
3) dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu
zamówienia
6. W przypadku braku załączenia w/w załącznika do oferty na platformie zakupowej, oferta zostanie odrzucona.
7. Informacje o wyborze najkorzystniejszej propozycji cenowej Zamawiający zamieści na stronie internetowej.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki do niniejszego Zaproszenia:
1. Formularz asortymentowo cenowy – załącznik nr 1
2. Formularz ofertowy
3. Opis przedmiotu zamówienia
4. Projekt umowy
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 669984217
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-05-31 13:15 | Karolina Romanowska | Unieważnienie |
2024-05-23 10:13 | Karolina Romanowska | Wykaz wykonawców |
2024-05-22 06:54 | Karolina Romanowska | wyniki |
2024-05-14 12:01 | Urszula Pisching | Informacja 2 |
2024-05-14 08:08 | Urszula Pisching | Informacja1 |
Announcements