Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Szp242/FZ-037/2024 Dostawa krzeseł biurowych

Urszula Pisching
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Department: Sekcja Zaopatrzenia
Deadlines:
Published : 10-05-2024 09:12:00
Placing offers : 17-05-2024 10:00:00
Offers opening : 17-05-2024 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications


 

 

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu,

 

ZAPRASZA DO SKŁADANIA PROPOZYCJI CENOWEJ
na podst. art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

1.    Przedmiot zamówienia

1)      Przedmiotem zamówienia jest dostawa:   Krzeseł biurowych  które zostało szczegółowo opisane  w opisie przedmiotu zamówienia  stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.

2)      Zamawiający wymaga dostawy sukcesywnej od daty  zawarcia umowy.

 

2.    Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej

1)      Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17.05.2024 do godz. 10:00 za pośrednictwem platformy zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw

2)      Otwarcie ofert nastąpi na platformie zakupowej  w dniu  17.05.2024 o godz. 10:05.

3)      W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

4)      Zamawiający  poinformuje  o  zmianie  terminu  otwarcia  ofert  na  stronie internetowej prowadzonego zapytania ofertowego.

 

3.    Termin dostawy krzeseł biurowych do 28.06.2024 r.

4.    Przy wyborze propozycji cenowej  Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną.

 

5.    Zamawiający wymaga załączenia na platformie zakupowej:

1) skanu  formularza asortymentowo cenowego stanowiącego załącznik nr. 1 oraz formularza                                

    ofertowego.

2) opisów folderów oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia,   

    potwierdzających spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku          

         polskim lub tłumaczonych na język polski.

     3) dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu       

         zamówienia

6.    W przypadku braku załączenia w/w załącznika  do oferty na platformie zakupowej, oferta zostanie odrzucona.

 

7.    Informacje o wyborze najkorzystniejszej propozycji cenowej Zamawiający zamieści na stronie internetowej.

8.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

Załączniki do niniejszego Zaproszenia:

1.     Formularz asortymentowo cenowy – załącznik nr 1

2.     Formularz ofertowy

3.     Opis przedmiotu zamówienia

4.     Projekt umowy


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 669984217

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Krzesła biurowe.pdf pdf 348.71 2024-05-10 09:12:00 Proceeding
Formularz Ofertowy.doc doc 41.5 2024-05-10 09:12:00 Proceeding
Form.Asort-Cenowy.xls xls 33.5 2024-05-10 09:12:00 Proceeding
Informacja 1.doc doc 36 2024-05-14 08:08:49 Public message
Informacja2.pdf pdf 20.75 2024-05-14 12:01:59 Public message
wyniki-011.pdf pdf 20.75 2024-05-22 06:54:43 Public message
wykaz wykonawców.docx docx 21.54 2024-05-23 10:13:34 Public message
unieważnienie.pdf pdf 23.33 2024-05-31 13:15:04 Public message

Announcements

2024-05-31 13:15 Karolina Romanowska Unieważnienie

unieważnienie.pdf

2024-05-23 10:13 Karolina Romanowska Wykaz wykonawców

wykaz wykonawców.doc [...].docx

2024-05-22 06:54 Karolina Romanowska wyniki

wyniki-011.pdf

2024-05-14 12:01 Urszula Pisching Informacja 2

Informacja2.pdf

2024-05-14 08:08 Urszula Pisching Informacja1

Informacja 1.doc

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 dostawa krzeseł biurowych 1. Zamawiający wymaga załączenia na platformie zakupowej: 1) skanu formularza asortymentowo cenowego stanowiącego załącznik nr. 1 oraz formularza ofertowego. 2) opisów folderów oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia, potwierdzających spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczonych na język polski. 3) dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu zamówienia 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2678 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 50 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 458