-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 925218
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Skrzynie do transportu broni
Wystawiający
-
UżytkownikDominika Rydel-Grotowska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-05-09 14:11:00
-
Składania2024-05-14 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
1.Termin
realizacji zamówienia 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia najpóźniej do
24.06.2024r.
2. Termin ważności oferty minimum 60
dni
3. Wszelkie koszty związane z
realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie
Wykonawcy.
4. Koszty związane z wniesieniem
asortymentu o dużych gabarytach oraz ich montażem leżą po stronie
Wykonawcy.
5. Płatność – przelew z odroczonym
terminem płatności do dnia 28.06.2024r. Faktury wysyłane drogą elektroniczną na
podany w zamówieniu adres.
6. Składanie ofert odbywa się
wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/.
7. W przypadku dostarczenia towaru
niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający
zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
8. Wykonawca gwarantuje, że
produkt jest nowy, I gatunku, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
9. Przeprowadzone postępowanie
nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.
10. Zamawiający zastrzega możliwość
zwiększenia/zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu do wysokości
otrzymanych środków finansowych. W przypadku zwiększenia ilości asortymentu
zamawiający uwzględni możliwości wykonawcy.
11. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od
daty dostawy.
12. Towar kupowany jest dla
instytucji – wymagana gwarancja min. 24 miesiące licząc od dnia zakupu z
zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego
produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji.
13. Towar musi posiadać termin
ważności min. 24 miesiące od dnia zakupu przez Zamawiającego (dot. artykułów,
które występują z okresem ważności)
14. Kryterium oceny najniższa
cena.
15. W
sytuacji złożenia dwóch jednakowych ofert cenowych zamawiający zwróci się drogą
mailową do wskazanych oferentów o ponowne złożenie oferty.
16. Wykonawca, który
niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność
faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
17. Dostawy odbywają się w
godzinach od 8:30 – 15:30
18. Wybór oferty i zamówienie zostanie wysłane w momencie przyznania środków finansowych.
Uwaga!!
Wykonawca zobowiązany jest do podpisania załączników zawartych w
przedmiotowym postępowaniu ("Oświadczenie Wykonawcy dotyczące
wykluczenia", „Klauzula RODO”)
W razie pytań proszę o kontakt:
Dominika Rydel - Grotowska
Tel. 47 841 32 55 w godz.8:30 do 15:30
dominika.rydel-grotowska@ld.policja.gov.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?