Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie prac modernizacyjnych izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w budynkach komunalnych usytuowanych w Poznaniu przy: 1) ul. Gnieźnieńskiej 1; 2) ul. Gnieźnieńskiej 12; 3) ul. Gnieźnieńskiej 13.

Termin:
Zamieszczenia : 07-05-2024 10:16:00
Składania : 15-05-2024 10:00:00
Otwarcia : 15-05-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie prac modernizacyjnych izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w budynkach komunalnych usytuowanych w Poznaniu przy: 1) ul. Gnieźnieńskiej 1; 2) ul. Gnieźnieńskiej 12; 3) ul. Gnieźnieńskiej 13.


Wartość podatku VAT 23%


Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Istotne Postanowienia Umowne stanowiące załącznik do postępowania.


Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:

1) warunkami określonymi w niniejszym dokumencie,

2) obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, w tym w szczególności przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.),

3) normami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami, mającymi bezpośrednie zastosowanie dyrektywami i normami Unii Europejskiej oraz sztuką budowlaną.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (61) 415-8869

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IPU_Gnieźnieńska 1, 12, 13_dokumentacja projektowa.pdf pdf 414.62 2024-05-07 10:16:00 Postępowanie
PFU_Gnieźnieńska 1.pdf pdf 724.47 2024-05-07 10:16:00 Postępowanie
PFU_Gnieźnieńska 12.pdf pdf 793.61 2024-05-07 10:16:00 Postępowanie
PFU_Gnieźnieńska 13.pdf pdf 738.52 2024-05-07 10:16:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-05-17 08:08 Katarzyna Bożys Dzień dobry,
Zamawiający informuje, iż na podstawie pkt 41 b) Ogólnych Warunków Zamówienia unieważnia przedmiotowe postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty. Z poważaniem Katarzyna Bożys

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie prac modernizacyjnych izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w budynku komunalnym przy ul. Gnieźnieńskiej 1 Proszę o wskazanie ceny za 1 szt. dokumentacji za dany budynek. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: Istotne Postanowienia Umowne i PFU stanowiące załącznik do postępowania 1 szt. - (0)
2 Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie prac modernizacyjnych izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w budynku komunalnym przy ul. Gnieźnieńskiej 12 Proszę o wskazanie ceny za 1 szt. dokumentacji za dany budynek. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: Istotne Postanowienia Umowne i PFU stanowiące załącznik do postępowania 1 szt. - (0)
3 Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie prac modernizacyjnych izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w budynku komunalnym przy ul. Gnieźnieńskiej 13 Proszę o wskazanie ceny za 1 szt. dokumentacji za dany budynek. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: Istotne Postanowienia Umowne i PFU stanowiące załącznik do postępowania 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu Umowy (z wyłączeniem pełnienia Nadzoru autorskiego) w terminie 150 dni od zawarcia Umowy, przy czym: 1) w terminie 60 dni od dnia podpisania Umowy należy sporządzić Dokumentację oraz uzyskać Uzgodnienia, z zastrzeżeniem, iż złożenie Zamawiającemu Dokumentacji i Uzgodnień powinno nastąpić 7 dni przed upływem tego terminu, 2) w terminie 90 dni od dnia podpisania protokołu kwalifikacji Projektu zagospodarowania terenu i Projektu architektoniczno – budowlanego z adnotacją „bez zastrzeżeń” należy uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę oraz uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich, 2. Czynności Nadzoru autorskiego należy pełnić – od dnia protokolarnego przekazania terenu robót do dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót, nie dłużej jednak niż 450 dni. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję". Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 248