Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: LI/5503/07/2024 ,,Wykonanie kompleksowej naprawy kolumn: intensywnej terapii, anestezjologicznych oraz chirurgicznych produkcji firmy KENDROMED w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. św. Jana Pawła II ”.

Termin:
Zamieszczenia : 06-05-2024 11:16:00
Składania : 22-05-2024 09:00:00
Otwarcia : 22-05-2024 09:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Kraków,  06.05.2024

Znak procedury: LI/5503/07/2024

 

Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II

31-202 Kraków, ul. Prądnicka 80

Dział Inżynierii Klinicznej, bud A-V, piętro 1, pok. 29

 

Zaproszenie do składania ofert na ,, Wykonanie kompleksowej naprawy kolumn: intensywnej terapii, anestezjologicznych oraz chirurgicznych produkcji firmy KENDROMED w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. św. Jana Pawła II ”.

1.    Zasady składania ofert oraz warunki stawiane Oferentom:

 

a)    Znak Procedury (numer ogłoszenia) : LI/5503/07/2024

b)    Data zamieszczenia: 06.05.2024

c)    Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistycznym im. św. Jana Pawła II; ul. Prądnicka 80; 32-202 Kraków

d)    Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 22 maja 2024 roku do godziny 900 drogą elektroniczną przez platformę zakupową lub w formie papierowej na Dzienniku Podawczym Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków (budynek A-V; piętro 1, hol główny). W przypadku złożenia w formie papierowej, oferta powinna być złożona w zaklejonej kopercie zawierającej dane uczestnika przetargu oraz opis: „ Zapytanie ofertowe  LI/5503/07/2024 na „Wykonanie kompleksowej naprawy kolumn: intensywnej terapii, anestezjologicznych oraz chirurgicznych produkcji firmy KENDROMED w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. św. Jana Pawła II. Nie otwierać przed godziną 900 dnia 22 maja 2024 roku”.

e)    Termin zadawania pytań: do 14 maja 2024 wyłącznie na maila: i.szczur@szpitaljp2.krakow.pl

f)     Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę zawierającą całkowity koszt napraw oraz dojazdu serwisu (podaną w załączniku nr A do niniejszego postępowania i nie może jej zmienić). Wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

g)    Oferta zawiera datę końcową związania ofertą, nie krótszą niż 3 tygodnie od daty złożenia oferty.

h)    Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, założenie ofert nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.

i)     Oferent musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

j)     Oferent posiada udokumentowane wiedzę i doświadczenie odpowiednie do wykonania zamówienia.

k)    Oferta musi zawierać (pod rygorem odrzucenia), min.:

·         Wypełniony formularz ofertowy (którego wzór stanowi załącznik nr A do Umowy niniejszego ogłoszenia).

·         Zaakceptowany przez Oferenta wzór umowy  (złożony czytelny podpis z datą na każdej stronie wzoru umowy z adnotacją „akceptuję”, który wzór stanowi załącznik nr B do niniejszego ogłoszenia).

·         Dwa listy referencyjne, potwierdzające doświadczenie w fachowym wykonywaniu przeglądów, napraw, obsługi serwisowej urządzeń medycznych przedstawionych w załączniku nr 1 do umowy niniejszego postępowaniu w okresie ostatnich 36 miesięcy przed terminem składnia ofert, analogicznych jak w ogłoszeniu (z podaniem rodzaju i ilości) na łączną kwotę min. 100 000 zł brutto. Listy referencyjne muszą być wystawione i potwierdzone przez osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu/firmy/ jednostki działalności medycznej, w której obsługa serwisowa miała miejsce.

·         Oświadczenie/dokument wydany przez Producenta urządzeń lub autoryzowanego przez Producenta ośrodka szkoleniowego uprawniający imiennie do wykonywania napraw i przeglądów zgodnych z wytycznymi, zaleceniami i instrukcjami producenta dla urządzeń z załącznika nr 1 do Umowy.

·         Oświadczenie, że Oferent ma dostęp do nowych oryginalnych części zmiennych dla urządzeń wskazanych w załączaniu nr 1 do umowy.

·         Pełnomocnictwo (jeżeli jest potrzebne) do: złożenia oferty i potwierdzenia jej warunków i podpisania umowy.

l)     Otwarcie złożonych ofert odbędzie się w dniu 22 maja 2024r. o godzinie 930  w pokoju nr 29, Dział Inżynierii Klinicznej  w budynku A-V Szpitala; piętro 1)

m)  Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.

 

2.    Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania naprawy kolumn produkcji firmy KENDROMED w Krakowskim Szpitalu im. św. Jana Pawła II w okresie 5 miesięcy od daty podpisania umowy.

 

3.    Kryteria oceny ofert i wyniki:

a)    Wyboru oferty Zamawiający dokona na podstawie formularza cenowego kierując się kryterium najniższej ceny.

b)   Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, której cena będzie najniższa.

c)    Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę. W szczególności, Zamawiający może nie dokonać wyboru oferty jeżeli:

·         Oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

·         Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamożnienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

d)    Informacje przebiegu postepowania i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej ( na podstronie „zapytania ofertowe”) oraz na platformie zakupowej.

e)    Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zwarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą z pozostałych ofert.

f)     W przypadku nie wybrania Oferenta (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.

g)    Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi oferentami w celu uzupełnienia i doprecyzowania ofert.

 

Koordynator ze strony szpitala w sprawie powyższego postepowania:

Izabela Szczur

Telefon: 12 614 26 67, e-mail: i.szczur@szpitaljp2.krakow.pl

Dział Inżynierii Klinicznej

Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II

Ul. Prądnicka 80; 31-202 Kraków

 

Załączniki do zaproszenia do składania ofert:

Załącznik nr A - formularz cenowy

Załącznik nr B - wzór umowy dotyczący napraw kolumn produkcji KENDROMED

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
LI_5503_7_Załacznik_nr_A_do_postepowania_Formularz_ofertowy.xls xls 52 2024-05-06 11:16:00 Postępowanie
LI_5503_7_2024_Załącznik_nr_B_do_postępowania_wzór_umowy.docx docx 35.44 2024-05-06 11:16:00 Postępowanie
LI_5503_7_2024_Załacznik_nr_1_do_umowy_wykaz sprzętu.xls xls 37.5 2024-05-06 11:16:00 Postępowanie
LI_5503_7_2024_Załacznik_nr_2_do_umowy_zakres_czynnosci.xls xls 41.5 2024-05-06 11:16:00 Postępowanie
LI_5503_7_2024_Załącznik_nr_3_do_umowy_obowiązek_inform_partnerzy_biznesowi.docx docx 14.68 2024-05-06 11:16:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie kompleksowej naprawy kolumn: intensywnej terapii, anestezjologicznych oraz chirurgicznych - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 5 miesięcy od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 885