Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.27.1.2024.ST „DDL Puchatek Krościenko Niżne – modernizacja budynku”

Sławomir Tomczyk
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 06-05-2024 09:22:00
Składania : 15-05-2024 10:00:00
Otwarcia : 15-05-2024 12:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

I.7013.27.1.2024.ST                                                                          Krosno, dnia 29.04.2024 r.

                                                                                                                          

 

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.

GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989

OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:

 „DDL Puchatek Krościenko Niżne – modernizacja budynku”

 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45111300-1 – Roboty rozbiórkowe,

45440000-3 – Roboty malarskie i szklarskie,

45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne,

45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach.

45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych polegających na wykonaniu prac budowlanych w Sali na parterze wraz z pracami elektrycznymi w DDL Puchatek w Krośnie przy ul. Chopina 8 zgodnie z załączonym szkicem oraz przedmiarem robót.

Zakres prac:

  • Demontaż kaloryferów i osprzętu elektrycznego.
  • Demontaż opraw oświetleniowych,
  • Wykonanie nowej instalacji elektrycznej podtynkowej zasilanej z parterowej za ścianą.
  • Wykonanie nowej gładzi na ścianie,
  • Wykonanie sufitu podwieszanego,
  • Malowanie ścian i farbą lateksową odporną na zmywanie
  • Montaż osprzętu elektrycznego
  • Montaż rolet zaciemniających z prowadnicami typu dzień noc na wszystkich  oknach,
  • Dostawa i montaż projektowa i ekranu projekcyjnego wraz z pracami teletechnicznymi,
  • Dostawa i montaż wyposażenia meblowego,

 Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia w oparciu o w/w dokumenty, w tym odpowiednie zabezpieczenie terenu prowadzonych prac.

 UWAGA: Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej dla ww. zakresu robót budowlanych przed złożeniem oferty. Instalacja elektryczna wraz z osprzętem wykonać podtynkowo, natomiast w części sufitu podwieszanego w korytkach.

 2.Termin wykonania zamówienia:      rozpoczęcie:    od dnia podpisania Umowy

                                                           zakończenie:   2 m-ce (od podpisania Umowy)

 3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone                     w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 4. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

 5. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna ul. Lwowska 28a  w kancelarii ogólnej lub za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej ‘Platforma”) pod adresem: https://plaformazakupowa.pl/pn/krosno.

 Koperta powinna być oznaczona:

 

URZĄD MIASTA KROSNA

Wydział Inwestycji

ul. Lwowska 28a

38-400 KROSNO

Oferta na: „DDL Puchatek Krościenko Niżne – modernizacja budynku”.

 NIE OTWIERAĆ PRZED 15.05.2024 r. przed godz. 12.00.

 Ofertę należy złożyć w kancelarii ogólnej przy ul. Lwowska 28a w Krośnie, nie później niż do dnia 15.05.2024 r. do godziny 10.00.

 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowska 28a, pokój  nr 207, w dniu 15.05.2024 r. o godz. 12.00.

 6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:

Sławomir Tomczyk - Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro, pokój nr 211, tel. 13 47 43 211, e-mail: Tomczyk.slawomir@um.krosno.pl):

- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,

- od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,

- w piątki w godz. 730 do 1430;

Sposób porozumiewania się: pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem - nr (13) 47 43 211.




Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie roboty.doc doc 55.5 2024-05-06 09:22:00 Postępowanie
2. SWZ+ załączniki.doc doc 97 2024-05-06 09:22:00 Postępowanie
Przedmiar.puz puz 20.57 2024-05-06 09:22:00 Postępowanie
Przedmiar.xlsx xlsx 11.78 2024-05-06 09:22:00 Postępowanie
zał. Nr 3 - Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.pdf pdf 205.26 2024-05-06 09:22:00 Postępowanie
zał. Nr 4 STWiORB.doc doc 74.5 2024-05-06 09:22:00 Postępowanie
Szkic wyposażenia.7z 7z 6490.19 2024-05-06 09:22:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 - wzór umowy.doc doc 172.5 2024-05-06 09:22:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-05-16 13:59 Sławomir Tomczyk Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie z uwagi na brak złożonych ofert

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 319