Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Likwidacja opon

Deadlines:
Published : 30-04-2024 09:22:00
Placing offers : 10-05-2024 12:00:00
Offers opening : 10-05-2024 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Oferta 1/2024

1. Oświadczam jako Wykonawca, że zapoznałem się z niniejszą ofertą i nie wnoszę do niej zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w niej zawarte.

2. Zamawiający. 

2.1) Województwo Mazowieckie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, NIP 113-245-39-40.

 2.2) Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie, ul. Nowa 40, 06-500 Mława.          

3. Przedmiot zamówienia. Likwidacja nie nadających się do użycia opon.

3.1) Likwidowane opony: opony 15”-26”( 227 szt. ).

- Polegająca na odbiorze i załadunku przez Wykonawcę opon od Zamawiającego znajdującego się pod adresem: ul. Nowa 40, 06-500 Mława.

- Wykonawca podczas odbioru opon od Zamawiającego dokona w jego obecności sprawdzenia ilości sztuk .

- Likwidowane opony Zamawiający przekaże protokółem zdawczo-odbiorczym .

4. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zawrze i uwzględni wszelkie koszty związane z likwidacją opon.

4.1) Cena podana przez Wykonawcę w formie:

- wartość netto w złotych za 1 szt.

- podatek VAT wartość wyrażona procentowo i kwotowo,

 - wartość brutto w złotych za 1 szt.

5. Zwrot wypełnionej oferty do dnia 10 maja 2024 r. do godziny 12:00.

6. Termin wykonania zamówienia do 30 (słownie trzydzieści) dni roboczych (dni robocze od poniedziałku

do piątku) od daty poinformowania przez Zamawiającego o wyborze Wykonawcy.

7. Zasady i termin płatności.

7.1) Zapłata za likwidację opon zostanie dokonana przez Wykonawcę przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w wystawionej fakturze w terminie 7 (słownie siedem) dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.

8. W sprawie pytań do oferty proszę dzwonić do Paweł Śledź na numer telefonu 668 476 310.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 668-476-310

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


1.      Administratorem danych osobowych jest Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Nowa 40, 06-500 Mława. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Stefana Roweckiego „Grota” 4, 06-500 Mława lub poczty elektronicznej pod adresem e-mail: zuwmlawa@zuwmlawa.pl.

2.      Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.

3.      Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

4.     Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w  celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO –  dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa.

5.      Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.

6.      Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7.     Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w szczególności do: Urzędu Zamówień Publicznych, organów kontrolnych, a także na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do: dostawców usług teleinformatycznych.

8.      Osoba, której dane dotyczą posiada prawo do:

a)       żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;

b)       wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;

c)       wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9.      Podanie danych osobowych jest wymogiem do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu.

10.   Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.


Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Likwidacja opon 15”-26” - 227 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zapłata za likwidację opon zostanie dokonana przez Wykonawcę przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w wystawionej fakturze w terminie 7 (słownie siedem) dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 287