Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: I.7013.26.2024.KM „Modernizacja budynków Urzędu Miasta Krosna” - wymiennikownia

Krzysztof Macierzyński
Gmina Miasto Krosno Department: Wydział Inwestycji
Deadlines:
Published : 24-04-2024 11:38:00
Placing offers : 09-05-2024 10:00:00
Offers opening : 09-05-2024 10:30:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


I.7013.26.2024.KM                                                                                                                                         

 

 

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 370440809

 

OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:

 

„Modernizacja budynków Urzędu Miasta Krosna” – wymiennikownia

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania

45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

 

Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Modernizacja budynków Urzędu Miasta Krosna” – wymiennikownia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych związanych z dostosowaniem pomieszczenia magazynowego na wymiennikownie ciepła. Obiekt budynku Urzędu Miasta w Krośnie przy ul. Lwowskiej 28a, działka nr 2541/26 i 2541/25 w ramach  zamówienia  należy wykonać:

1.1.Prace budowlane związane z wykonaniem nowych posadzek i okładzin ściennych i posadzkowych, wymiany drzwi, itp.  w istniejącym pomieszczeniu na poziome piwnic;

1.2.Wykonanie nowych instalacji wodno – kanalizacyjnych, wentylacji w istniejącym pomieszczeniu, studni schładzającej, itp.

1.3.Wykonanie odcinków głównych zasilań instalacji grzewczej, wraz z rozdzielaczami od zaprojektowanego węzła ciepłowniczego (wg odrębnego opracowania), z układem pompowym w powiązaniu z istniejącą instalacją grzewczą w budynku, zgodnie z opracowaniem projektowym do wpięcia w istniejącą instalację. Wykonanie wpięcia nowej instalacji  obiegu c.o. do istniejącej instalacji grzewczej na poziomie piwnic wraz z wykonaniem zaworów odcinających w miejscach wpięcia. Zakres opisano w załączniku nr 5 – schemat

1.4.Podłączenie wymiennika ciepła (zamontowanego przez MPKK w Krośnie) do nowego układu rozdzielaczowego w pomieszczeniu wymiennikowni – wg załącznika schematu technologicznego.

1.5.Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego i wykonanie izolacji z wełny mineralnej z warstwą folii aluminiowej wykonanych odcinków instalacji. 

1.6.Wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniu węzła wraz z opomiarowaniem  energii elektrycznej (podlicznika). Wykonanie sterownika pompy obiegowej wraz z kpl. okablowaniem i czujnikami.

1.7.Przygotowanie kpl dokumentacji w zakresie urządzeń ciśnieniowych (jeżeli będzie taka konieczność) do UDT.

1.8.Demontaż istniejących  elementów instalacji (z zaślepieniem końcówek instalacji) .


Uwaga: prace demontażowe należy wykonać w terminach ustalonych z Urzędem Miasta Krosna oraz w porozumieniu z MPGK jako dostawcy węzła wymiennikowego. Ustalenie miejsca styku instalacji (połączenie z wymiennikiem) ustalić z MPGK w Krośnie. Prace polegające na podłączeniu wymiennika wykonać w terminie ustalonym z  MPGK w Krośnie). W cenie należy uwzględnić uruchomienie układu, regulacje oraz szkolenie obsługi. 


Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami.

Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

 

2.      Termin wykonania zamówienia:  rozpoczęcie  - od dnia podpisania umowy

                                                                 zakończenie – 30.09.2024 r.

3.      W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone  w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

4.      Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

5.      Opis sposobu przygotowania i składania ofert.

a)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

b)      Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.

c)      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.

d)      Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę.

e)      Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

f)       W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

g)      Oferta musi zawierać informacje, których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”. Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego oraz pozostałych załączników.

h)      Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 09 maja 2024r., do godziny 10.00.

i)       Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty.

j)       Po wypełnieniu Formularza oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.

k)      W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.

l)       Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

m)   Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

n)      Otwarcie ofert nastąpi w dniu  09 maja 2024r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 208, o godzinie 10.30.

o)      Informację z otwarcia ofert Zamawiający prześle za pomocą  platformazakupowa.pl w sekcji „Wiadomości oferentom, który złożyli oferty.  

p)      Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy.

q)      Oferta powinna być:

a.       sporządzona na podstawie załączników SIWZ w języku polskim,

b.      złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl,

c.       podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione;

r)       Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

s)      Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.

t)       Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.

u)      Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.

v)      Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.

w)    Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.

x)      Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

y)      Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

z)      Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.

aa)  Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

bb)  Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.

cc)  Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.

 Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Krzysztof Macierzyński, Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro , pokój Nr 208),

- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,

- od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,

- w piątki w godz. 730 do 1430;


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
dokumentacja projektowai.7z 7z 13595.78 2024-04-24 11:38:00 Proceeding
przedmiar robót zał nr 6.pdf pdf 302.04 2024-04-24 11:38:00 Proceeding
schemat wymiennikowni z opisem zakresu zamówienia zał nr 5 .pdf pdf 1404.85 2024-04-24 11:38:00 Proceeding
SWZ.doc doc 149.5 2024-04-24 11:38:00 Proceeding
wzór umowy.doc doc 168 2024-04-24 11:38:00 Proceeding
schemat - załącznik nr 5 zmieniony.pdf pdf 1350.39 2024-04-25 13:47:37 Public message
Modyfikacja SWZ.pdf pdf 70.17 2024-04-25 13:47:37 Public message
przedmiar robót zmieniony.pdf pdf 312.46 2024-04-25 13:47:37 Public message
zał nr 7 - szczegół zasilania instalacji wody uzytkowej w piwnicach.pdf pdf 2374.25 2024-04-25 13:47:37 Public message

Announcements

2024-04-25 13:47 Krzysztof Macierzyński Zamawiający informuje o modyfikacji treść SWZ w zakresie instalacji c.w.u. i wprowadza do wykonania zakres opisany w zmienionym załączniku nr 5 : „schemat – załącznik nr 5 zmieniony” oraz wprowadza załącznik nr 7 „szczegół zasilania instalacji wody użytkowej w piwnicy”
W/w zakres uwzględnia wykonanie w ramach zamówienia układu zasilania istniejącej instalacji wodnej w ciepłą wodę użytkową oraz cyrkulację z uwzględnieniem zasobnika cwu oraz układu pompowego dla I etapu prac wraz z wpięciem do istniejących pionów .

Załączniki:
- schemat – załącznik nr 5 zmieniony
- zał nr 7 – szczegół zasilania instalacji wodociągowej w piwnicach
- przedmiar robót zmieniony.

schemat - załącznik [...].pdf

Modyfikacja SWZ.pdf

przedmiar robót zmi [...].pdf

zał nr 7 - szczegół [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30.09.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 478