Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Budowa elementów małej architektury przy ul. Nowotarskiej 26 w Poznaniu

Mateusz Rzemyszkiewicz
Miasto Poznań Oddział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Termin:
Zamieszczenia : 23-04-2024 13:55:00
Składania : 30-04-2024 12:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż elementów małej architektury na działce nr 3/7, ark. 35, obr. 10 (Krzesiny) w Poznaniu, w postaci montażu 7 ławek wraz z wykonaniem fundamentu betonowego:

1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizacji terenu zielonego zlokalizowanego w centralnej części działki nr 3/7, ark. 35, obr. 10 (Krzesiny) oznaczonego na załączonej mapie.

2. Zagwarantowania stałej obecności osoby zapewniającej nadzór techniczny nad realizowanym przedmiotem Umowy oraz nadzór nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy,

3. Wyprofilowaniu terenu w miejscach montażu obiektów małej architektury zgodnie z dokumentacją projektową.

4. Dostawa i montaż obiektów małej architektury zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową:

a) 7 sztuk ławek o nr katalogowym z Katalogu Mebli Miejskich (załącznik) - LAW-06-CHO-UL/PL/SK/PA/TO/TZ- z podłokietnikami.

b) Wymiary ławek: 185 cm x 81 cm x 65 cm (dł. x wys. x szer.)

c) Materiał ławek: konstrukcja, stopa z odlewu z aluminium w kolorze bezbarwnym lub stali ocynkowanej malowanej proszkowo na kolor RAL 9006, siedzisko drewniane z drewna egzotycznego lub liściastego (jasny orzech). 

d) Ławkę przymocować do nawierzchni utwardzonej za pomocą nierdzewnych kotew z krętami M8 o długości 165 mm, do 4 szt. bloczków betonowych 14 cm x 24 cm x 38cm

e) Wymagane jest przedłożenie atestów wszystkich materiałów składowych zamontowanych elementów małej architektury oraz deklaracje zgodności. 

5. Uzyskanie wszystkich zgód, uzgodnień, pozwoleń, zaświadczeń, opinii, postanowień, decyzji niezbędnych do wykonania ww. robót.

6. Uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu z przesłanek z art. 30, ust. 6 lub 7 Prawa Budowlanego od właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej (WUiA UMP),

Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8271 723

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PBO - Nowotarska - mapa - ławki - lokalizacja.pdf pdf 2669.76 2024-04-23 13:55:00 Postępowanie
Katalog Mebli Miejskich Poznań.pdf pdf 8908.78 2024-04-23 13:55:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 rzedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż elementów małej architektury na działce nr 3/7, ark. 35, obr. 10 (Krzesiny) w Poznaniu, w postaci montażu 7 ławek wraz z wykonaniem fundamentu betonowego Przygotowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszystkich zgód, uzgodnień, pozwoleń, zaświadczeń itd. Dostawa i montaż obiektów małej architektury w postaci 7 ławek zgodnie z tym co jest w opisie wymagań powyżej. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Wykonanie całości przedmiotu zamówienia do 30.06.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 276