Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ADM.261.120.2024.KJK Dostawa tonerów i acesoriów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby MOPR z podziałem na 3 części

Katarzyna Janota-Kowalczyk
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu
Deadlines:
Published : 22-04-2024 09:55:00
Placing offers : 06-05-2024 08:00:00
Offers opening : 06-05-2024 08:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ZAPYTANIETonery.pdf pdf 788.04 2024-04-22 09:55:00 Proceeding
Załącznikicz1.docx docx 221.27 2024-04-22 09:55:00 Proceeding
Załącznikicz2.docx docx 229.12 2024-04-22 09:55:00 Proceeding
Załącznikicz3.docx docx 215.38 2024-04-22 09:55:00 Proceeding
ZałącznikiWSZYSTKIE.pdf pdf 1413.48 2024-04-22 09:55:00 Proceeding
Załącznik nr I po modyfikacji.docx docx 220.98 2024-04-26 09:54:03 Public message
odpowiedź pytanie nr 1.docx docx 269.13 2024-04-26 09:54:03 Public message
Załączniki cz2 po modyfikacji.docx docx 229.08 2024-05-02 09:42:43 Public message
odpowiedź pytanie nr 2.docx docx 270.16 2024-05-02 09:42:43 Public message
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #918283.pdf pdf 28.29 2024-05-06 09:54:40 Public message
UNIEWAŻNIENIEcz2i3.pdf pdf 460.34 2024-05-06 09:56:25 Public message
WYNIKIcz1.pdf pdf 590.06 2024-05-07 10:17:58 Public message

Announcements

2024-05-07 10:17 Katarzyna Janota-Kowalczyk W załączeniu znajdują się wyniki do postępowania znak ADM.261.120.2024.KJK.

WYNIKIcz1.pdf

2024-05-06 09:56 Katarzyna Janota-Kowalczyk W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania w części 2 i 3

UNIEWAŻNIENIEcz2i3.p [...].pdf

2024-05-06 09:54 Katarzyna Janota-Kowalczyk W załączeniu informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-05-02 09:42 Lilianna Szczepaniak Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu informuje, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) pn. „Dostawa tonerów i akcesoriów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu z podziałem na 3 części”, Zamawiający dokonuje modyfikacji treści załącznika nr 2 - Formularz oferty część II dostawa tonerów do kserokopiarek na potrzeby MOPR, do zapytania ofertowego z dnia 22.04.2024 r. na podstawie Rozdziału IX pkt 1 i 3. Pozostałe postanowienia zapytania ofertowego oraz załączników pozostają bez zmian. Zamawiający w załączeniu publikuje załącznik do zapytania ofertowego po modyfikacji oraz udziela odpowiedzi na zadane pytanie.

Załączniki cz2 po mo [...].docx

odpowiedź pytanie nr [...].docx

2024-04-26 09:54 Lilianna Szczepaniak Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu informuje, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) pn. „Dostawa tonerów i akcesoriów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu z podziałem na 3 części”, Zamawiający dokonuje modyfikacji treści załącznika nr I - Formularz oferty część I dostawa tonerów na potrzeby MOPR, do zapytania ofertowego z dnia 22.04.2024 r. na podstawie Rozdziału IX pkt 1 i 3. Pozostałe postanowienia zapytania ofertowego oraz załączników pozostają bez zmian. Zamawiający w załączeniu publikuje załącznik do zapytania ofertowego po modyfikacji oraz udziela odpowiedzi na zadane pytanie.

Załącznik nr I po mo [...].docx

odpowiedź pytanie nr [...].docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa tonerów i akcesoriów do drukarek i kserokopiarek - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin dostawy 40% Realizacja dostawy do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 40 pkt Realizacja dostawy od 4-7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 20 pkt Realizacja dostawy od 8 - 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 10 pkt Realizacja dostawy powyżej 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 581