Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-04-2024 15:18:00 |
Składania : | 24-04-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-04-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Komenda Miejska PSP w Bielsku-Białej zamierza zlecić przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia wznawiającego oraz podstawowego z serwisowania oraz obsługi sprzętu firmy MSA.
Komenda Miejska PSP w Bielsku-Białej wymaga od szkolącego posiadania certyfikatu autoryzowanego trenera uprawniającego do przeprowadzania szkoleń z obsługi i konserwacji sprzętu firmy MSA.
Wymaga się załączenia skanu stosownego certyfikatu osoby szkolącej podczas składania oferty, wydanego przez firmę MSA.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania zatrudnionych przez min. 1 rok, do dnia rozstrzygnięcia postępowania, min. 3 osoby posiadające w/w uprawnienia do przeprowadzenia w/w szkoleń. Spełnieniem tego warunku będzie złożenie oświadczenia o liczbie i zatrudnienia w/w osób i dołączenia w postaci skanu do postępowania.
Dodatkowo Komenda Miejska PSP w Bielsku-Białej wymaga od wykonawcy udokumentowania przez min. 1 rok, do dnia rozstrzygnięcia postępowania przeszkolonych min. 250 osób w zakresie przedmiotu postępowania, na terenie Polski. Spełnieniem tego warunku będzie złożenie oświadczenia o liczbie przeszkolonych osób na terenie Polski i dołączenia w postaci skanu do postępowania.
Szkolenie zostanie zakończone certyfikatem uprawniające osobę do wykonywania czynności serwisowych w Stacji PGAZ KM PSP w Bielsku-Białej w zakresie sprzętu będącego własnością KM PSP w bielsku Białej oraz w zakresie sprzętu stanowiącego własność jednostek OSP Miasta Bielska-Białej oraz powiatu bielskiego.
Komenda Miejska PSP w Bielsku-Białej informuje o rozpoczęciu postępowania prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 851 01 26.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty