Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DL.4262.9.2024.DD zakup 1 szt zestawu mebli Commodus 6-osobowy składający się z dwóch ławek z oparciem bez podłokietników kolor orzech wraz z kosztami dostawy

Dominika Danilczuk
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Department: Miejski Zarząd Nieruchomości
Deadlines:
Published : 18-04-2024 14:00:00
Placing offers : 23-04-2024 09:00:00
Offers opening : 23-04-2024 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Żołnierzy Niezłomnych 5-7 zleca się zakup 1 szt zestawu mebli Commodus 6-osobowy składający się z dwóch ławek z oparciem bez podłokietników – kolor orzech, wraz z kosztami dostawy zgodnie z dołączonym zdjęciem.


2. Termin realizacji: do 08.05.2024 r.  Miejsce dostawy : ul. Dworcowa 17 E 44-330 Jastrzębie - Zdrój w godzinach od 7:00 do 14:00


3. Fakturę należy wystawić na adres: Wspólnota Mieszkaniowa Żołnierzy Niezłomnych 5-7 w Jastrzębiu - Zdroju, ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój , NIP: 633-211-49-61.


3.1 Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie regulowane przelewem z rachunku Wspólnoty Mieszkaniowej na numer rachunku Wykonawcy wskazany na fakturze VAT w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT dla danej Wspólnoty Mieszkaniowej.


3.1.1. Wykonawca oświadcza, iż podany numer rachunku bankowego został zgłoszony Naczelnikowi Urzędu Skarbowego z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na który należy regulować zobowiązania
z tytułu w/w przedmiotu zlecenia.

3.2. Jeżeli faktura VAT zostanie dostarczona do Zamawiającego w terminie późniejszym niż dostarczenie przedmiotu zlecenia, to zapłata nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.

3 .3. Otrzymanie przez Zamawiającego faktury VAT przed terminem otrzymania przedmiotu zlecenia nie jest podstawą do płatności faktury VAT.

3.4. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Wspólnoty Mieszkaniowej.

4. Kary umowne:

4.1. Zamawiający uprawniony jest do naliczenia Wykonawcy kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach:

a) 20% wynagrodzenia brutto określonego w zleceniuza odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron
z przyczyn zależnych od Wykonawcy lub niewykonanie przedmiotu umowy przez Wykonawcę dla właściwej Wspólnoty Mieszkaniowej;

b) 2% wynagrodzenia brutto określonego w zleceniu – za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu zamówienia dla właściwej Wspólnoty Mieszkaniowej.

4.2. Zamawiający jest uprawniony do potrącenia z faktury VAT Wykonawcy kar umownych i ewentualnych odszkodowań uzupełniających.

4.3. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie w/w kwot z faktury VAT bez uzyskiwania dodatkowej zgody.

4.4. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego, jeżeli wysokość kary umownej nie pokrywa szkody w całości.

5. Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu na podstawie z art. 7 ust. 1-9 Ustawy z dnia 13 marca 2022 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zestaw.pdf pdf 171.62 2024-04-18 14:00:00 Proceeding
OGŁOSZENIE WYNIKÓW COMMODUS.pdf pdf 47.19 2024-04-26 13:48:46 Public message

Announcements

2024-04-26 13:48 Dominika Danilczuk Ogłoszenie wyników postępowania.

OGŁOSZENIE WYNIKÓW C [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 wartość zamówienia kpl. wraz z dostawą 1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - płatność zgodnie z pkt. 3.1 - 3.4 wskazanym w opisie wymagań. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 08.05.2024 r.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 okres gwarancji - proszę wskazać (0)
5 koszty dostawy po stronie wykonawcy - Proszę potwierdzić (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 112