Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: GP.III.271.10.2024.WB Sporządzenie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej wewnętrznej (ul. Miodowej ) w Ziemnicach na działkach nr 581/117,581/101, 581/129 , obręb Grzybiany, Gmina Kunice na odcinku pomiędzy ul. Ogrodową i ul. Południową.

Witold Baszak
Gmina Kunice
Deadlines:
Published : 30-04-2024 09:05:00
Placing offers : 10-05-2024 12:00:00
Offers opening : 10-05-2024 12:05:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 768575322 wew. 54

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Opis przedmiotu zamówienia zawiera złącznik Nr 1 do postępowania

Opis sposobu przygotowania oferty.

 

Zaproponowana cena jest ceną ryczałtową, niezmienną w trakcie wykonywania zamówienia i powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania wobec Zamawiającego oraz wszelkie ryzyka związane z wykonywaniem zamówienia.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części zamówienia lub wyłącznie jedną ofertę na jedną wybraną przez siebie część zamówienia. Zamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone na daną część zamówienia przez jednego wykonawcę, który złoży na daną cześć zamówienia więcej niż jedną ofertę. Do czasu upływu terminu składania ofert każdy z wykonawców ma prawo i możliwość modyfikacji treści złożonej oferty. Po tym terminie modyfikacje/zmiany w ofercie nie będą możliwe.

Na wykonawcy ciążą wszelkie koszty i starania związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Na wykonawcy ciąży obowiązek zdobycia wszelkich informacji, które będą konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

Zamawiający nie przyjmuje ofert zawierających alternatywne rozwiązania w zakresie przedmiotu zamówienia. Wszelkie ewentualne zmiany zostaną dokonane przez Zamawiającego w czasie biegu terminu do składania ofert, w wyniku zapytań wykonawców. Natomiast ostateczna decyzja w tym zakresie należy do Zamawiającego.

Wykonawca wypełnia odpowiednie pola formularza w bazie zakupowej poprzez wskazanie ceny netto oraz brutto.

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl.

Zamawiający nie wymaga osobnego formularza oferty oraz jej podpisania. Wystarczające jest zalogowanie się w bazie zakupowej prowadzonej przez Zamawiającego oraz wypełnienie stosownych pól formularza w bazie zakupowej.

Natomiast w zakresie załącznika nr 3 - klauzula RODO, należy je podpisać przez osoby uprawnione i skany załączyć do składanej oferty bez opatrywania kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

W przypadku braku załączenia prawidłowych plików lub nie załączenia ich w ogóle tj. załącznika nr 3 zapytania ofertowego, Zamawiający przekaże informację o konieczności ich uzupełnienia po terminie otwarcia ofert. W przypadku braku ich uzupełnienia oferta danego wykonawcy zostanie uznana za nieważną i odrzucona.

Opis sposobu obliczenia ceny oraz rodzaj i opis kryteriów, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty:

Zamawiający spośród ofert wybierze tą z najniższą ceną, tj. cena = 100%. Do ceny przyjmuję się cenę oferty brutto z uwzględnieniem obowiązujących stawek podatku VAT.

Miejsce, sposób i termin składania ofert:

Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania mającego charakter  szacowania wartości zamówienia akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący oraz zobowiązuje się do stosowania się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.

Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl.

Termin składania ofert upływa dnia10.05.2024 r. o godz. 12:00

Pozostałe informacje

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: niewystarczających środków na realizację zamówienia, zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający.

 Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Składając ofertę wykonawcy jednocześnie potwierdzają, że wypełnili obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskali w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Pozostałe informacje:

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez formularz elektroniczny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
02 Plan przebiegu drogi - Zał. nr 2.pdf pdf 41.81 2024-04-30 09:05:00 Proceeding
03 Informacja p przetwarzaniu danych osobowych - zał. nr 3.pdf pdf 850.44 2024-04-30 09:05:00 Proceeding
01 Opis przedmiotu zamówienia Zał. nr 1.pdf pdf 374.67 2024-04-30 09:05:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sporządzenie dokumentacji projektowej budowy drogi gminnej wewnętrznej (ul. Miodowej ) w Ziemnicach na działkach nr 581/117,581/101, 581/129 , obręb Grzybiany, Gmina Kunice na odcinku pomiędzy ul. Ogrodową i ul. Południową. Wykonanie dokumentacji projektowej budowy drogi (ul. Miodowej) w Ziemnicach , Gmina Kunice w branżach :drogowej , elektrycznej i sanitarnej. Sporządzenie kosztorysów inwestorskich , STWiOR wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 90 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1) zamawiający nie ujął wszystkich istotnych informacji kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 RODO - Należy załączyć podpisany załącznik nr 3 Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 397