Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SAT.2600.7.12.2024 Zakup i dostawa materiałów biurowych PSSE w Ostrowi Mazowieckiej

Termin:
Zamieszczenia : 17-04-2024 10:34:00
Składania : 19-04-2024 12:00:00
Otwarcia : 19-04-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie  zapytania ofertowego dla zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł netto, do którego wg dyspozycji art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) nie stosuje się przedmiotowej ustawy.

 

1. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższe narzędzia elektroniczne:

1) złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert;

2) wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej;

3) konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z opisem przedmiotu Zamówienia ponosi Wykonawca.

 

2. W przypadku pytań:

1) merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" w terminie do 19.04.2024 r. godz. 10:00;

2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00    tel. 22 101 02 02     email: cwk@platformazakupowa.pl 

 

3. Zamawiający:

1) zastrzega sobie prawo do zmian w opisie przedmiotu zamówienia przed terminem rozstrzygnięcia niniejszego postępowania;

2) w toku badania i oceny ofert może zwrócić się do Wykonawców, którzy nie złożyli do ofert wymaganych oświadczeń, bądź załączone dokumenty zawierają błędy o ich uzupełnienie/wyjaśnienie w określonym przez Zamawiającego terminie pod rygorem nieuwzględnienia złożonej oferty w przedmiotowym postępowaniu;

3) zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie (przed zawarciem umowy).

 

4. Oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie jeśli:

1) zostanie złożona po terminie;

2) jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym;

3) Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.

 

5. Zasady wyboru Wykonawcy:

1) rozpatrywana będzie całkowita wartość oferty;

2) wybór Wykonawcy nastąpi po analizie złożonych ofert wg kryterium cenowego (waga 100%);

3) Zamawiający udzieli zamówienia temu Oferentowi, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów;

4) jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę, Zamawiający wzywa Oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych;

5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;

6) Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Treść umowy nie może podważać zasadności wyboru Wykonawcy w oparciu o niniejszą procedurę. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

 

6. Informacja o sposobie porozumiewania się:

1) Oferent i Zamawiający przekazują sobie informacje drogą elektroniczną wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej;

2) Zamawiający przedstawi informację z otwarcia ofert oraz poinformuje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania na platformie zakupowej.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna dla Wykonawców lub Zleceniobiorców.pdf pdf 119.76 2024-04-17 10:34:00 Kryterium

Komunikaty

2024-04-18 08:12 Radosław Litwa Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie bez podawania przyczyny. Radosław Litwa
2024-04-18 07:58 Radosław Litwa Komunikat 1. Zmawiający dopuszcza złożenie oferty dla pozycji 8 i 9 w ilości pełnych opakowań, czyli 48 szt (4 opakowania). Radosław Litwa

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wierzch do bindowania - przezroczysty 250 szt. - (0)
2 Tył do bindowania - kolor granatowy lub ciemnoniebieski 200 szt. - (0)
3 Koperta C6 - opakowanie 1000 szt. 9 opak. - (0)
4 Skoroszyt PCV A4 (różne kolory) - minimum 5 różnych kolorów, każdy kolor w jednakowej ilości 500 szt. - (0)
5 Zakreślacz - minimum 3 różnych kolorów, (15+15+20) 50 szt. - (0)
6 Długopis Sunny Toma 0,7 150 szt. - (0)
7 Zszywki 10x4 - 15 opak. - (0)
8 Klipy 25 - 50 szt. - (0)
9 Klipy 32 - 30 szt. - (0)
10 Bloczek samoprzylepny 51x76 - 50 szt. - (0)
11 Bloczek samoprzylepny 38x51 - 3 szt w opakowaniu 50 opak. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Klauzula informacyjn [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 82