Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej odbudowy/rozbiórki budynków gospodarczych w zasobach ZGM Lubawka

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 15-04-2024 11:36:00
Składania : 06-05-2024 09:00:00
Otwarcia : 06-05-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1.        Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej odbudowy lub rozbiórki budynków gospodarczych w zasobach ZGM w Lubawce.

2.        Niniejsze zapytanie ofertowe obejmuje wykonanie dokumentacji dla następujących budynków gospodarczych:

1)     budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy Aleja Wojska Polskiego 27 w Lubawce, dz. ewid. nr 796/2 obr. Lubawka 3,

2)     budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy Aleja Wojska Polskiego 45 w Lubawce, dz. ewid. nr 777 obr. Lubawka 3,

3)     budynek gospodarczy (w części 2-kondygnacyjnej) przy ul. Dworcowej 20 w Lubawce, dz. ewid. nr 207/15 obr. Lubawka 3,

4)     budynek gospodarczy 1-kondygnacyjny przy ul. Krótkiej 1a w Lubawce, dz. ewid. nr 534/4 obr. Lubawka 3,

5)     budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy Placu Jana Pawła II 6 w Lubawce, dz. ewid. nr 259 obr. Lubawka 3,

6)     budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy ul. Sudeckiej 7-8-9 w Lubawce, dz. ewid. nr 376/7 obr. Lubawka 3,

7)     budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy budynku nr 79 w Okrzeszynie, dz. ewid. nr 160/1 obr. Okrzeszyn,

3.        Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zamówienia - odstąpienie od wykonania dokumentacji dla części ww. obiektów - rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych poszczególnych kompletów dokumentacji.

4.        Lokalizacja obiektów, dokumentacja fotograficzna i szczegółowe wytyczne zawiera Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

5.        W sporządzonej dokumentacji należy przedstawić ocenę stanu technicznego istniejącego budynku i wskazać najbardziej racjonalne (z punktu widzenia techniczno-ekonomicznego) rozwiązanie, tj. rozbiórkę lub odbudowę budynku.

6.        Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

-     wykonanie projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego odbudowy lub rozbiórki – 4 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (na nośniku elektronicznym),

-     wykonanie projektu technicznego – 4 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),

-     wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (na nośniku elektronicznym),

-     uzgodnienie projektu z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,

-     udzielanie odpowiedzi na pytania i wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej (jeżeli będzie to konieczne) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem,

-     sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.

7.        Opracowana dokumentacja stanowić będzie podstawę do ogłoszenia przez Zamawiającego zamówienia publicznego na roboty budowlane.

8.        Wykonawca nie będzie zobowiązany do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego.

Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełnienia projektu/dokonania zmian w projekcie w przypadku, gdy zażąda tego organ administracji architektoniczno-budowlanej lub DWKZ.

9.        Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

10.    Dokumentacja projektowa musi być wykonana przez osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie.

11.    Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.

12.    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

 

Termin wykonania zamówienia:

- złożenie w siedzibie Zamawiającego wykonanej dokumentacji: do dnia 30.08.2024 r.

- sprawowanie nadzoru autorskiego: do czasu zakończenia robót budowlanych objętych wykonaną dokumentacją projektową wraz z procedurami odbiorowymi.


 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - projekt rozbiórki bud. gosp..docx docx 38.68 2024-04-15 11:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 (oświadczenia) - projekt rozbiórki bud. gosp..docx docx 19.87 2024-04-15 11:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - projekt rozbiórki bud. gosp..docx docx 25.5 2024-04-15 11:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - projekt rozbiórki bud. gosp..docx docx 25.16 2024-04-15 11:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 (OPZ) - projekt rozbiórki bud. gosp..pdf pdf 1536.09 2024-04-15 11:36:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy Aleja Wojska Polskiego 27 w Lubawce, dz. ewid. nr 796/2 obr. Lubawka 3 Koszt wykonania kompletnej dokumentacji 1 usługa - (0)
2 budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy Aleja Wojska Polskiego 45 w Lubawce, dz. ewid. nr 777 obr. Lubawka 3 Koszt wykonania kompletnej dokumentacji 1 szt. - (0)
3 budynek gospodarczy (w części 2-kondygnacyjnej) przy ul. Dworcowej 20 w Lubawce, dz. ewid. nr 207/15 obr. Lubawka 3 Koszt wykonania kompletnej dokumentacji 1 szt. - (0)
4 budynek gospodarczy 1-kondygnacyjny przy ul. Krótkiej 1a w Lubawce, dz. ewid. nr 534/4 obr. Lubawka 3 Koszt wykonania kompletnej dokumentacji 1 szt. - (0)
5 budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy Placu Jana Pawła II 6 w Lubawce, dz. ewid. nr 259 obr. Lubawka 3 Koszt wykonania kompletnej dokumentacji 1 szt. - (0)
6 budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy ul. Sudeckiej 7-8-9 w Lubawce, dz. ewid. nr 376/7 obr. Lubawka 3 Koszt wykonania kompletnej dokumentacji 1 szt. - (0)
7 budynek gospodarczy 2-kondygnacyjny przy budynku nr 79 w Okrzeszynie, dz. ewid. nr 160/1 obr. Okrzeszyn Koszt wykonania kompletnej dokumentacji 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonanie prac: do dnia 30.08.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 346