Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-04-2024 08:57:00 |
Składania : | 20-05-2024 09:30:00 |
Otwarcia : | 20-05-2024 09:35:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa echokardiografu zwanego dalej „urządzeniem medycznym” do siedziby Zamawiającego.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę, instalację oraz uruchomienie urządzenia medycznego określonego w załączniku nr 1.1 do SWZ,
2) udzielenia instruktażu w zakresie obsługi urządzenia medycznego o którym mowa w ust. 1, w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.
3) Zamawiający wymaga również pełnego wdrożenia, instalacji, konfiguracji i integracji dostarczonej licencji z systemami informatycznymi Zamawiającego a także zakupu i dostarczenia odpowiednich licencji o, ile będą potrzebne do prawidłowego przesyłania danych ze wskazanego aparatu. Zamawiający dysponuje następującymi systemami specjalistycznymi:
- PACS Impax 6.6.1.3505 firmy AGFA Sp. z o.o.
- HIS AMMS v. 6.02.02.50 firmy Asseco Sp. z o.o.
przywołane oprogramowania są zgodne z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. 2022 poz. 1304).
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Komunikaty