Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 24/2024 Obsługa kampanii reklamowej, dotyczącej promocji Uczelni poprzez Google Ads, Google Search oraz w mediach społecznościowych - 24/2024

Termin:
Zamieszczenia : 12-04-2024 08:05:00
Składania : 19-04-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Niniejszym zapraszamy do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości poniżej 130.000 zł, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).

 

Przedmiotem zamówienia jest obsługa kampanii reklamowej, dotyczącej promocji Uczelni poprzez Google Ads, Google Search oraz w mediach społecznościowych - numer postępowania 24/2024

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.

  

Ofertę sporządzoną wg wzoru -  załącznik nr 2 należy przesłać na platformie zakupowej.

 

Warunki realizacji zamówienia, terminy płatności oraz inne istotne postanowienia zawiera wzór umowy – załącznik nr 3 do zaproszenia.

 

Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 4

 

Oświadczenie w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę załącznik nr 5.

 

Kryterium wyboru będzie najniższa cena brutto zaoferowana przez wykonawcę.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz ofertowy w terminie do dnia 19.04.2024 r. do godz. 10:00.



Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 1194.69 2024-04-12 08:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór oferty.docx docx 18.29 2024-04-12 08:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Wzór umowy.pdf pdf 262.9 2024-04-12 08:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - RODO.pdf pdf 142.63 2024-04-12 08:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Ukraina.pdf pdf 112.75 2024-04-12 08:05:00 Postępowanie
ZAPROSZENIE.pdf pdf 49.04 2024-04-12 08:05:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-04-18 14:27 Arkadiusz Górski Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający informuję, iż unieważnia postępowanie „obsługa kampanii reklamowej, dotyczącej promocji Uczelni poprzez Google Ads, Google Search oraz w mediach społecznościowych” – nr postępowania 24/2024

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Obsługa kampanii reklamowej obsługa kampanii reklamowej, dotyczącej promocji Uczelni poprzez Google Ads, Google Search oraz w mediach społecznościowych 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wzór oferty - Proszę dołączyć załącznik nr 2 wraz z podpisaną ofertą. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2024r. (0)
4 RODO - Proszę dołączyć załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Oświadczenie - Proszę dołączyć załącznik nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 344