Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DE.202.1.2024.228 Modernizacja placu zabaw na terenie działki nr 2/13, 2/22 ark. 01/12 w Poznaniu przy ul. Nadolnik 14

Termin:
Zamieszczenia : 17-04-2024 12:51:00
Składania : 23-04-2024 10:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Modernizacja placu zabaw na terenie działki nr 2/13, 2/22 ark. 01/12 w Poznaniu przy ul. Nadolnik 14. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61-415-88-47

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PPU - utwardzanie Nadolnika poprawka.docx docx 42.73 2024-04-17 12:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do Umowy – Plan zagospodarowania placu zabaw przy ul. Nadolnik 14 w Poznaniu.pdf pdf 98.13 2024-04-17 12:51:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-04-23 12:24 Krzysztof Pawlak Zamawiający informuje, że w postępowaniu złożone zostały 4 oferty przez wykonawców:
1) GRUPA HYDRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą 62-050 Mosina, ul. Farbiarska 28 , Kwota oferty netto: 76,495.95 zł
2) Solid-Stet Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą 71-346 Szczecin, Międzyparkowa 12A/6, Kwota oferty netto: 69,665.65 zł
3) GRUPA MAGIC GARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą 88-100 Inowrocław, ul. Dworcowa 52-54, Kwota oferty netto: 87,603.52 zł
4) TediPlay Paulina Trocha z z siedzibą ul. Gen. W. Sikorskiego nr 29, lok. 31; 62-030 Luboń, Kwota oferty netto: 62,017.73 zł


W postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta wykonawcy ma TediPlay Paulina Trocha z zaoferowaną kwotą 62,017.73 zł netto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie wykonanie utwardzenia nawierzchni placu zabaw na terenie działki nr 2/13, 2/22 ark. 01/12 w Poznaniu przy ul. Nadolnik 14. Utwardzenie nawierzchni placu zabaw 139.0532 m^2 - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu umowy w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 297