Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RI.271.2.912117.2024 Usługi elektryczne wykonywane na rzecz Gminy Kcynia w roku 2024

Awatar Pracownika
Marcin Narewski
Gmina Kcynia
Deadlines:
Published : 30-04-2024 13:07:00
Placing offers : 10-05-2024 09:00:00
Offers opening : 10-05-2024 09:10:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
UE.dla.GK_Zaproszenie_Zał.1_oświadczenie.docx docx 34.71 2024-04-30 13:07:00 Proceeding
UE.dla.GK_Zaproszenie_Zał.4_zam.podobne.docx docx 24.19 2024-04-30 13:07:00 Proceeding
UE.dla.GK_Zaproszenie_Zał.5_osoby.podmioty.docx docx 23.8 2024-04-30 13:07:00 Proceeding
UE.dla.GK_Zaproszenie-sig.pdf pdf 217.05 2024-04-30 13:07:00 Proceeding
UE.dla.GK_Zaproszenie_Zał.2_OPZ.pdf pdf 260.41 2024-04-30 13:07:00 Proceeding
UE.dla.GK_Zaproszenie_Zał.3_umowa.proj..pdf pdf 273.06 2024-04-30 13:07:00 Proceeding

Announcements

2024-05-14 08:33 Marcin Narewski Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
2024-05-10 09:00 Buyer message Zamawiający informuje, że jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 112.500,00 zł.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Robocizna Koszt realizacji usługi - cena 1 roboczogodziny (wartość ta będzie stanowić podstawę sporządzania przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych zrealizowanych zleceń) 1 man-hour - (0)
2 Koszt zakupu Należy wskazać (jeżeli dotyczy) stawkę %, którą Wykonawca będzie doliczał do materiałów kupowanych na potrzeby realizowanych zleceń (wartość ta będzie stanowić podstawę sporządzania przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych zrealizowanych zleceń) 1 % URZĄD MIEJSKI W KCYNI
Rynek 23
89-240, Kcynia
(0)
3 Koszty pośrednie Należy wskazać (jeżeli dotyczy) stawkę %, którą Wykonawca będzie naliczał dla realizowanych zleceń (wartość ta będzie stanowić podstawę sporządzania przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych zrealizowanych zleceń) 1 % URZĄD MIEJSKI W KCYNI
Rynek 23
89-240, Kcynia
(0)
4 Zysk Należy wskazać (jeżeli dotyczy) stawkę %, którą Wykonawca będzie naliczał dla realizowanych zleceń (wartość ta będzie stanowić podstawę sporządzania przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych zrealizowanych zleceń) 1 % URZĄD MIEJSKI W KCYNI
Rynek 23
89-240, Kcynia
(0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie - Proszę wpisać ilość wykonanych zamówień podobnych obejmujących wykonywanie usług elektrycznych i/lub pogotowia elektrycznego popartych referencjami oraz załączyć wypełniony załącznik nr 4 do zaproszenia (wypełniony plik podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym / podpisem zaufanym / podpisem osobistym lub skan wypełnionego, wydrukowanego i podpisanego dokumentu w formie pisemnej) wraz z referencjami Attachment required (0)
3 Warunki udziału w postępowaniu - Proszę potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu i załączyć pdf wygenerowany z MS Word (opatrzony podpisem kwalifikowanym / zaufanym / osobistym) lub skan wypełnionego i podpisanego oświadczenia (Załącznik nr 1) Attachment required (0)
4 Pozostałe warunki udziału w postępowaniu - Proszę potwierdzić spełnianie pozostałych warunków udziału i załączyć dokument(y) potwierdzający(e) posiadanie wymaganych uprawnień oraz pozostałe postawione warunki Attachment required (0)
5 Osoby / podmioty - Proszę wskazać ilość osób oraz załączyć wypełniony załącznik nr 5 do zaproszenia (wypełniony plik podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym / podpisem zaufanym / podpisem osobistym lub skan wypełnionego, wydrukowanego i podpisanego dokumentu w formie pisemnej) wraz z dokumentami dot. uprawnień (jeżeli nie zostały załączone do pkt. 4 powyżej) Attachment required (0)
6 Wadium - Wadium zostało wniesione w formie - proszę wskazać oraz załączyć oryginał dokumentu z banku / TU / etc. UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć w oryginale = jako dokument sporządzony i podpisany przez bank / TU kwalifikowanym podpisem elektronicznym (posłużenie się np. skanem zostanie uznane za niespełnienie warunku wniesienia wadium i spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy)! Attachment required (0)
7 Typ przedsiębiorstwa / KRS / CEIDG - Jestem(śmy): mikro / małym / średnim / dużym przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.2017.2168 t.j. ze zm.) - proszę wskazać oraz załączyć odpis Attachment required (0)
8 Koszty wykonywania zamówienia - Podana cena oraz pozostałe parametry cenotwórcze wykonania zamówienia zawierają wszystkie koszty jego realizacji oraz zysk i nie ulegną zmianie w okresie trwania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
9 Sposób realizacji zamówienia - Należy wskazać, czy (i w jakim zakresie) zamówienie zostanie zrealizowane: samodzielnie / z udziałem podwykonawców / przy wykorzystaniu zasobów innych podmiotów oraz załączyć stosowne dokumenty, w szczególności oświadczenia tego(tych) podmiotu(ów) o udostępnieniu Wykonawcy niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia w postaci skanu bądź dokumentu podpisanego elektronicznie (jeśli Wykonawca nie korzysta z ww., należy wpisać "Samodzielnie") (0)
10 Umowa - Proszę potwierdzić akceptację projektu umowy, wpisując "Akceptuję" (0)
11 Termin związania ofertą - Proszę potwierdzić termin związania ofertą: 30 dni, wpisując "Potwierdzam" (0)
12 Warunki płatności - Do 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego FV / rachunku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
13 NRB - W razie wybrania mojej (naszej) oferty zobowiązuję(emy) się do przyjmowania wynagrodzenia wypłacanego przez Zamawiającego na rachunek bankowy widniejący na tzw. "Białej liście podatników VAT" - proszę wpisać nazwę banku oraz 26 cyfrowy nr rachunku bankowego (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 311