Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Sukcesywna dostawa odczynników, kontroli oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do badań koagulologicznych

Deadlines:
Published : 27-03-2024 14:46:00
Placing offers : 08-04-2024 09:00:00
Offers opening : 08-04-2024 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 67 352 81 77, Dział Logistyki

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



W przypadku wyboru oferenta umowa zostanie podpisana na okres 2 lat.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe.docx docx 30.73 2024-03-27 14:46:00 Proceeding
Załącznik nr 1_formularz asortymentowo-cenowy.ods ods 26.38 2024-03-27 14:46:00 Subject of the order
01 Wzór umowy.odt odt 44.74 2024-03-27 14:46:00 Subject of the order
Umowa RODO.odt odt 50.08 2024-03-27 14:46:00 Subject of the order
Formularz asortymentowo - cenowy.xlsx xlsx 11.59 2024-03-27 14:46:00 Criterion
Klauzula Obowiązku Informacyjnego RODO.docx docx 12.73 2024-03-27 14:46:00 Criterion

Announcements

2024-04-05 09:22 Natalia Wójcik Dzień dobry, w związku z otrzymaniem wiadomości w postępowaniu nr ID 907929, udzielam odpowiedzi.
Pytanie nr 1. Załącznik „Formularz asortymentowo – cenowy.xlsx” z podanymi ilościami oznaczeń: PT 4800, APTT 3400, Fibrynogen 1600, został omyłkowo podłączony do postępowania. Prawidłowym załącznikiem w tym postępowaniu jest „Załącznik nr 1_formularz asortymentowo-cenowy.ods” z podanymi ilościami oznaczeń: PT 6500, APTT 4600, Fibrynogen 500.
Pytanie nr 2. Do ilości podanych badań proszę doliczyć, ilość oznaczeń potrzebną na wykonanie badań kontrolnych, jeden raz dziennie na dwóch poziomach.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sukcesywna dostawa odczynników, kontroli oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do badań koagulologicznych Dostawa odczynników i dzierżawa analizatora, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, formularzem asortymentowo cenowym oraz wzorem umowy - wszelkie załączniki zostały udostępnione w postępowaniu.

Załącznik nr 1_formu [...].ods

01 Wzór umowy.odt

Umowa RODO.odt

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Formularz asortyment [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wstawienie analizatora 5 dni od podpisania umowy i dostawa odczynników w terminie 3 dni od złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oferowany analizator, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - Należ załączyć podpisany "Opis przedmiotu zamówienia" oraz karty katalogowe oferowanego urządzenia Attachment required (0)
6 Akceptacja warunków zawarcia umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Brak wykluczenia podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz.U.2022.835 z dnia 2022.04.15) - Potwierdzenie że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz.U.2022.835 z dnia 2022.04.15) - należy potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
8 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam"

Klauzula Obowiązku I [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 329