Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DEA OZPA 272.7.2024 DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DEA OZPA 272.7.2024

Termin:
Zamieszczenia : 27-03-2024 13:05:00
Składania : 08-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 08-04-2024 10:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
DEA OZPA 272.7.2024 swz.docx docx 88.75 2024-03-27 13:05:00 Postępowanie
załącznik nr 3 .docx docx 31.89 2024-03-27 13:05:00 Postępowanie
zał nr 1 Część II materiały pomocnicze.xlsx xlsx 14.16 2024-03-27 13:05:00 Postępowanie
zał nr 1 Część IIIprobówki.xlsx xlsx 15.42 2024-03-27 13:05:00 Postępowanie
zał nr 1 Część V termometry.xlsx xlsx 12.81 2024-03-27 13:05:00 Postępowanie
zał nr 1 Część VI wialki .xlsx xlsx 13.29 2024-03-27 13:05:00 Postępowanie
zał nr 1 Część IV różny.xlsx xlsx 15.53 2024-03-27 13:05:00 Postępowanie
zał nr 1 Część I filtry strzykawkowe.xlsx xlsx 13.08 2024-03-27 13:05:00 Postępowanie
WYJAŚNIENIE SWZ II.pdf pdf 166.39 2024-04-02 10:19:57 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie SWZ 03.04.24 r.pdf pdf 105.63 2024-04-03 10:28:16 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie SWZ 04.04.24 r.pdf pdf 307.62 2024-04-04 10:45:04 Publiczna wiadomość
zał nr 1 do swzCzęść IV różny -ZMIANA.xlsx xlsx 15.61 2024-04-04 10:45:04 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 197.11 2024-04-08 14:13:54 Publiczna wiadomość
wybór oferty drobny sprzęt.pdf pdf 219.41 2024-04-30 12:58:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-30 12:58 Ewelina Petrus Wybór najkorzystniejszej oferty.

wybór oferty drobny [...].pdf

2024-04-08 14:13 Ewelina Petrus Informacja z otwarcia ofert.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2024-04-08 10:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi zabezpieczam łączną kwotę 131.162,00 zł, w tym na poszczególne części:
1. Część I: Filtry strzykawkowe - 5.883,00 zł
2. Część II: Materiały pomocnicze – 14.133,00 zł
3. Część III: Probówki, pipety, dozowniki, końcówki i filtry do pipet – 17.547,00 zł
4. Część IV: Drobny sprzęt różny – 20.397,00 zł
5. Część V: Termometry – 12.026,00 zł
6. Część VI: Wialki, kapsle – 61.176,00 zł
2024-04-04 10:45 Ewelina Petrus Wyjaśnienie treści SWZ z dnia 04.04.2024 r.

Wyjaśnienie SWZ 04.0 [...].pdf

zał nr 1 do swzCzęś [...].xlsx

2024-04-03 10:28 Ewelina Petrus Wyjaśnienie Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Wyjaśnienie SWZ 03.0 [...].pdf

2024-04-02 10:19 Ewelina Petrus Wyjaśnienie SWZ.

WYJAŚNIENIE SWZ II.p [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 712